Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Synergy Marketing International - Consumer Direct Marketing

Grote problemen met een teveel aan fosfaat in de natuur

09:00, 10/11/2006 .. 0 comments .. Link

Fosfor is een essentieel element voor het leven. In planten is fosfor nodig voor de groei, net zoals de planten kooldioxide, stikstof, en andere voedingsmiddelen nodig hebben. Fosfor is  gewoonlijk aanwezig in de natuurlijke wateren als fosfaten; samenstellingen met fosfor, zuurstof, en soms waterstof. Nochtans, wanneer er teveel fosfor in water is, kan het een proces versnellen genoemd eutrophication, wat drastische gevolgen voor de natuur kan hebben.

 

De groei van algen en andere waterplanten in het water wordt gewoonlijk beperkt door de vrij kleine maar voldoende natuurlijk aanwezige hoeveelheid fosfor. Maar wanneer er een te grote overvloed van fosfor is, kunnen de planten en de algengroei ongecontroleerd gaan groeien.

 

In feite, volgens deskundigen, kan 0,45 kilogram fosfaten 180 tot 315 kilogram groene algen kweken. De fosfaten zijn gedurende decennia gebruikt in detergentia omdat zij in kosten efficiŽnt en redelijk zijn. In de jaren í50 leidde het groeiende gebruik van Ďhardeí detergentia (was- en reinigingsmiddelen) tot grootschalige schuimvorming in oppervlaktewater. Dat was niet alleen een onplezierig gezicht, maar het belemmerde ook de zuurstofopname en fotosynthese in het water. Bovendien leidde het tot verstoring van de afvalwaterzuiveringsprocessen.

Overweeg het aantal huishoudens die elke dag fosfaten bijdragen tot onze water en het is gemakkelijk om de potentiŽle zorgen en gevolgen te zien.

 

Teveel Fosfor beÔnvloedt de natuurlijke waterhuishouding negatief .

 

Als helder water in een groene de erwtensoep verandert creŽert het meer dan alleen een vieze verschijning. De te sterke groei van algen veroorzaakt een kettingreactie in het ecosysteem van het water. De algen groeien op of dichtbij de oppervlakte van het water, vaak in grote matten.

Zij verminderen de penetratie van het licht in het water, waardoor de functie (en zuurstofproductie) van planten in diepere wateren minder wordt. Wanneer de algen beginnen te sterven komen zij op de bodem te liggen, en hun decompositie verbruikt grote hoeveelheden zuurstof in het water. De lagere zuurstofniveaus resulteren in de dood van de  benodigde vissensoorten, wat op hun beurt de rest van het water ecosysteem beÔnvloedt.

 

De zuurstofuitgeputte wateren resulteren ook vaak in die vertrouwde, weerzinwekkende "rotte eieren" geur. Het is heel duidelijk dat elke van deze gebeurtenissen en consequenties het recreatieve en functionele gebruik van water negatief beÔnvloeden.

 

Hoe komen de Fosfaten in onze water?

Naast natuurlijke middelen (zoals dalende bladeren, regenreproductie, enz.), worden de fosfaten vrijgegeven van ons milieu op een aantal niet-zo-natuurlijke manieren, zoals het ongepaste gebruik van gazon en landbouwmeststoffen en van binnenlandse en landbouwriolering. De grote hoeveelheden fosfaten worden die wij dagelijks in onze gootstenen, afwasmachines en wasmachines gooien komen uiteindelijk ook in onze meren, vijvers, rivieren, stromen, en mondingen van rivieren terecht.

 

Wat kunt u er aan doen?

Het gebruik van wasmiddelen en schoonmaakmiddelen zonder chemicaliŽn. Niet alleen in belang van de natuur, maar ook in uw belang.

 

Synergy Marketing International promoot het gebruik van milieuvriendelijke producten vanwege een verscheidenheid aan redenen. Echter met ook een mogelijkheid om niet alleen het welzijn van uw omgeving, maar ook met uw financieel, fysiek en persoonlijk welzijn.

 

Wilt u als consument actief deelnemen in het behouden van uw leefomgeving voor u en uw kinderen? Dan is dit uw kans.



Consumer Direct Marketing : oud tool in nieuw jasje

22:49, 7/11/2006 .. 0 comments .. Link

Mond op mond reclame is al eeuwenlang een van de beste reclamemiddelen. Niets is beter dan een goed verhaal van een tevreden gebruiker. In de marketing heet dit concept Consumer Direct Marketing.

 

De hedendaagse producent maakt gebruik van een veelvoud aan marketing tools om zijn producten bij de consument te brengen. Door de de tools die de producent in de laatste decennia heeft gekregen zoals telefoon, radio, televisie en internet zijn de mogelijkheden legio en wordt de consument vrijwillig of onvrijwillig benaderd met allerlei producten en diensten. Dat gebeurt via reclame op tv, radio, bilboard etc., agressieve telemarketing en spam, en diverse andere kanalen. Deze manier van marketing wordt door steeds meer consumenten als hinderlijk ervaren, en ook niet meer als geloofwaardig, daar degenen die de producten of diensten aanbevelen er voor betaald worden.

 

De hedendaagse consument wordt echter steeds bewuster in zijn aankopen en gaat voor kwaliteit. Met de modernisering van de moderne media is het de consument ook mogelijk gemaakt de gebrachte reclameboodschappen te blokkeren. Dit door onder andere bij televisie met de afstandbediening te  Ązappenď  of door bij internetten de  popups te blokkeren.

 

Het resultaat is dat de gemaakte kosten door de adverteerder deels nietig gemaakt worden door de consument, die echter uiteindelijk wel de kosten van de reclame betaalt, omdat deze kosten ook in de prijs wordt doorberekend. Vaak is de reclame voor sommige producten onnodig, omdat men de producten toch al gebruikt, en men vaak op resultaten en kosten blijft kopen, en niet aan de hand van reclame.  In de praktijk is het echter zo, dat 67% van de aankopen geschiedt door de aanbeveling door een leek, ofwel een consument die tevreden is over een product. Dit betekent inhoudelijk dat de consument goede kwaliteit beloont door er gratis reclame voor te maken.

 

Consumer Direct Marketing speelt op deze trend in, door de consument deel te laten nemen in het marketingproces. Door de consument financieel te laten profiteren en een hoge kwaliteit van de producten te produceren en te leveren genereert het bedrijf herhalingsaankopen waardoor het bedrijf continuÔteit heeft. Hier zijn zowel de consument als het bedrijf bij gebaat.

 

Door deze manier van marketing wordt de traditionele keten ook doorbroken, en kan de consument rechtstreeks bij de fabrikant bestellen, waardoor de grootste kosten in traditionele handelsketen,de reclamekosten en de transportkosten (70% van de waarde van het product) bespaart kunnen worden. Dit geld wordt dan geÔnvesteerd in kwaliteitsverbetering van de  producten  en het belonen van de consument voor het participeren in het  promoten van de producten en bedrijf.

 

Zodoende ontstaat er een nieuwe markteconomie voor bewuste consumenten, die het sociaal en financieel welzijn van consumenten vergroot. De consument kan een residueel inkomen opbouwen, en het bedrijf is stabiel. Een synergy tussen consument en producent.

 



Ontstaan van Synergy Marketing International

06:02, 17/10/2006 .. 0 comments .. Link

Sinds het boek en de cd van Spelenderwijs zijn uitgekomen, wordt de PR, Marketing en Distributie door mij verzorgd. Dit doe ik met veel plezier, omdat het de doelstelling heeft  de eigenwaarde van kinderen te behouden en ze een goede basis voor de toekomst mee te geven. De doelstelling van de schrijfster van het boek, Ellen-Noor, en tevens de moeder van mijn dochter, is zo veel mogelijk kinderen te bereiken door het boek en de cd.

 

Om haar doel kracht bij te zetten ben ik op zoek gegaan naar mensen en instanties om krachten te bundelen. Het toeval wil dat ik een kaartje zag met dolfijnen en de tekst synergy, wat inhoud dat je samen moet werken voor de beste resultaten, iets wat dolfijnen ook op diverse manieren doen. Vanaf dat moment is Synergy Marketing International ontstaan, omdat we het doel hebben de ideeen verder te verspreiden als alleen Nederland.

 

Omdat het wereldwijd is, staat de globe natuurlijk centraal. Echter kinderen hebben meer nodig dan alleen maar een goede eigenwaarde. Ze hebben ook een goede en veilige leefomgeving nodig. In het tempo dat we nu onze planeet vervuilen blijft er straks voor onze kinderen en kleinkinderen geen schone natuur meer over. Men moet bewust gaan verbruiken en gebruiken, leven met de natuur en niet van de natuur.

 

Zoveel als het ging zijn we altijd bewust met de natuur omgegaan, maar nu is er een mogelijkheid dit ook actief te gaan doen, en iedereen er bij te gaan betrekken.

Door het gebruiken en promoten van natuurvriendelijke producten die betaalbaar zijn, kunnen we een start maken aan een goede toekomst voor ons en ons nageslacht.

 

Synergy Marketing International promoot dan ook natuurvriendelijke producten, en wil dat meer mensen dit gaan doen. Zowel gebruiken als promoten.

 

Maar het moet ook in andere opzichten de kwaliteiten van de mens verbeteren.

Fysiek,  Financieel, Omgeving en Persoonlijk Welzijn zijn hierbij de belangrijkste punten.

 

We moeten weer sociaal worden en zoals reeds eerder vermeld....

 

"Het leven van mensen te verrijken door hen helpen hun doelen te bereiken"

 

Als u hier aan deel wil nemen, en uw en het leven van anderen te verrijken...heten wij u van harte welkom..neem dan contact op.



U en uw omgeving

12:59, 15/10/2006 .. 0 comments .. Link

Bent u bewust bezig met de toekomst van u en uw kinderen?

Wil u dat uw kinderen en kleinkinderen straks nog kunnen genieten van wat wij als volwassenen zien?

 

Dit betekent, dat wij bewust moeten gaan omgaan met onze omgeving.

Hoe doen wij dit?

Door chemikaliŽn de deur uit te doen en te vervangen door natuurlijke producten.

 

Wil u het risico vergroten dat uw kind straks eczeem of astma krijgt?

Dan moet u gewoon door blijven gaan met de normale producten te gebruiken.

 

Er zijn alternatieven, die voor u op allerlei manieren voordeliger zijn, en zelfs meer dan dat.



Doelstelling Synergy Marketing International

12:37, 25/6/2006 .. 0 comments .. Link

Synergy Marketing International zoekt gedreven, creatieve en open-minded ondernemende mensen voor de verdere (inter)nationale groei van haar bedrijf.

 

 Door middel van e-commerce en consumer direct marketing (mond op mond reclame) is het bedrijf bezig de doelstelling een verandering te brengen in het denken van mensen en het participeren in de maatschappij om zo het sociaal gevoel terug te brengen.

 

De missie:

Het Leven Van Mensen Te Verrijken Door Hen Te Helpen Hun Doelen te Verwezelijken.

 

En buiten dat, deel uit te maken van diegenen die beginnen aan de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen ten goede te veranderen, door bewuster met gezondheid en milieu om te gaan. 

 

De beste advertentie is een goed product dat zichzelf verkoopt.

 

Synergy is de kracht van samenwerking. Samen bereik je meer dan alleen.

 

Synergy Marketing International staat ook achter de volgende instanties

 

 

 



Voordelen van Consumer Direkt Marketing

12:19, 22/6/2006 .. 0 comments .. Link

Wat zijn de voordelen van Consumer Direkt Marketing?

 

* Geen voorraden, je bestelt alleen dat wat je nodig hebt

* Geen hoge investeringen, alleen laag lidmaatschap

* Gewone producten die u dagelijks al gebruikt, u verwisselt slechts van winkel

* geen verkoop

* exceptionele producten tegen redelijke prijzen

* Producten ontwikkeld door echte wetenschappers

* Iedereen kan dit doen, op elk moment

* Het wordt beter met de tijd

* U wordt als consument beloond als u winkelt

* Metingen en beloningen als men andere mensen helpt hun doelen te bereiken

 

In tegenstelling tot de gebruikelijke goederenstroom, met extra transportkost, reclamekosten, opslagkosten, personeelskosten etc. worden al deze kosten bespaard en gebruikt voor productontwikkeling en om consumenten te belonen voor hun verwijzen.

In plaats van televisie reclame, radio, billboards, maakt men gebruik van de meest betrouwbare en oudste manier van reclame, namelijk mond tot mond reclame.

 

Het is bewezen, dat 67% van de aankopen van producten gedaan wordt omdat men verwezen is door een tevreden klant, dus een gebruiker.

De herhalingsaankopen bedragen bij ons bedrijf 95%. Dit zegt wat over het bedrijf, dat al 20 jaar bestaat en alleen maar groeit in omzet.

Het product heeft 100% klantgarantie, dus, niet goed, geld terug.

Wat heeft u dan als consument dan nog te verliezen?



Waarom deze weblog

12:04, 20/6/2006 .. 0 comments .. Link

Met deze weblog maakt u opnieuw kennis met een nieuw, maar toch weer oud concept.

 

Consumer Direct Marketing

 

De hedendaagse consument wordt steeds bewuster van wat hij wil en hoe hij het moet verkrijgen. Reclame wordt vaak weggezapt, men trapt niet meer in mooie verhalen.

En de beste reclame is mond op mond reclame, ook wel Consumer Direct Marketing!

67 % van de aankopen gebeurt door dat iemand doorverwezen is door een niet deskundige of leek, en gedurende de komende jaren zal dit alleen maar toenemen door het internet en de kennis die de mensen via het internet vergaren.

 

De bewuste consument gaat voor kwaliteit, iets wat door Synergy Marketing volledig wordt ondersteund. Wat  ook het  doel is van deze blog.

 

Maar, de consument moet er ook bij betrokken worden. Dus niet alleen betrokken bij het milieu, maar ook bij zijn eigen welzijn. Fysiek, Mentaal, Omgeving en Persoonlijk

 

 



About Me

Home
My Profile
Archives
Friends
My Photo Album

Links

Spelenderwijs
Stroomtaal

Categories


Recent Entries

Grote problemen met een teveel aan fosfaat in de natuur
Consumer Direct Marketing : oud tool in nieuw jasje
Ontstaan van Synergy Marketing International
U en uw omgeving
Doelstelling Synergy Marketing International

Friends

Hosting door HQ ICT Systeembeheer