Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?
Tim Helpt!

Suprising CRM statistics

Posted on 27/3/2014 at 13:53

"Sales raps saw productivity increased by 15% when they had mobile access to #CRM applications".
Tim #CRM van Softmakers is zowel vanuit de #Cloud alsook via #Mobile te gebruiken. Timtotaal.nl

5 tips hoe óók uw Sales Team CRM efficiënt zal gaan gebruiken

Posted on 20/3/2014 at 12:36

CRM Software heeft bedrijven over de hele wereld geholpen om de verkoop, marketing en service processen te automatiseren en te organiseren. Het heeft geholpen bij het verbeteren van de relatie met klanten. Het zou daarom niet verkeerd zijn om te stellen dat CRM gebaseerd is op de eenvoudige veronderstelling dat door het kennen, respecteren en waarderen van uw klanten, zij vertrouwen hebben en behouden in uw organisatie en daardoor zaken met u zullen blijven doen. Met het behulp van een gebruiksvriendelijk CRM-software pakket, zoals Tim van Softmakers, ziet ook uw sales team hier het belang en noodzaak in en heeft het daardoor de drive en het enthousiasme om CRM goed en efficiënt te gebruiken. 5 tips om u hierbij te helpen:

1) Laat uw medewerkers zien hoe CRM helpt bij het behalen doelstellingen
Als uw sales een sterke relatie met de klant heeft, dan zal deze klant zeker als ambassadeur voor uw organisatie optreden en uw diensten aanbevelen bij zijn eigen relaties. Uw medewerkers zullen daardoor tevreden en trots zijn als zij horen dat hun inzet heeft bijgedragen bij het binnenhalen van nieuwe klanten en opdrachten. Het verbinden van informatie is hierbij essentieel.

2) Geef het voorbeeld

Een bedrijf fungeert als 1 geheel. Top down. Iedereen heeft zijn taak, verantwoordelijkheden en werkzaamheden. Als u wilt dat uw verkopers en managers het systeem gaan gebruiken, zult u zelf eerst het goede voorbeeld moeten geven.
Het bewijs dat als zij zien dat degene die succesvol is door oa het juist gebruiken van het systeem en het daardoor inzichtelijk hebben van relaties, klantafspraken, pipeline etc gemotiveerd zullen worden om dit net zo te doen. Als het top level management verantwoordelijk is, zullen de werknemers op een lager en middelbaar niveau ook op een vergelijkbare manier te werk gaan. Immers, Informatie is de zuurstof voor een organisatie.

3) Maak het mobiel en overal inzetbaar

Verkopers zijn “road warriors”. Stelt u zich eens voor dat uw medewerkers speciaal naar kantoor moeten komen om bezoekrapporten, informatie over de verkoop of afspraken in te voeren in een CRM systeem. Dit zou alleen maar leiden tot het niet of onvolledig gebruiken van het systeem en ergernis opwekken. Het zou makkelijker voor hen zijn om de informatie te actualiseren zodra de vergadering eindigt, of direct na het tekenen van een contract, met behulp van een mobiele App of cloud toegang. Tim Mobile biedt u deze mogelijkheid.

4) Beloon hen

Belonen…Wie houdt hier nou niet van..? En waarom ook niet… Hanteer hiervoor een verslag die op wekelijkse of maandelijkse basis wordt bijgehouden. Zodoende kunt u controleren en bijhouden welke medewerker de meeste gegevens heeft toegevoegd in CRM. Wie is het meest accuraat. Maak deze lijst opvraagvaar en openbaar. De CRM topscoorder wordt beloond met een cadeaubon, incentive, etc.

5) Laat herhalingen weten over de positieve feedback van de klant

Binnen sommige organisatie is het niet gebruikelijk om medewerkers te betrekken bij mooi gescoorde opdrachten. Zij moeten dit vaak zelf melden. Een erkenning vanuit het management zal meer gewaardeerd worden dan de melding naar het management toe. Eilandjes-cultuur vervaagt en de saamhorigheid en team spirit zal verhoogt worden. Het hoeft hierbij niet altijd te maken hebben met geld en grote deals. Klant erkenning speelt hierbij ook een grote rol. Als een klant een positieve feedback geeft over 1 van uw medewerkers, gooi dit dan ook eens in de groep. Uw medewerker of sales team zal blij zijn te horen dat hun werk gewaardeerd wordt en hun inzet vruchten af werpt.

Door deze 5 eenvoudige tips in de praktijk toe te passen zullen óók uw verkopers automatisch meer en enthousiaster gebruik (gaan) maken van het CRM systeem binnen uw organisatie.
Tim bestaat niet alleen uit CRM. Welke Tim modules voor uw organisatie geschikt zijn, bepreekt onze accountmanager graag met u!

Ruim 1/4 van de mensen raakt digitale bestanden kwijt

Posted on 19/3/2014 at 12:57

Ruim een kwart van de mensen raakt digitale bestanden kwijt

Werknemers die belangrijke bedrijfsdata verliezen tijdens het thuiswerken of onderweg werken. Het is de angst van menig manager. En niet geheel onterecht. Uit onderzoek blijkt dat ruim een kwart van de mensen het afgelopen jaar digitale bestanden is kwijtgeraakt.
Dat blijkt uit onderzoek van Multiscope.


Digitale bestanden
Ruim 26 procent van de mensen is in de afgelopen 12 maanden digitale bestanden kwijtgeraakt. Een kleiner deel (2,3 procent) van de ondervraagden antwoordt zelfs dat dit ‘regelmatig’ voorkomt. Multiscope voerde in opdracht van BackupVergelijker.nl onderzoek uit onder duizend consumenten naar de mate waarin zij hun digitale bestanden bewaren. Dat ruim een kwart van de consumenten het afgelopen jaar digitale bestanden is kwijtgeraakt noemen de onderzoekers zorgelijk.

Jongeren vs 55+
Tegen alle verwachting in zijn het juist jongeren (25-34 jaar) die het slecht doen. Bijna 5 procent van hen gaf aan ‘regelmatig’ digitale bestanden te zijn kwijtgeraakt in het afgelopen jaar. Je zou juist verwachten van de oudere werknemers, die minder thuis zijn online en op de nieuwste devices, dat ze minder veilig omgaan met data. Juist de 55 plussers doen dat goed, zo blijkt uit het onderzoek.

Slechts 1 % zegt regelmatig bestanden kwijt te zijn geraakt terwijl driekwart juist helemaal nooit iets verliest. In het algemeen is een duidelijke trend te zien dat ouderen hun bestanden beter bewaren en minder vaak kwijtraken. Op zich is dat ook logisch gezien de generatie verschil in gewenning en het gebruik van media en digitale attributen toen en nu. Gebleken is dat ouderen documenten printen en in mappen bewaren, terwijl jongeren veel meer gebruik maken van gratis Cloud diensten als Dropbox en Onedrive.
Ondertussen richten overheidscampagnes zich tot op heden op het beveiligen van computers en bestanden tegen virussen en hackers en nog niet zo zeer op het stimuleren van het maken van een kopie of back-up. 31 maart 2014 is het World Backup Day en zal ook sites als “ Vergelijkbackup.nl en Backupvergelijker.nl” aandacht vragen voor het maken van een backup van belangrijke bestanden.
CRM, DMS ?... Tim Helpt !
Door het associatieve en intuïtieve datamodel zorgt ons systeem, Tim, ervoor dat gebruikers deze toepassing niet alleen als gebruiksvriendelijk ervaren, maar informatie ook razendsnel terug kunnen vinden op ieder gewenst moment van de dag.

WWW.TIMTOTAAL.NL


Friends

Hosting door HQ ICT Systeembeheer