Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Benim Günlügüm

1/4/2013 - Hastaligim.

Herşey için bir ilaç bulupta bunun için neden hala bir ilaç bulamadıklarına şaşarım ben. Grip oldum, dayandım, kahrını az çektim, ama bunun kahrı bir geçmek bilmedi. Grip olunca insanlar senden bir kaç gün uzak durur, ama bu rahatsızlığı taşıdığını öğrenen insanlar (okuyus= erkekler) senin yanına hiç yaklaşmaz oluyorlar be! Bahsettiğim kiskançlık tabikide. Şimdi bana '' özgüveninmi yok, ayyy özgüvenine çaliş, birak bos kıskançlıkları '' falan demeyin! Öyle birşey değil bu, kiskanmamam gerektiğini bende biliyorum, ama elimde değil bu işte. Hani ilk beyaz saçının çıktığını görüpte herkesin sana '' O beyaz saçını kopartırsan yerine üc tane yenisi gelir '' dediklerini bildiğin halde o beyaz saçı ordan kopartıpta hemen pişmanlık hissi duyduğun gibi birşey bu. Ve nedense her hoşlandığım erkegin hayatinda '' ayyy ama o çok iyi kiz '' dediği bir kız arkadaşı vardır. Benim eskilerde takıldıgım oglan mesela, kendisi Murat Boz gibi birşeydi, yakışıklı mı ne yakışıklı, gerçekten. Onunla bir gün çarşıda yürürken iki kiz ile karşılaştık, selam naber'' falan dediler benimkine. Benimki'de çok kibarca cevap vermesinmi. '' Gelecek ay yine konser var, geliyormusunuz sizde '' diye sormasınlarmı benimkine. Ben orda sinirden patlıyorum tabiki, burun kapaklarım açılıp kapanıyor sinirden, kulagımdan dumanların çıktıgını hissediyorum. Kizların gittiginde '' Hemen hesap ver bakalım ! '' diye yanıt veriyorum benimkine. '' Aman Muneca, eskiden arkadaşlarla konserlerde karşılastıklarımız kızlardan iki tanesi işte '' demesinmi, sanki ben ona saati soruyormuşum ve o'da bana saatin beş oldugunu söylüyormuş gibi. '' Iki tanesi mi? - Daha fazlası var yani ? '' '' vay bir de nasil hemen tanımışlar seni, '' '' Aynı şehirde kalıyorsunuz herhalde, görüşüyorsunuzdur tabi ki konser dışı '' '' Muneca, ne kuruntularda bulunuyorsun yine, abartma, tabikide degil. Görmüşler selam vermişler, ayrıca şimdi benim yanımda seni'de gördüler! '' Bu beni susturmuştu, ama kafamın içinde oluşan düşüncelerimi susturmuyordu tabiki.. Sonra benim böyle yapmamam gerektiğini düşünmeye basladım, cünki ben böyle yaptıkca bu kendini bradd pitt sanacaktı tabi ki, şimaracaktı, çok yüz alacaktı, her önüne gelen kızı yatağa atabileceğini düsünecekti üstelik! Çünki hoslandığımız birinin her kız tarafından bizim onu gördüğümüz gibi görüldüğünü düşünürüz hep, ama bu böyle değil tabiki! ''Giydiğin pantolon hiçte yakışmamış, sen onu birdaha giyme tamam mı, Ha birde saçların incelmeye mi başlamiş senin? Dün berbere gittiğini söylemiştin değil'mi, hiç iyi yapmamiş bence, Bi'de kilo mu aldın sen yaa? Baksana göbeğin çikmiş, Hüseyin kağit'a benzeyeceksin bu gidişle ha ! Bu görüşmemizden sonra eve gidince trenin içinde uzun uzun düşünmeye başladım, benimkini terslemiştim ben simdi, tamam.. Hadi simdi kızlar ile konuşupta bunlar benimkine karşı iltifatlarda bulunursa ne olacak? Simdi kizlara demeyecekmi '' Ah siz ne nazik iltifatlar yapıyorsunuz, benim Muneca beni hep eziyor, kötü laflar ediyor'' diye.. Kizlar'da '' Ah sana kıyılırmı '' derlerse nolacak? Bittim ben yaaa bittim ! Hemen telefonu alıp benimkini aradım bende tabiki '' Canım ben seni çok özledim yaa - evet biliyorum daha yeni yanından ayrıldım ama napim çok alışmışım sana işte - Tamam tamam eve varınca hemen bir msj atarım, hadi dikatli ol sende. öptüm seni yakışıklım '' falan yalakalık ettim. Ah bilim adamları, bu kıskançlığa bir ilaç bulsanız artık diyorum. Hiçte fena olmazdı..
Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

1/4/2013 - Öje.

Geçen gün radyo dinlerken 17 yaşındaki bir çocugun ailesinin sayesinde sevgilisinden ayrılmak zorunda kaldıgını duymuştum. Buna çok üzülmüştüm, ayrıldıgına degilde, 17 yaşındaki bir cocugun böyle büyük bir aşk hikayesine sahip olurken benim bu yaşımda hala öyle bir aşk hikayemin olmamasına üzüldüm. Ben mesela radyoyu arayıp '' Bayan, dinleyicilere ibret olsun diye, başından geçen olaylardan hangisini paylaşmak istersin'' diye soru sorsalar. '' Tırnaklarını öjelemeden önce ilk olarak vucudunun heryerini kaşı, cünki o lanet olasi öjeyi sürdükten sonra vucudunda bulundugunu bile bilmedigin kısımlar kaşınmaya baslayacaktır '' derdim. Çünki benim en büyük derdim herhalde buydu.. Böylecede dinleyici hanimlari kurtarmış olurdum, çünki sevgilinin yenisini bulursun, ama yarım saat ugraşıp tırnaklarına dikkatle sürdügün o kırmızı öjenin burnuna, alnına, popona ve beline sürülmesi çok sinir edici bir durumdur, bilirim. Hele ki başın kaşınıp bunu kaşımak için kalem arayıpta bulamadıgında yine'de parmakların ile başını kaşıyıp, saçlarının öjenin üzerine iz birakması varya, insanı öl-dü-rür!
Comments (1) :: Post A Comment! :: Permanent Link

About Me

Kötü günde ve kötü günde.

Recent Posts

• Hastaligim.
• Öje.

Links

• Home
• View my profile
• Archives
• Friends
• Email Me

Friends

Hosting door HQ ICT Systeembeheer