Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?
XCJ, dat zie je!

Home - Profile - Archives - Friends

Nieuw ontwerp van boekomslag en website voor het boek: “Het verloren Perkament” van de auteur Ron Heymenberg door XCJ reclameproductie.

Posted on 14/10/2008 at 16:55 - 0 Comments - Post Comment - Link

   

Een prachtige mysterieuze thriller die je in haar greep neemt. Historische feiten uit diverse eeuwen zijn op ongekende wijze met het heden verweven. Prachtig zoals het verhaal je continue blijft verrassen en je op het puntje van je stoel zet. Ongekend spannend.

Over de Auteur

Ron Heymenberg heeft de afgelopen jaren diverse boeken geschreven en heeft in zijn nieuwste boek "Het Verloren Perkament " zijn meeslepende schrijfstijl gecombineerd met zijn grote passie voor geschiedenis. Een jarenlange studie van de Franse Katharen streek combineerde hij op wervelende wijze met een mysterieus verleden van zijn woonplaats "Amersfoort". Een grachtenpand welke hij zelf in 2007 in de binnenstad bezichtigde, had in de keuken een dichtgemetseld luik waarvan de makelaar niet kon vertellen wat er onder zat. Hij ging zelf op onderzoek en ontdekte in de stadsarchieven de ware geschiedenis van het huis. Een link met het door hem zo geliefde historische Katharengebied was gelegd.

Boekbeschrijving 

Op internet staat een eeuwenoud grachtenpand te koop. Albert en zijn gezin kopen het pand maar nog maar net goed gesetteld vinden er zonderlinge gebeurtenissen in het huis plaats. Albert wordt gekweld door flarden herinneringen uit een ver en mysterieus verleden. Het mysterie krijgt hem in zijn greep en Albert gaat zienderogen achteruit, de dood lijkt hem in te halen.

In 1210 wordt de plaats Minerve in de Katharenstreek van Frankrijk belegerd door Simon van Montfoort. Honderd veertig ketters weigeren zich over te geven en storten zich in een door hen zelf aangestoken vuur. Door Europa gaat het verhaal over de ketters die zonder angst en ogenschijnlijke pijn het vuur in stapten als een lopend vuurtje. Velen zoeken naar het geheim voor de pijnloze dood maar dit lijkt goed verstopt te liggen in de mystieke Katharen streek, die haar geheimen maar moeilijk prijs geeft.

Twee eeuwen later voltrekken zich in de stad Amersfoort diverse wonderen welke toegeschreven worden aan Maria. In enkele jaren verandert de stad in een bedevaartsoord. Slechts twee personen weten de werkelijke oorzaak van de wonderen, Geertgen en haar dochten Alowien. Maar ook hier wint de dood op ongekende wijze, de pest krijgt de stad in haar greep.

 

Steun het KWF Kankerbestrijding met de aanschaf van dit boek

Met de aanschaf van het boek steunt u tevens een goed doel; KWF kankerbestrijding. Het boek wordt verkocht onder de actiecode A3020080184, dit is de code welke door de KWF Kankerbestrijding is toegewezen. Meer mensen de strijd tegen kanker te laten winnen, dat is de missie van de KWF Kankerbestrijding. Door de aanschaf van dit boek draagt u een steentje bij. Voor meer informatie over het belangrijke werk van de KWF Kankerbestrijding kunt u terecht op de website www.kwfkankerbestrijding.nl

 

Voor meer informatie:

 

XCJ reclameproductie

F.E. van der Meulen

Prof. Röntgenstraat 8

7311 AM Apeldoorn

055-5786129

www.xcj.nl

info@xcj.nl

 

Bestel dit boek via: www.hetverlorenperkament.nl


Muesli+ van Ravensbergen in een nieuwe verpakking!

Posted on 27/8/2008 at 07:30 - 0 Comments - Post Comment - Link

 

Een goede verpakking is als een magneet. Ogen en handen worden ernaartoe getrokken. Ook als de verpakking tussen tientallen andere verpakkingen in het schap staat. Waarom heeft de ene verpakking dat wel en de andere niet? Het antwoord schuilt in de kennis en kunde van het ontwerpbureau.

 

Ook Ravensbergen b.v. uit Sassenheim wilde met het product Muesli+ (een lekker en verantwoord tussendoortje voor mensen die actief met hun gezondheid bezig zijn) een restyling doorvoeren. En… met succes! XCJ reclameproducties werd ingeschakeld en moest zorgen voor een attractieve, kleurrijke en eigentijdse verpakking zodat het merk, in combinatie met de vier verschillende smaken, een prominente rol in het schap speelt. Ook het lettertype van Muesli+ mocht veranderen, maar zonder de herkenbaarheid te verliezen. En… omdat de consument zich steeds meer realiseert dat gezondheid een belangrijke rol in het voedingspatroon inneemt, is er besloten om de voedingswaardetabel duidelijk op de voorkant te communiceren.

 

Vier smaken, vier kleuren

XCJ reclameproducties ontwikkelde een heldere en kleurrijke verpakking voor een (h)eerlijk product. Elke verpakking toont de twee belangrijkste ingrediënten van de vier soorten;muesli & rozijnen, muesli & cranberry, muesli & chocolade en muesli & hazelnoot. De vier verschillende verpakkingen zijn voorzien van een eigen kleur die stuk voor stuk passen bij de smaak. Daarbij wordt iedere verpakking opgesierd met een kleine sfeerfoto die begrippen als ‘gezondheid’ en ‘actief’ moeten weergeven. Een aantal elementen op de doos loopt door en sluit aan op de ernaast geplaatste verpakking. Indien er verschillende smaken op het schap staan, geeft dit een opvallend en overzichtelijk beeld voor de consument. Zo loopt het plusteken door op de andere verpakking evenals de gele balken die het hoofdingrediënt verwoorden.

 

Ontwikkelen & ontwerpen

XCJ reclameproducties ontwikkelt en ontwerpt karakteristieke verpakkingen met een goede verhouding tot de inhoud én op eigen wijze opvallen. Ook met de Muesli+ verpakking is XCJ reclameproducties daar weer in geslaagd. Frank van der Meulen, Directeur van XCJ reclameproductie over het verpakkingsontwerp. “Wij weten wat het oog vraagt en de consument wenst, kennen de positie van het artikel tussen de concurrentie en zijn ons bewust van trends, doelgroepgevoelens en marktstrategieën. Zo ontstond er een mooie, attractieve verpakking die opvallend zal zijn in het schap.”

 

Prijs & verkrijgbaarheid

De nieuwe Muesli+ is verkrijgbaar in vier verschillende smaken (chocolade, hazelnoot, rozijnen en cranberry) met daarin zes repen. Het is te koop bij de supermarkt (o.a. bij C1000, Dirk van den Broek, Boni, Coöp, Jumbo en Albert Heijn) en heeft een consumentenprijs die ligt tussen de € 0,75 - € 0,85. Voor meer informatie kunnen consumenten ook kijken op www.ravensbergenbv.nl.

 

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal van Muesli+ kunt u contact opnemen met: XCJ reclameproductie

Prof. Röntgenstraat 8

7311 AM Apeldoorn

Telefoon: 055 – 5786129

fax: 055 – 5265707

 info@xcj.nl

www.xcj.nl.

 

Ook kunt u contact opnemen met:

Ravensbergen b.v.

Wasbeekerlaan 6

2171 AE Sassenheim

Telefoon: 0252-219102

fax: 0252-231703

info@ravensbergenbv.nl

www.ravensbergenbv.nl.


Reclamebureau XCJ biedt als eerste een unieke en innovatieve Reclame Chat via de site aan!

Posted on 22/8/2008 at 13:33 - 0 Comments - Post Comment - Link

 

Chatten met XCJ!

 

Reclamebureau XCJ biedt als eerste een unieke en innovatieve Reclame Chat via de site aan!

 

Via de website www.xcj.nl van Reclameproductiebureau XCJ (uitspreken als ‘Ik Zie Je’) is het nu mogelijk om door middel van een unieke (zakelijke) Chat toepassing direct contact te maken met één van de medewerkers. Wachten op een antwoord is niet langer aan de orde, want bij het Reclame Chatten is een antwoord binnen enkele minuten gegarandeerd.

 Voor wie?

Iedereen kan gebruik maken van de Reclame Chat. Wat te denken van een informatief gesprek, een kennismaking of wat voor een vraag dan ook. Wordt er een bericht verstuurd, dan is het antwoord snel en duidelijk zichtbaar. Zelfs meekijken via de webcam is mogelijk. Ideaal voor bestaande relaties die snel een conceptontwikkeling willen bekijken en/of bijsturen.

 Chatten is niet nieuw, Reclame Chatten wel…

Chatten is niet nieuw, bekend is het chatten via MSN of via Hyves. Het zakelijk chatten wordt nog maar bij enkele bedrijven toegepast.

(Reclameproductiebureau XCJ is het eerste reclamebureau dat zakelijk Chatten toepast) en in de nabije toekomst nemen deze communicatievormen alleen maar toe. Het is een snelle en makkelijke manier om te communiceren met bestaande en nieuwe relaties. Overigens is chatten al volledig geaccepteerd en wordt het veelvuldig toegepast door de huidige generatie.

 Gemak dient de mens

De Reclame Chat button is duidelijk zichtbaar op de website van XCJ en het gebruik is heel eenvoudig. De toepassing ondersteunt beeld, tekst én geluid waarbij iedere bezoeker de mogelijkheid heeft contact te maken. Zonder iets te hoeven instaleren!

 Frank van der Meulen, directeur XCJ over het Reclame Chatten

Als Reclamebureau zoeken we voor onze relaties en voor het bedrijf zelf continu naar nieuwe communicatiemogelijkheden. Internet is natuurlijk een belangrijk medium geworden. Websites veranderden de afgelopen periode explosief van statische brochures naar een nieuwe interactieve informatievoorziening. Uitbreidingen in reactiemogelijkheden op gepresenteerde informatie leek even stil te staan en beperkt zich veelal tot de bestaande methodes als contactformulieren, mail, telefoon en fax. Het toevoegen van een live chat optie op onze site(s) zien we dan ook als een efficiënte, drempelverlagende en (zakelijk) vernieuwende contactmogelijkheid.

Geïnteresseerd?

Bedrijven die geïnteresseerd zijn in een zakelijke chat toepassing kunnen chatten, bellen, mailen, faxen of sms’en met XCJ.

 Voor meer informatie over het Reclame Chatten kunt u kijken op www.xcj.nl of direct contact opnemen met XCJ.

XCJ Reclameproducties

Prof. Röntgenstraat 8

7311 AM Apeldoorn

Telefoon: 055 – 5786129 / 06 – 22406476

E-mail: info@xcj.nl

Fax: 055 – 5265707


Succesvolle eerste Borrelnood in Apeldoorn voor creatief Apeldoorn en belangstellende.

Posted on 20/6/2008 at 09:10 - 0 Comments - Post Comment - Link

Succesvolle eerste Borrelnood in Apeldoorn voor creatief Apeldoorn en belangstellende.

XCJ reclameproductie gaf de eerste aanzet voor een regelmatig terugkerende Borrel voor creatief Apeldoorn: “De Borrelnood”.

Frank van der Meulen directeur van XCJ reclameproductie over de Borrelnood:

“We constateerde een gebrek  aan een regelmatig samenkomen van Apeldoornse creatieven, dit vonden we een Nood en deze Nood ledigde  we met de Borrelnood

Een regelmatig terugkerende borrel (elke  derde vrijdag van de maand) voor Creatief Apeldoorn in de ruimste zin van het woord, reclamebureaus, studio’s, ontwerpers, vormgevers, fotograven opdrachtgevers, producenten e.d. Die in een ongedwongen sfeer ideeën, kennis, ervaringen en wat al niet meer kunnen  uitwisselen.

Niet geplaatst in hokjes want creatieven denken niet in hokjes, het is dus geen fotograven-borrel, geen reclameborrel, het is een samenkomen van creatieven én belangstellende in de ruimste zin van het woord. Gezien de opkomst én de reacties bleek dit een goed ingevuld concept en een juiste invulling van een behoefte bij creatief Apeldoorn.

De eerste Borrelnood van vrijdag 20 juni in het Loca Amstel Foodcafé bleek enorm succesvol, voor een eerste keer een geweldige opkomst en een goed en leuk gemêleerd gezelschap.

Hier ontmoette wij (en wij niet alleen) nieuwe mensen, bestaande en nieuwe contacten, oude relaties en goede bekende.  Ondanks het feit dat de Borrelnood van 17:00 tot 21:00 duurde,  bleven een aantal tot ver na middernacht.”

 

XCJ reclameproductie gaf slechts de aanzet, de bedoeling is nu dat de Borrelnood verder gedragen gaat worden door Creatief Apeldoorn. En wie kan dat nu beter dan creatief Apeldoorn?

De verspreiding van de eerste Borrelnood kaarten en stickers heeft XCJ reclameproductie belangeloos en voor eigen rekening gedaan. In samenwerking met een aantal van haar freelance vormgevers en met hulp van de VDA groep, die de productie van de “De Borrelnood kaarten” voor de eerste 4! edities voor haar rekening nam. Deze kaarten kunnen weer als onderdeel van de promotie voor de opvolgende edities gebruikt worden en opgehaald worden bij XCJ reclameproductie op de Prof. Röntgenstraat 8 in Apeldoorn  of bij Loca Amstel foodcafé op de hoofdstraat 204.

(Wil je de kaarten ophalen bij XCJ? Even bellen of mailen van te voren.)


 

Meer informatie over De Borrelnood? Wil je zelf iets maken heb je logo’s nodig of ideeën voor de volgende Borrelnood op vrijdag 18 Juli 2008 bel, mail, fax, sms, msn, hyves kwebbel met/naar/door of via :

 

XCJ reclameproductie

Frank  van der Meulen

Prof. Röntgenstraat 8

7311 AM Apeldoorn

Tel. 055-5786129

Fax. 055-5265707

Mob.06-22406476

 

www.xcj.nl

www.ditmoetjegezienhebben.nl

Frank@xcj.nl

 

http://frank-xcj.hyves.net/

 

Direct naar de Borrelnood:

deborrelnood@live.nl

http://de-borrelnood.hyves.net

 

Of beter nog:  DOE IETS!

 

 

Voor de duidelijkheid:

 

Op  het gebruik van logo’s, beeldmaterialen en het verspreiden en aanpassen van berichten en informatie over en van de Borrelnood zijn geen rechten voorbehouden. Alles mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar worden gemaakt, in allerlei vormen of op wat voor wijze dan ook, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of enige andere manier, Schriftelijke toestemming van de Borrelnood is daarvoor niet nodig


XCJ reclameproductie in Apeldoorn lanceert nieuwe site

Posted on 4/6/2008 at 14:32 - 0 Comments - Post Comment - Link

Op de nieuwe site van XCJ reclameproductie: www.ditmoetjegezienhebben.nl worden de nieuwste technieken toegepast voor zoekmachine- marketing. De combinatie van Flash en HTML en (zeer binnenkort) de toevoeging van een 3dimensionale promotiefilm maakt deze site het bezoeken waard.  De heldere opbouw van gedane producties (portfolio) geeft direct een duidelijk overzicht van de  uitgebreide  productiemogelijkheden van XCJ. Naast het ontwerpen van displays - verpakking en promotiematerialen bewijst XCJ haar creativiteit ook op het vlak van design van magazines (Careality), huisstijlen , websites logo en merkontwikkeling.

Ook industriële vormgeving  voor bijvoorbeeld Magic light  (Bobcorn) en het ION oplaadpunt voor Sparta zijn producties waar XCJ met recht trots op kan zijn. Sinds de start van XCJ ( maart 2006) heeft dit snel groeiende reclamebureau of beter gezegd  reclame - productie - bureau in Apeldoorn producties gerealiseerd die opvallend, origineel en voor een gunstige prijs te produceren zijn. Niet voor niets wisten al meer dan 50 nieuwe accounts de weg naar XCJ te vinden om daar hun promotiematerialen te laten ontwerpen én nog veel belangrijker,  voor een gunstige  prijs te laten produceren. Snelheid en kwaliteit staan bij XCJ bovenaan.

 Zeker als het gaat om verpakkingsdesign, displayproducties en direct mail blijkt XCJ keer op keer met succesvolle oplossingen te komen.

Met www.ditmoetjegezienhebben.nl  bieden we naast onze bestaande site www.xcj.nl een mooie en attractieve  kennismaking met XCJ, een goed overzicht van productiemogelijkheden en maken we op deze site gebruik van de meest recente mogelijkheden voor klant en prospect informatie op het Internet.

“een actie van XCJ zie je altijd” maken we ook met deze website wederom waar.

Vragen over zoekmachine marketing, productie  en/of vormgeving van display en promotiematerialen? Een magazine vorm te geven of “slechts”DTP werk uit te besteden, website te maken? Ontdek de veelzijdigheid van XCJ reclameproductie!

Neem contact op met :

XCJ reclameproductie

Prof. Röntgenstraat 8

7311 AM Apeldoorn

Telefoon 055-5786129

Fax. 055-5265707

Mobiel 06-22406476

info@xcj.nl

www.xcj.nl

www.ditmoetjegezienhebben.nl


De restyling van Careality is een feit

Posted on 29/4/2008 at 08:11 - 0 Comments - Post Comment - Link

Restyling

Luteijn Trade Media koos voor XCJ reclameproductie voor het restylen van het blad Careality, het onafhankelijke vaktijdschrift voor het drogisterijkanaal. XCJ reclameproductie maakt voor diverse bedrijven mooie en functionele displays, verpakkingen en promotiematerialen. Het bureau van Frank van der Meulen, die persoonlijk al meer dan 16 jaar bekendheid geniet in de cosmetische en farmaceutische branche, ontwikkelde de vernieuwde look van Careality.

XCJ reclameproductie

In maart 2006 begon Frank van der Meulen zijn eigen reclameproductiebureau nadat hij langere periode als manager/ directeur werkzaam was bij diverse displayproductiebedrijven en reclamebureaus.
XCJ reclameproductie (spreek uit als: Ik Zie Je) is een reclamebureau dat zich, naast productie van diverse promotievormen, ook bezig houdt met conceptontwikkeling, huisstijl, opmaak en vormgeving van print en digitale media. XCJ is samen met de uitgevers van Careality mede verantwoordelijk voor de vernieuwde uitstraling van Careality en het eerste resultaat van deze samenwerking ligt nu bij de abonnees.

XCJ bekend met de branche

Toen Peter Luteijn en Paulette Nas van Luteijn Trade Media ons benaderde met de vraag of wij eens naar de uitstraling van Careality wilden kijken en er onze visie op los wilden laten, zagen we hier meteen een mooie kans voor ons liggen. Natuurlijk kenden we Careality al als professioneel vakblad met heldere interviews en goede achtergrondinformatie. De bekendheid met de branche, de lezers en de adverteerders zien we  als een groot voordeel.  

Dit vakblad past goed bij het diensten- en productieaanbod van XCJ. De mogelijkheid om Careality te restylen tot een eigentijds, mooi en prettig leesbaar glossy vakblad, was voor ons een fantastische uitdaging. Peter en Paulette wilde de kernwaarden van de huidige Careality behouden, maar wel graag in een geheel nieuwe stijl.. Hierin zijn we meer dan geslaagd.

Nog geen abonnee? Kijk op www.careality.nl voor meer informatie.

Ook toe aan de restyling van uw vakblad of relatiemagazine?

Kijk op www.xcj.nl of mail naar info@xcj.nl

 


Technorati

Posted on 8/4/2008 at 10:10 - 0 Comments - Post Comment - Link

Technorati Profile

 


Kiwanis Apeldoorn geeft een nuttige invulling aan de Kiwanisdag

Posted on 8/4/2008 at 08:37 - 0 Comments - Post Comment - Link

Kiwanis Apeldoorn is een serviceclub voor mannen uit diverse beroepsgroepen en maakt deel uit van een wereldwijde serviceorganisatie. Kiwanis is actief in ruim tachtig landen van de wereld, heeft ruim 600.000 leden in meer dan 70 landen.

 

Elk jaar kent een zogenaamde Kiwanisdag. Deze speciale dag van service is een jaarlijks internationaal Kiwanis Evenement waaraan alle 600 000 leden van Kiwanis Clubs, t.w. Kiwanis, Circle K, Key Club, Builders Club, Aktion Club, K-Kids en Kiwanis Junior, meewerken.   
Op een Kiwanisdag organiseren overal in de wereld de leden van de lokale Kiwanis Clubs met familie en vrienden een activiteit in een sfeer van service en betrokkenheid met hun eigen omgeving

 

Kiwanis Apeldoorn ondersteunt verschillende projecten waarin kinderen centraal staan. Al 15 jaar ondersteunt deze serviceclub met hand en spandiensten het Haps project.  Dit nagebouwde prehistorische dorp met slaap-, kook- en dierenverblijven wordt door de stichting Prehistorisch kamp Apeldoorn, een groep vrijwilligers en Kiwanis Apeldoorn in stand gehouden en ondersteund.

Het Hapsdorp stelt met name kinderen in staat om op een betrokken en verantwoorde wijze om te gaan met de natuur.De geschiedenis - en dan met name de prehistorie - is daarbij de invalshoek. In het Haps-dorp wordt zo goed mogelijk het leven in de IJzertijd zo'n 500 jaar voor Chr. - nageleefd.

Dit jaar bestonden de werkzaamheden voor Kiwanis Apeldoorn uit het verzorgen van grondwerken ten behoeve van de waterafvoer. De aanhoudende regen gaf direct een goed inzicht in dit  probleem. Het grootste gebouw staat halverwege een helling die ten tijde van hevige regenval voor overlast zorgt.   Niet gehinderd door de aanhoudende regen begonnen de werkzaamheden voor de Kiwanis leden al vroeg. Rond 3 uur waren de geulen gegraven, het zand afgevoerd, de afvoerleidingen gelegd en de opengebroken paden met keien hersteld. Het één en ander dusdanig afgewerkt dat de aangebrachte buizen onzichtbaar maar functioneel hun werk kunnen doen.

Hierna brachten de Kiwanis het reeds gekloofde hout van de winteropslag de helling af naar het houthok bij één van de Haps-keukens.  Rond 5 uur was de spreekwoordelijke pijp leeg  en was het tijd voor een boven het houtvuur bereide maaltijd.

 

Voor vragen over dit persbericht:

 

F.E. van der Meulen                             

XCJ reclameproductie                           

Prof. Röntgenstraat 8                           
7311 AM Apeldoorn                             

055-5786129                                       

www.xcj.nl

 

Kiwanis Apeldoorn

Secretaris de heer J.Poort

tel. 055 5346326
jj.poort@planet.nl

www.kiwanisapeldoorn.nl

 

Haps ( Stichting Prehistorisch Kamp Apeldoorn)

Aristotelesstraat 603

7323 NM Apeldoorn

info@hapsproject.nl  

www.hapsproject.nl


INDUSTRIËLEVORMGEVING DOOR XCJ

Posted on 7/3/2008 at 11:44 - 0 Comments - Post Comment - Link

Industriële vormgeving van producten vraagt een technische vaardigheid om de vorm en de functie van een voorwerp of product te bepalen. Het is een moeilijke combinatie van esthetische en functionele eigenschappen van het product. Het moet zowel mooi als praktisch bruikbaar zijn. En, voor een redelijke prijs te produceren.

Daarmee onderscheiden we ons al in de beginfase van andere bureaus. Vandaar dat we ons profileren als een reclame(productie)bureau. We denken en ontwikkelen niet alleen conceptmatig, maar bieden onze opdrachtgevers de mogelijkheid de concepten ook te laten produceren door XCJ.

 

Design is het woord. Dat is vormgeving met een visie. Design is meer dan ontwerp. We denken niet alleen aan vormen en formaten, maar ook aan lijnenspel, materialen en kleur. We denken aan het smaakgevoel van het publiek en aan de uitstraling van het merk. XCJ heeft alle benodigde (CAD/CAM) expertise in huis. En kan dus met alle wensen rekening houden en aan de eisen voldoen. Bij XCJ gaan functie en fraai wél samen.

 

De concepten die wij bedenken, kunnen wij dus ook voor u produceren. Als reclameproductiebureau zijn wij, van de eerste schets tot de laatste schroef, uw partner. En, voor een redelijke prijs. Als wij de ontwerpen presenteren, ontvangt u gelijk een passende offerte voor de productie. Bovendien ontwikkelen wij in de meeste gevallen zonder eigendomsvoorbehoud. Prettig om te weten dat u dan de rechten heeft.

 

Het ION oplaadpunt van Sparta en Bobcorn van Magic Light Nederland hebben de kracht van XCJ al ervaren.

 

Sparta, bekend van de Sparta ION vroeg XCJ reclameproductie een oplaadpunt te ontwikkelen en de eerste serie te produceren. XCJ ontwikkelde en produceerde een zeer attractieve en functionele blikvanger. Het ontwerp, design en de engineering sluiten naadloos aan bij de productstrategie van Sparta. En dragen zo bij aan de branding van het merk. Het ION oplaadpunt is bij horecagelegenheden en fietsenstallingen te bewonderen.

 

Magic Light Nederland b.v. is bekend van Bobcorn, de nieuwe snack die vers op het verkooppunt gemaakt wordt in de bobcornbakoven. XCJ tekende voor de ontwikkeling en productie van de in alles opvallende Bobcornmachine. Niet alleen verlaat de Bobcorn met een knal de matrijs, ook is de machine zo vormgegeven dat deze als enorme aandachtstrekker functioneert. Bovendien past hij in elk interieur. Door het eenvoudig kantelen van een binnenplaat kan de Bobcornmachine naar wens als zelfbedieningsapparaat of met personeelbediening worden ingezet.

 

XCJ gaf vorm voor Sparta en Bobcorn. Laat onze visie op vormgeving ook bijdragen aan de branding van úw merk.

 

XCJ Visie op vorm en functie

 


Starbalm het nieuwe product van Novum Pharma plaatste XCJ in een passende toonbankdisplay.

Posted on 21/2/2008 at 13:11 in reclame - 0 Comments - Post Comment - Link

Starbalm het nieuwe product van Novum Pharma plaatste XCJ in een passende toonbankdisplay.

Deze nieuwe generatie spierbalsem (voor soepele spieren en gewrichten) kan in deze compacte display optimaal gepresenteerd worden. Deze display vraagt weinig  toonbankruimte en vergroot de omloopsnelheid van dit nieuwe product aanmerkelijk. De opvallende rode kleur zorgt voor een vertrouwde en herkenbare uitstraling.

Op de topkaart communiceren we dat dit een nieuwe generatie spierbalsem betreft. Starbalm heeft een aangename en niet penetrante geur, bevat geen kamfer  en er ontstaan niet of nauwelijks vlekken van de balsem.

Frank van der Meulen, Directeur XCJ reclameproductie over het inzetten van toonbankdisplays:

Juist bij de introductie van een nieuw product is een toonbankdisplay hét middel om dit snel onder de aandacht te brengen. Dit soort  producten kennen al een hoge omloopsnelheid waardoor een toonbankpresentatie vaak vooreen razendsnelle extra verkoop zorgt.

Deze presentatie, de productinhouden de prijs die met vergelijkbare spierbalsem zelfs goedkoper is zullen bijdragen aan het succes van Starbalm!

 

Starbalm productinformatie

Een gerenommeerde Chinese chemicus gebruikte de westerse inzichten van Novum Pharma voor het recept van STAR BALMâ. Het resultaat van deze samenwerking tussen oost en west is een range balsems in witte en rode, zeer krachtige, variant en een massageolie. Gloednieuw en speciaal voor de Europese markt.

Starbalm behoort tot de zelfde productgroep als bijvoorbeeld Tijgerbalsem. Een vingertip STAR BALM is voldoende om spieren in conditie te brengen en te houden. Starbalm wordt aanbevolen bij de behandeling van spierverharding en overmatig gespannen spieren. Een voordeel is daarbij dat het niet te snel in de huid dringt waardoor de behandeling langer volgehouden kan worden. De dieptewerking kan zodoende volledig benut worden. Om het beste resultaat te verkrijgen, is het raadzaam om STAR BALM 2 tot 3 keer per dag aan te brengen en de spieren daarna goed af te dekken voor een extra warmtegevoel. STARMBALM vlekt niet en is nagenoeg reukloos.

De STAR BALMâ producten zijn verkrijgbaar bij apotheek en drogisterij voor:

STAR BALMâ wit                                € 2,60 (10 gram) of  € 5,30 (25 gram)

STAR BALMâ rood                             € 2,70 (10 gram) of  € 5,40 (25 gram)

STAR BALMâ massage olie            € 5,90 (50 ml)

 

 

 


Het ION oplaadpunt voor Sparta, een ontwikkeling van XCJ reclameproductie. (ION OPLADEN)

Posted on 6/12/2007 at 09:59 - 0 Comments - Post Comment - Link

ION opladen in Garderen met het Nieuwe ION Oplaadpunt

XCJ reclameproductie ontwikkelde én produceerde het nieuwe ION oplaadpunt voor Sparta.

Dit oplaadpunt zal het komende seizoen geplaatst worden bij horeca gelegenheden en fietsenstallingen. Het oplaadpunt voorziet in een oplaadmogelijkheid voor 4 Sparta ION fietsen tegelijkertijd. Door middel van een stopcontact aan de zijkant van het oplaadpunt is er de mogelijkheid andere laders hierop aan te sluiten.

 

Eind 2006 gaf Sparta aan XCJ reclameproductie de opdracht een passende oplossing te ontwikkelen voor een oplaadpunt. Het uiteindelijke resultaat is geheel van roestvrij staal en afsluitbaar. Het ION (oplaadpunt) logo wordt aangelicht vanuit de binnenzijde op het moment dat deze in gebruik is.

Het ION oplaadpunt is een echte blikvanger indien deze aan de wand bevestigd is of geplaatst op de los bijgeleverde palen.

 

Dit ontwerp, design en de engineering past bij de productstrategie van Sparta. Het door XCJ reclameproductie ontwikkelde oplaadpunt is een duurzaam ontwerp en biedt een optimale branding passend bij de uitstraling van de ION.

Niet alleen de gebruiker van de ION heeft voordeel van het gebruik van deze gratis oplaadmogelijkheid. Ook de horecaondernemer die dit oplaadpunt plaatst, trekt hiermee extra publiek die tijdens een lunch of andere consumpties hun ION laten opladen.

Daarnaast nog zal het Sparta logo én het gebruik van de ION door deze oplaadpunten extra onder de aandacht gebracht worden en de bekendheid van dit merk sterk vergroten.

 

 

Frank van der Meulen, Directeur van XCJ reclameproductie over de ontwikkeling van het oplaadpunt.

 

Een dergelijke toepassing ontwikkelen is een complex proces. Bij de vormgeving van het ION oplaadpunt diende we rekening te houden met het smaakgevoel van het publiek en paste dit in de bestaande stijlen en designstromingen.

Industriële vormgeving van dergelijke producten vraagt een technische vaardigheid om de vorm en de functie van een voorwerp of product te bepalen. Het is een moeilijke combinatie van esthetische en functionele eigenschappen van het product. Het moet zowel mooi als praktisch bruikbaar zijn; bovendien moet het ook (voor een redelijke prijs) produceerbaar zijn.

Daarmee onderscheiden we ons al in de beginfase met andere bureaus, vandaar dat we ons profileren als een reclame(productie)bureau. We denken en ontwikkelen niet alleen conceptmatig maar bieden onze opdrachtgevers de mogelijkheid deze ook te laten produceren door XCJ.

Tijdens onze presentatie van deze ontwerpen ontvangen onze opdrachtgevers gelijktijdig passende offertes voor de productie van deze.

Overigens (en dit is een tweede grote onderscheid met andere bureaus) ontwikkelen we in de meeste gevallen zonder eigendomsvoorbehoud.

Onze relaties zijn vrij in de keuze waar ze de door ons ontwikkelde items laten produceren. De praktijk echter wijst in de meeste gevallen uit dat onze opdrachtgevers veelal kiezen voor de productiemogelijkheden van XCJ, en niet alleen omdat onze productieprijzen zeer concurrerend zijn.

 

XCJ zoekt altijd naar kansen en mogelijkheden voor en bij onze relaties.

Door bemiddeling van XCJ is Sparta in de gelegenheid gesteld om ION fietsen te plaatsen bij Hotel Gastronomique De Echoput in Apeldoorn.

Hierdoor staan de ION fietsen ter beschikking voor de juiste doelgroep in een juiste omgeving. De gasten van De Echoput hebben zo de mogelijkheid een eerste positieve kennismaking met de ION fietsen te maken.

(XCJ verzorgt de internetmarketing, Adwordscampagne én de nieuwe website van Hotel Gastronomique De Echoput, www.echoput.nl)

 

Ook plaatste XCJ op een opvallende plaats één van de eerste oplaadpunten bij Restaurant De Bonte Koe in Garderen. Dit oplaadpunt (naast de entree) is goed zichtbaar vanaf de straatzijde en blijkt daadwerkelijk een aandachtstrekker voor de bezitters van de ION die daar tijdens het opladen van hun ION graag het één en ander verteren.

(XCJ ontwierp de nieuwe huisstijl en het logo voor Restaurant De Bonte Koe, www.restaurantdebontekoe.nl)

 

Naast het leggen van onderlinge contacten plaatst XCJ op Internet álle door ons verzorgde producties op uitgekiende plaatsen. Een nieuw door XCJ ontwikkeld product is mede hierdoor snel vindbaar en constateren onze relaties een aanmerkelijke toename in het bezoek van hun internetsites en de daarbij behorende belangstelling én de vindbaarheid van hun producten en diensten.

Dit alles bepaald het succes van XCJ, het succes van nieuwe producten en daarmee het succes van onze relaties.

XCJ is dus méér dan een reclame(productie)bureau waarbij we onze bewering:”Een actie van XCJ zie je altijd” keer op keer waarmaken.

 

Meer informatie?

 

XCJ reclameproductie

F.E. van der Meulen

Prof. Röntgenstraat 8

7311 AM Apeldoorn

www.xcj.nl

info@xcj.nl

 

 

tel.       +31 (0)55-5786129

fax.       +31 (0)55-5265707

mob.     +31(0)6-22406476

 

 

 

 


Nieuwe bedrijfsruimte voor XCJ reclameproductie!

Posted on 29/10/2007 at 14:03 - 0 Comments - Post Comment - Link

Na een turbulente en vliegende start op 1 maart 2006 bleek de bestaande bedrijfsruimte van XCJ reclameproductie op de professor Röntgenstraat 8 in Apeldoorn al snel te klein.

Al na het eerste jaar onderzocht XCJ de mogelijkheid voor een ander onderkomen. De sfeer en uitstraling van het pand op de Professor Röntgenstraat was van dien aard dan we er de voorkeur aan gaven om op deze locatie te blijven.

 

Na een renovatie van de zolder ontstond er weer een representatieve bedrijfsruimte als onderkomen voor XCJ.

Meer ruimte voor de studio en de mogelijkheid om het één en ander te tonen van eerder geproduceerde display en promotiematerialen is er zelfs nog ruimte voor het uitbreiden naar meer werkplekken die we begin 2008 al verwachten.

Met de huidige bezetting kunnen we nóg sneller reageren en hebben we onze studio weer voorzien van meer en verbeterde technische voorzieningen.

 

Wist u dat XCJ de bedenker is van de naam Bobcorn en voorzag in een schitterende metalen design ombouw rondom deze Bobcornmachine? Dat we hiervoor óók de PR campagne verzorgen?

Bezoek eens de website www.bobcorn.nl en bekijk het promotiefilmpje van deze unieke Ultra Light en gezonde wafel die op een innovatieve wijze op het verkooppunt geproduceerd wordt.

 

Wist u dat XCJ naast onze 3 dimensionale ontwerpen veelal óók de productie van de verschillende display en promotiematerialen verzorgt en dat dit veelal goedkoper kan dan bij diverse displayfabrikanten?

Dat XCJ zich niet laat beperken tot het toepassen van enkele soorten materiaal? Dat we display, verpakking en promotiematerialen maken van kunststoffen zoals acrylaat, polystyreen, PET-G, PVC, staal (buis en plaat), massief- en golfkarton en vele materiaalsoorten meer.

 

Dat XCJ naast de opmaak van het huis aan huis te verspreiden najaarsfolder voor Koninklijke Talens ook de productie hiervan verzorgt? Inclusief het bijbehorende promotiemateriaal in de vorm van kartonnen schapkaarten én de promotieposters.

 

Dat we naast de ontwikkeling van display en promotiematerialen XCJ vorm geven aan verpakkingen en verpakkingsuitstraling. XCJ heeft in haar korte bestaan al 5 innovatieve en klinkende productnamen geproduceerd én gedeponeerd voor haar relaties.

 

XCJ een jaaromzet van meer dan een miljoen euro heeft?

.

XCJ voor veel A-merken werkt zoals: Natterman, Tiger Balm, Busticare, Muesli+, Lucovitaal, Sleepzz, Sparta en meer.

Dat we thuis zijn in de markt van voedingssupplementen en zelfzorggeneesmiddelen.


 

Dat we voor deze relaties vaak komen met innovatieve promotievormen die zich niet alleen onderscheiden in hun uitvoering maar ook zeker in de betaalbaarheid!

 

Wist u dat XCJ steeds meer huisstijl- items ontwikkeld én produceert. De geheel vernieuwde huisstijl van NCP HRM is daar een schitterend voorbeeld van. Kijk voor een impressie op:

http://brochure.diensten.ncphrm.nl/

 

Dat we logo’s en beeldmerken ontwikkelen zoals het nieuwe logo voor restaurant De Bonte Koe in Garderen!

 

Dat Hotel Restaurant De Echoput, haar internetmarketing over laat aan XCJ reclameproductie en daarmee direct succes boekt. XCJ realiseerde namelijk binnen 1 maand de presentatie van de diensten en producten van de Echoput veelal op de eerste pagina’s in Google. XCJ voorzag in een hoog rendement - Google Adwords campagne - die naast hun verbeterde vindbaarheid direct leidt tot meer hotelkamer boekingen in dit fantastische Hotel Restaurant in de bossen bij Apeldoorn!

Zoek in Google op bijvoorbeeld “Hotel Apeldoorn” en zie de hoge positie van de smaakvolle wereld van De Echoput!

 

 

Dat we klaar zitten voor uw promotievormen?

We een betaalbaar en succesvol reclamebureau zijn in Apeldoorn die rekening houdt met de produceerbaarheid van álle ontwikkelde promotievormen.

Dat we geen angst hebben voor “No Cure No Pay”

Dat we voor ál onze relaties veel meer doen dan welk reclamebureau dan ook en vaak werkzaamheden zien als (kosteloze) service omdat we ervan uitgaan van het principe:”Als het met u goed gaat, gaat het goed met ons”.

Dat we houden van duidelijkheid en dat we u graag verassen met concepten en vormgeving en juist niet met onverwachte en te hoge facturen.

Dat we razendsnel reageren en waarmaken wat we u beloven?

 

 

Als u dát allemaal weet, bezoek dan de website van XCJ en neem vandaag nog contact met ons op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf, dienst of producten. Laat u verassen door de snelheid, tarieven en concepten uit de creatieve koker van XCJ.

Vergelijk ons met uw huidige bureau, wij zijn ervan overtuigd dat we dat bij élke productie kunnen.

 

 

Kijk voor de laatste producties in onze portfolio op:

http://www.xcj.nl/portfolio/portfolio/

Lees hoe onze relaties denken over XCJ bij de testimonials: http://www.xcj.nl/xcj/testimonials/testimonials.html

Kijk welke media reeds over XCJ berichten bij:

http://www.xcj.nl/xcj/in-de-media/in-de-media.html

 

Meer informatie over dit reclameproductiebureau vind u op www.xcj.nl

 

XCJ staat voor “IK ZIE JE” en dat maken we áltijd waar!


HOTEL RESTAURANT DE ECHOPUT KIEST VOOR XCJ RECLAMEPRODUCTIE

Posted on 26/7/2007 at 08:32 - 0 Comments - Post Comment - Link

Hotel restaurant de Echoput kiest voor XCJ reclameproductie voor hun internetmediacampagne.

XCJ reclameproductie verzorgt de gehele Google Adwords campagne en diverse uitingen op het Internet.

Hotel Gastronomique De Echoput is geopent op 1 april. De realisatie van het hotel heeft bijna drie jaar geduurd. In die periode is een uniek, volledig nieuw ontworpen hotel gerealiseerd. Het hotel zal voldoen aan de wensen van de meest veeleisende gast. Er zijn 42 luxe hotelkamers en suites met alle faciliteiten en een bijzondere inrichting. Vooral ook de badkamers zijn bijzonder sfeervol en ruim.

 

Hotel Gastronomique De Echoput is fantastisch gelegen temidden van de Kroondomeinen, grenzend aan het stiltegebied. De enorme Torensuite op de vierde etage biedt een panoramisch uitzicht over dit prachtige natuurgebied dat ooit is aangekocht en grootgemaakt door de Oranjes. De naam van het hotel verwijst naar de historische echoput die op het terrein ligt en in 1809 gegraven is op last van Koning Lodewijk Napoleon. Naast de put is een nieuwe bron geslagen die het restaurant en het hotel van water voorziet. De gasten van het hotel zwemmen en baden in bronwater.

 

Het vanouds bekende restaurant, lid van de Alliance Gastronomique, gaat hard aan de slag om opnieuw aan de top van culinair Nederland te komen. “De lat ligt hoog”, aldus eigenaar Peter Klosse. Klosse, die bekend staat als de smaakdeskundige van Nederland, heeft bijvoorbeeld veel aandacht besteed aan de samenstelling van de wijnkaart. “Ter aanvulling op onze grote wijncollectie hebben we vooral gezocht naar heel goede wijnen uit onbekende gebieden. Deze hebben een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding”. In het restaurant komt bij elk gerecht een suggestie voor een wijn die er goed bij past. Deze wijnen zijn per glas verkrijgbaar. De wijnkelder is voor gasten te zien vanuit het Vinotorium, de grote diner- en vergaderruimte voor gezelschappen. Wijnen, delicatessen en gerechten uit de Echoputkeuken zijn ook te koop in de winkel van de Echoput die nu in de hal van het hotel is gevestigd.

 

Er is een expositie ingericht over het roerige Echoputverleden, ‘Van theehuis tot Hotel Gastronomique. Vijftig jaar culinaire geschiedenis in beeld’. Het is ook een van de thema’s van het nieuwe boek ‘de Wortels van de Echoput’.

__________

Noten voor de redactie:

- de officiële opening voor de pers is op 30 maart. Laat u ons weten of u daarvoor een uitnodiging wilt ontvangen?

- Peter Klosse is gaarne beschikbaar voor nadere toelichtingen (055 – 5191429 of p.klosse@echoput.nl)

- uitgebreide informatie over de Echoput is te vinden op www.echoput.nl

 

Gegevens Hotel Gastronomique de Echoput


- 42 luxe hotelkamers en suites

- restaurant De Echoput

- winebar Flavours

- zwembad, fitnessruimte en sauna

- indoor puttting green

- Vinotorium

- wijnproeflokaal

- gastronomische winkel: de Echoput Wijnen & Foods


Eigenaar:                dr. Peter R. Klosse

Directeur:                Tjeerd Holtrop

Chef de cuisine:       Johan Christiaan Reker

Chef de restaurant:  Andri Jansen

Telefoon:                055 - 5191248

Telefax:                  055 – 5191409

Website:                 www.echoput.nl




Fantastische nieuwe snack BOBCORN binnenkort te verkrijgen.

Posted on 4/7/2007 at 07:55 - 0 Comments - Post Comment - Link

Bobcorn is een lichte snack van slechts 19 Kcal en wordt gemaakt van kunstmatig verrijkte rijst en bestaat uit rijst, gerst, tarwe, gierst en graan.

Bobcorn wordt op het verkooppunt vers gemaakt. Door de combinatie warmte, druk en vocht wordt er om de ca. 10 seconden een ronde vorm geproduceerd met een diameter van ca.15 cm. Deze snack verlaat met een knal de matrijs.

Bobcorn bestaat volledig uit natuurlijke ingrediënten, is vezelrijk bevat mineralen en past in vele diëten. Bobcorn is een heerlijke nieuwe verantwoorde snack voor tussendoor of als drager van diverse soorten beleg. Blijft lang vers en is een verantwoord tussendoortje, als broodvervanger en kan gebruikt worden als basis van of onderdeel van diëten.

 

De Bobcornmachine is een opvallende verschijning op het verkooppunt. Naast het feit dat de Bobcorn met een knal de matrijs verlaat is de gehele machine dusdanig vormgegeven dat dit past in elk interieur én als enorme aandachtstrekker functioneert. De keuze om deze in te zetten als zelfbedieningselement óf  te kiezen voor bediening kan éénvoudig door het kantelen van een plaat in de binnenzijde. Hierdoor valt de Bobcorn in het voorste schap óf komt aan de achterzijde in de opvangbak.

 

XCJ reclameproductie verzorgde in opdracht van Magic Light b.v. niet alleen de naamgeving maar ontwikkelde eveneens het beeldmerk én de gehele ombouw rondom deze machine.

XCJ reclameproductie zorgde eveneens voor de productie van deze en de gehele aankleding.

Magic light zal de komende periode de Bobcorn verkooppunten selecteren en zal voor een landelijke spreiding kiezen.

Bobcorn wordt dé verantwoorde snack van 2008.

 

Voor meer informatie:

Magic Light Nederland b.v.

De heer K. Fuite

Vlijtseweg 164

7317 AK Apeldoorn

Info@bobcorn.nl

 

www.bobcorn.nl

 

 

Of

 

XCJ reclameproductie

De heer F.E. van der Meulen

Prof. Röntgenstraat 8

7311 AM Apeldoorn

+31(0)55-5786129

 

info@xcj.nl

 

www.xcj.nl

 Bobcorn is de nieuwe eyecatcher voor de retailer


XCJ reclameproductie plaatste in opdracht van het Veluws Bureau voor Toerisme placemarks met wetenswaardigheden, attracties, molens en historische plaatsen en gebouwen op Google Earth.

Posted on 15/6/2007 at 16:18 - 0 Comments - Post Comment - Link

Het Veluws Bureau voor Toerisme houdt zich bezig met het bevorderen van het toerisme en de recreatie op- en naar de Veluwe en het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten op het gebied van toerisme en recreatie op de Veluwe.Ter bevordering van informatie over de Veluwe gaf het Veluws Bureau voor Toerisme XCJ reclameproductie opdracht om een groot aantal placemarks te plaatsen in Google Earth.
Deze placemarks zijn éénvoudig op het forum van Google Earth te vinden.
(http://bbs.keyhole.com ) zoek éénvoudig op “develuwe” en alle door XCJ geplaatste placemarks zijn te bekijken in Google Maps en in Google Earth. Naast de plaatsaanduiding geeft de bijbehorende informatie uitleg en toelichting over het desbetreffende item.

Naast het geven van nuttige en bijzonder informatie over en van De Veluwe zal dit tot meer traffic leiden naar de site www.develuwe.nl en biedt een bezoeker van de Veluwe direct interessante informatie.

Op de site van XCJ www.xcj.nl , in de portfolio (item 9) kan er éénvoudig geklikt worden op één van de menukeuzes om Google Earth (gratis) te downloaden óf indien deze al eerder geïnstalleerd is alle placemarks éénvoudig te bekijken.

Ook hierin toont XCJ weer de kracht van een klein reclame(productie)bureau die naast conceptontwikkeling, vormgeving én productie van 3 dimensionale promotie uitingen ook in staat is gebruik te maken van de nieuwste technieken op het gebied van internet en internet marketing.

 

http://www.xcj.nl/images/stories/veluws-bureau-voor-toerisme.kmz

www.xcj.nl

www.develuwe.nl



XCJ reclamebureau apeldoorn ontwikkelde weer een nieuwe verpakking voor Biogaze

Posted on 1/6/2007 at 16:35 - 0 Comments - Post Comment - Link

In opdracht Novum Pharma ontwikkelde én produceerde XCJ reclameproductie een nieuwe verpakking voor het product Biogaze (pleisterspray). Biogaze bevordert de snellere wondgenezing doordat een dun elastisch vliesje de wond beschermt.

Deze verpakking kan zowel hangend als staand gebruikt worden. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid deze op de juiste positie in het schap te plaatsen, met name daar waar óók de pleisters al dan niet hangend gepresenteerd worden.

De verpakking is van 350 grams enkelzijdig sulfaat karton en kan zonder plakhandelingen door harpoensluitingen opgezet worden. De bedrukking is in twee kleuren offset met vernis.

Het product is optimaal zichtbaar en door de twee schuinstaande zijdes is er meer dan voldoende ruimte voor een optimale branding.

 

Verpakkingsontwerp vergt niet alleen creativiteit, maar ook gevoel voor de markt, concurrentie én produceerbaarheid van concepten. XCJ toont keer op keer aan met innovatieve oplossingen te komen. Doordat we tijdens de conceptontwikkeling al rekening houden met de produceerbaarheid zijn we in staat vaak voor veel lagere kosten óók de productie te verzorgen. Iets waar de relaties van XCJ graag gebruik van maken.

 

 

Over XCJ:

 

XCJ. Drie letters die samen model staan voor de meest recente manier van communiceren: snel, effectief, lekker kort en krachtig.

XCJ. De naam van hét Apeldoornse bureau voor reclame en productie. Synoniem voor snel, effectief en krachtig (samen)werken via korte communicatielijnen. Een groeiend aantal mensen zet de nieuwste fonetische spelling moeiteloos om in spraak. Degenen die daarmee minder vertrouwd zijn, helpen wij met plezier verder. XCJ staat voor ‘ik zie je’. En dat maken wij waar.

 

 

      Onze uitgangspunten voor verpakkingsontwerp:

 

Een goede verpakking is als een magneet. Ogen en handen worden ernaartoe getrokken. Ook als de verpakking tussen tientallen andere verpakkingen in het schap staat. Waarom heeft de ene verpakking dat wel en de andere niet? Het antwoord schuilt in de kennis en kunde van de ontwerper. Die weet wat het oog vraagt en de consument wenst. Die kent de positie van het verpakte artikel tussen de concurrentie. Die weet van trends, doelgroepgevoelens en marktstrategieën. En die houdt van karakteristieke verpakkingen die zich verhouden tot de inhoud en op eigen wijze opvallen.

XCJ ontwikkelt, ontwerpt en produceert verpakkingen. Van eenvoudige kartonnen doosjes, verzendverpakkingen, promotionele verpakkingen tot vacuüm gevormde blisters en alles wat daartussenin zit. Bij XCJ is de inhoud vaak al verleidelijk, gezond en aantrekkelijk. Wij specialiseerden ons in verpakkingen voor cosmetica, farmaceutische en aanverwante producten. Maar al is de inhoud nog zo verleidelijk, de verpakking moet dat minimaal ondersteunen en nog liever overtreffen.

Los van de magneetwerking moet een verpakking hanteerbaar en functioneel zijn. Een verpakkingsconcept moet passen bij de verkoopruimte, verkoopomgeving en de plaats en positie in de schappen of de verkoopruimte. Een goede verpakking beschermt de inhoud, voorkomt dat geuren vervliegen, kleuren verbleken en is desondanks toch gemakkelijk te openen. Een goede verpakking is representatief voor de inhoud. Waar wenselijk maakt XCJ eerst driedimensionale modellen zodat de opdrachtgever met eigen ogen kan zien of de verpakking doet wat hij moet doen.

En de wet? Vooral in de farmaceutische industrie is de verpakking ook de drager van een boodschap en van regels over toepassingen en gebruik. XCJ specialiseerde zich in teksten en vertalingen over cosmetische, lifestyle en OTC verwante producten. Niet alles kan en mag. XCJ houdt bij dit type verpakkingen en teksten rekening met de KAG-KOAG bepalingen en bij alle andere verpakkingen aan de bepalingen die daar eventueel voor gelden.

XCJ verpakkingen  zie je niet over het hoofd

www.xcj.nl

www.xcj.nl/verpakkingen.php

www.xcj.nl/design.php

 


XCJ het reclamebureau in Apeldoorn, effectieve reclame, no nonsens, XCJ is het andere reclamebureau.

Posted on 23/6/2006 at 16:28 - 0 Comments - Post Comment - Link

 

XCJ. Drie letters die samen model staan voor de meest recente manier van communiceren: snel, effectief, lekker kort en krachtig.

XCJ. De naam van hét Apeldoornse bureau voor reclame & productie. Synoniem voor snel, effectief en krachtig (samen)werken via korte communicatielijnen. Een groeiend aantal mensen zet de nieuwste fonetische spelling moeiteloos om in spraak. Degenen die daarmee minder vertrouwd zijn, helpen wij je met plezier verder. XCJ staat voor ‘ik zie je’. En dat maken we waar.

XCJ heeft oog voor de opdrachtgever, ziet de noodzaak in van efficiënte communicatie, houdt de markt scherp in de gaten en heeft zichtbaar plezier in reclame & productie. XCJ past effectieve maar vooral betaalbare en functionele reclame-uitingen toe. Voorbeelden zijn logo’s, huisstijlen, websites, brochures, periodieken, abri’s, advertenties, direct mail, point-of-sale materialen, buitenreclame en multimediapresentaties. XCJ is allround expert in reclame & productie voor kleine, middelgrote en grote bedrijven in de uiteenlopende branches.

XCJ is solo een sterk bureau met jarenlange branche-ervaring, een stevig netwerk en vooral heel veel ambitie. Toch koos XCJ bewust voor een extra versterkende factor. Eigenwijs en onafhankelijk maakt XCJ deel uit van een solide grafisch bedrijf. Daardoor beschikt XCJ over meer DTP-ers en vormgevers dan gemiddeld en dat is handig. Zo kunnen we altijd gebruikmaken van creativiteit die past bij de opdracht. Bij elke opdracht kunnen we bovendien van meet af aan rekening houden met produceerbaarheid, het toepassen, gebruik en de beschikbaarheid van materialen, velindelingen en de relatie tussen oplage, productiecapaciteit en prijs.

XCJ realiseert elke productie, net waar het voordeliger is, extern of in eigen huis. Van finishing touch tot conventionele offset, van brainstorm tot grootformaat digitaal printwerk. Daarnaast onderhoudt XCJ contacten met talloze collega-grafici, drukkerijen en leveranciers. Dat maakt ons optimaal deadlinegevoelig, efficiënt en betaalbaar.

XCJ houdt van heldere afspraken en korte communicatielijnen als het om inhoud, uitvoering, looptijd en financiële consequenties van opdrachten gaat. Dat komt onder meer tot uitdrukking in de offerte. Geen vage indicaties maar helder en inzichtelijk opgebouwde totaalbedragen. Dat schept duidelijkheid.

XCJ is in voor langlopende projecten en voor losse projecten zonder vervolgverplichting. Voor beiden telt dat wij het werk doen waar wij goed in zijn, zodat onze opdrachtgevers zich kunnen richten op het werk waar zij goed in zijn. XCJ adviseert, denkt mee, doet mee en verrast. Werk dat uit onze handen komt, wordt gezien. En dat is dus precies de bedoeling.



XCJ wil gezien worden en doet daar alles aan. XCJ zie je op straat, op het Internet, op T shirts en als het aan ons ligt op veel meer verwachte en onverwachte locaties. XCJ wil opvallen. Eruit springen. Alleen als wij opvallen, kunnen we ervoor zorgen dat heel wat meer mensen opvallen. Eruit springen. En dat is natuurlijk wat onze opdrachtgever willen: zien en gezien worden!

Een eyecatcher op de deurmat, tussen de Sterspotjes, in de krant, de mailbox, op het Internet. Uitvergroot. Zichtbaar. En toch is dat niet genoeg. Ogen heb je om te kijken. Maar kijken is niet altijd begrijpen. Daarom gaat XCJ veel verder dat ‘kijk mij nou’. XCJ zorgt dat wat wordt gezien, ook wordt begrepen. Een opvallende advertentie wordt in één oogopslag of juist tergend langzaam en precies, geassocieerd met opdrachtgever, product, dienst of boodschap. Dat is waarin XCJ zich onderscheidt van heel veel andere ‘snelle’reclamejongens. XCJ heeft visie.




Effectieve publiciteit hangt samen met producten, diensten, doelgroepen en marktwerking. XCJ combineert die elementen en zoekt daarbij de juiste mensen en media. Meer weten? www.xcj.nl


Marktaanbod, tekst en vormgeving, keuzes van de doelgroep. Wie die drie serieus neemt, onderschat geen van die elementen. XCJ kent of onderzoekt dus het marktaanbod, is specialist in tekst en vormgeving en kent of onderzoekt de keuzes van de doelgroep. Meer weten? www.xcj.nl


XCJ beschikt over een groter dan gemiddeld aantal DTP-ers en vormgevers. Dat betekent veel manuren en werkcapaciteit maar bovenal veel creatieve armslag. Zo is er op elke vraag uit elke branche een passend creatief antwoord voorhanden. Meer weten? www.xcj.nl


Wij ontwerpen websites die niet alleen aantrekkelijk zijn om te zien en precies de juiste informatie bieden, maar die ook toegankelijk zijn, gemakkelijk te vinden, snel en optimaal te beheren. Meer weten? www.xcj.nl


De display is dé eyecatcher die ervoor zorgt dat een product in handen komt van de consument en daarmee ook de allerlaatste schakel in de promotieketen. Wij ontwikkelen en produceren displays op grond van de principes uit de hele promotieketen en werken met gratis driedimensionale presentatiemodellen. Meer weten? www.xcj.nl


XCJ ontwikkelt, ontwerpt en produceert verpakkingen. Van eenvoudige kartonnen doosjes, verzendverpakkingen, promotionele verpakkingen tot vacuüm gevormde blisters en alles wat daartussen in zit. Wij specialiseerden ons in verpakkingen voor cosmetica, farmaceutische en aanverwante producten. Meer weten? www.xcj.nl


De brainstorm’ is een goed doordacht en effectief product van XCJ waar u zich voor kunt inschrijven. We ontwikkelden meerderen typen brainstormsessies zodat we samen met onze klanten kunnen welk type past bij de deelnemers en het doel van de sessie. Een eerste sessie is altijd gratis. Nooit gebrainstormd? Dan zijn er creatieve en lucratieve kansen blijven liggen. Meer weten? www.xcj.nl




Een opvallend T shirt met een tekst die wordt gezien, gelezen en beleefd? Kies dan voor een T shirt van XCJ! Meer weten? www.xcj.nl




Kwart miljoen voor nieuw verblijfhuis.
Er komt een nieuw verblijfhuis voor ouders en familieleden van patiënten van het Brandwondencentrum van het Martini Ziekenhuis in Groningen. Dat huis moet worden ingericht. De drieduizend leden van het Kiwanis International District Nederland willen daarvoor € 250.000,- bijeenbrengen. Dat bedrag wordt dan in bijna september 2006, tijdens de officiële viering van het vierde lustrum, aangeboden aan de ziekenhuisdirectie. Om het bedrag bijeen te krijgen werd als op 9 oktober 2004 gestart met acties en projecten.

De bijna twintig jaar oude Kiwanis Club Apeldoorn telt twintig actieve leden die zich inzetten voor forse bijdrage aan het landelijke lustrumproject. In samenwerking met de gemeente Apeldoorn gaan die de komende maanden tweehonderd kunstwerken verkopen.

Het gaat om stuk voor stuk unieke sculpturen van de internationaal bekende Amsterdamse kunstenaar Jeroen Henneman. Henneman ontwierp het kunstwerk ‘De Kus’, het huwelijksgeschenk van de gemeente Apeldoorn aan prins Willem-Alexander en prinses Máxima. De opbrengst van de sculpturen komt ten goede aan het nieuwe verblijfhuis in Groningen.

Voor meer informatie of voor het bestellen van het kunstwerk: http://www.de-kus.nl





Professor Röntgenstraat 8
7311 AM Apeldoorn
T +31(0)55 5786129
F +31(0)55 5265707
M +31(0)622406476

info@xcj.nl

http://www.xcj.nl


Hosting door HQ ICT Systeembeheer