Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Paul en SRM

16/11/2005 - het kwartje valt...

Nu dan, eindelijk langzaam gloort het licht. Terwijl je denkt waar gaat dit over? is het niet steeds hetzelfde wat vertelt wordt? Groeit toch het inzicht. Vooral de instrumenten die je aangereikt worden gaan langzaam winnen aan betekenis. Al naar gelang je meer in kunt vullen, specifieker de gegevens kunt benoemen, ontstaat een gedetailleerder beeld. Op basis hiervan vul je vervolgens de wensen in.

Dankzij de basis (die je zo uitvoerig beschreven hebt) kunt je dan meten of je doelstellingen ook daadwerkelijk gehaald worden. En zo niet dan begint de volgende ronde, eigenlijk met nieuwe parameters die dus weer tot een ander resultaat zullen leiden...

Maar toch blijft zo'n avondcursus wel heftig, kun je nagaan, rijd je weg om 17.15 vanuit Amsterdam ZO en dan ben je toch pas om 18.30 uur te Utrecht, snel wat eten en hup weer aan de bak.

Mijn opdracht (scriptie) is nog steeds niet rond.. Heb gemaild binnen mijn netwerk, en twee relaties gaan daadwerkelijk zoeken. Maar tot nu toe: nog niets...

Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

25/10/2005 - pratende billboards...?

http://newyorkguide.blogs.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/dsc03932_bright.jpg

 

Op deze url kun je meemaken wat Nike heeft gedaan. Je kunt door toetsen van je mobiele telefoon te gebruiken je 'eigen' schoen creeren. Weer een stapje verder dan een Billboard dat sms verzend...

 

Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

14/10/2005 - Nieuwe link naar Londons artbureau

http://www.gluelondon.com/news/

 

Ja het moet allemaal niet gekker worden. Laatst op een seminar geweest over procesoptimalisatie bij financiele instellingen. Een paralel sessie ging over e-business. Volgens de spreker hebben traditionele media die gebruikt worden bij Markering hun langste tijd gehad. We moeten ons meer en meer richten op de kopersmarkt en de sellersmarkt meer loslaten. Het 'moeten' moet eraf. Voor financiele instellingen een behoorlijke omslag. De url bovengenoemd geeft een mooi voorbeeld:

taditioneel: billboards. Maar deze zend messages naar mobielie telefoons van passanten.

Mijn benieuwen wat de volgende stap wordt.

 

P.S> ik heb me laten vertellen, dat de mobieltjes binnenkort zo smart zijn, dat je de spijkerbroek die je wilt gaan kopen, kunt intoetsen op je mobiel, terwijl je in de winkel staat. Vervoglens checkt je mobiel via inventory van de winkel, of de broek er is, en tevens checkt de mobiel of een andere winkel in de buurt hetzelfde model broek heeft voor een goedkopere prijs.

Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

12/10/2005 - wat nu?

Tweede bijeenkomst. Mooi niet..

In de middag een ingelaste vergadering om 16.00 uur. Dat geeft al onrust in je achterhoofd, want dat kan wel eens betekenen dat we uitschuiven, en dat zal dan wel eens ten koste kunnen gaan SRM. Een veel te enthousiaste leiding geeft aan dat het nu spannend wordt. Directe actie is nodig, aanwezige collega's en ikzelf delen onszelf in bij werkzaamheden waar de tijdsdruk nogal hoog bij ligt. In twee weken tijd een proces doorlichten en met advies komen, moet kunnen. Als eerste de deur uit speren, en dan te laat op het perron staan, nou ja, zonder eten moet ook nog wel kunnen, denk je nog vrijmoedig.

Dan het bericht dat de intercity uitgevallen is. Volgende trein is de stoptrein, pas gepland over 10 munuten, en met het rode tekstbord '5 minuten vertraging'. Okee: genoeg. Laten we hopen dat het bij deze ene keer blijft

 

Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

11/10/2005 - ...het beste er van maken.

Daarom deze blog. Samen met bijna twintig medestudenten is de start van onze cursus inmiddels al een week geleden gestart. Vandaag de tweede bijeenkomst.

De rode draadgeeft en aardig idee over structuur en achtergronden waarop strategie gefundeerd gekozen kan worden. Nou en dat is precies we nodig hebben. Niet het denken van: 'Ik denk dat we zus of zo moeten kiezen', maar liever: 'Het blijkt uit...' en 'de oplossing die ons product biedt is van toepassing op de doelgroep die als volgt te omschrijven is..'

Nou als ik dat nou een beetje kan volhouden, dan komen we volgens mij een heel eind.

 

Waar gaat het eigenlijk over? Waarom zou ik dit wilen lezen?

Nou mischien omdat je ook wel geinteresseerd bent in Marketing Communcatie, en je eigenlijk ook wilt weten hoe dat nou is zo'n avondcursus, na een dag werken op kantoor.

 

Commentaar

Geef gerust commentaar, lijkt me leuk, wie weet heb je nog wel wat aan de tips die we de komende

blogs nog gaan publiceren..,

Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

About Me

Vanaf de start is het aanpoten, zweten, droogstoppelen en keihard aan de bak. Hoe gaat het in de praktijk, red ik het allemaal wel? Help, een blog over een cursus...

Friends

Hosting door HQ ICT Systeembeheer