Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?
Afvallen en vet verbranden tips en info

Is een koolhydraatarm dieet wel verstandig?

Posted on 20/8/2012 at 12:42

Als u van plan bent om te gaan op een dieet, kunt u zijn gekomen over de term "koolhydraatarm", en je misschien al afgevraagd wat er precies een dieet menu met weinig koolhydraten die ze bevatten. Koolhydraatarme dieet of een koolhydraatarm dieet, zoals de naam al doet vermoeden, is een dieet dat voornamelijk is gericht op het verminderen van de hoeveelheid koolhydraten en vervang deze door vetten en eiwitten. Er zijn tal van diëten beschikbaar die bevestigt dit principe.

Een van de eerste gedocumenteerde diëten stelt het verminderen van de inname van koolhydraten is in 1863 door een Spaanse begrafenisondernemer genaamd William Banting. Banting schreef een gids waarin de volgelingen van het dieet om suiker, melk, brood, bier en aardappelen te elimineren, onder andere, uit hun dieet. De Banting term werd vroeger gebruikt om heet nu dieet te oefenen.

Maar de meest populaire dieet plan dat dit beginsel dieet ondersteunt, is het Atkins-dieet. Het Atkins dieet werd geïntroduceerd in de jaren 1990 en is een van de meest populaire dieet programma's nu. In dit programma wordt een dieet menu voorzien. Dit programma van het gewichtsverlies van mening dat een combinatie klare levensmiddelen die in geschikte verhoudingen te verbeteren het metabolisme van een persoon. Dit leidt tot gewichtsverlies. Dieters worden aangemoedigd om zich te houden aan de vermelde levensmiddelen in het dieet menu.

Maar koolhydraatarm dieet echt werken? Om te beslissen, laten we eens kijken naar hoe deze diëten om gewicht te verliezen te bereiken.

Er zijn veel theorieën over hoe dit dieet. Maar in wezen focussen op de rol van insuline. Insuline is een natuurlijk hormoon dat door het lichaam geproduceerd in reactie op een hoge bloedsuikerspiegel. Eten diëten hoog in koolhydraten stimuleert de productie van insuline. Verhoogde insuline voorkomt dat vet gebruikt, wat leidt tot obesitas.

Het eten van een dieet met weinig koolhydraten leidt tot een lagere insuline niveau. Insuline is ook verantwoordelijk voor het vasthouden van water. Critici van koolhydraatarme diëten beweren dat het grootste deel van het gewichtsverlies bereikt op koolhydraatarm dieet is te wijten aan vochtverlies. Dit effect is zeer tijdelijk.

Bovendien koolhydraten zijn de belangrijkste bron van energie in het lichaam. Een persoon die eet een dieet met weinig koolhydraten voelen zich vaak moe en zwak. Hij kan waarschijnlijk niet geneigd zijn om een ​​oefening programma te volgen om uw gewichtsverlies strategie aan te vullen.

De meeste groenten en fruit, die zijn belangrijke bronnen van vitamines en mineralen, zijn rijk aan koolhydraten. Het verwijderen van deze uit uw dieet kan leiden tot een tekort aan een aantal van deze belangrijke voedingsstoffen. In feite zijn de meeste koolhydraatarm dieet raden suppletie met vitaminen en mineralen.

Tot slot, de meeste mensen zijn vastgelijmd aan een menu van koolhydraatarm dieet is erg moeilijk. De meeste van onze vaste voeding rijk zijn aan koolhydraten. Aanhangers van koolhydraatarme diëten vaak in om hun verlangens te geven voor pizza, hamburgers en pasta. Onze fast food cultuur maakt het ook moeilijk om voedsel te vinden die past bij dit type van dieet plan. Dit zijn enkele van de meest voorkomende redenen waarom dit soort dieet plan mislukt.

Koolhydraatarme recepten Azie

Posted on 20/8/2012 at 12:40

Ik heb onlangs een bezoek aan Londen. Terwijl ik vond het heel moeilijk om goede restaurants die tegemoet te komen aan diegenen onder ons die willen verblijven op een koolhydraatarm dieet te vinden. Natuurlijk, als je had genoeg tijd om te eten, en had een onbeperkt budget, dan kunt u alles wat je wilt. Maar ik had weinig tijd om voedsel te vinden en te eten en ik was op een begroting. Londen is duur om te eten in, tenzij je naar fast-food restaurants zoals McDonalds.

Tijdens mijn verblijf in Londen vond ik een juweel van een restaurant genaamd Wagamama. Ik was erg onder de indruk van het eten daar, op grote schaal beschreven als Pan-Aziatische gerechten, maar ik begrijp dat is noodle bars die in Japan geïnspireerd. Tijdens het eten het voedsel dat ik me realiseerde deze gerechten kunnen eenvoudig worden geconverteerd naar de juiste voeding voor een koolhydraatarm dieet.

In het restaurant at ik chicken noodle. Dit kwam in een grote kom met ladingen een smakelijke bouillon met noedels en Aziatische groenten in het water drijven en de kip was versnipperd en op de top van het mengsel van bouillon en groenten. U krijgt een paar eetstokjes, samen met een soort houten lepel op te halen de bouillon, en alles is heel lekker en zeer verzadigend.

Daarna kocht ik een kopie van de Wagamama kookboek en ik heb geëxperimenteerd met de bouillon als voorschriften sinds. Er zijn natuurlijk veel verschillende soorten recepten in het boek, maar het makkelijkst om te zetten naar koolhydraatarme recepten zijn de wijnen. Deze beginnen met een basis van kippenbouillon, hebben drie recepten voor actie, maar de aanbevolen recept maakt gebruik van kip botten en sommige groenten en gember varkensvlees.

Voor een persoon moet ongeveer 1 liter hete bouillon, kunt u als u in een haast gebruik maken van een bouillonblokje. In het kookboek hete bouillon gaat door, maar ramen noodles te maken de schotel laag in koolhydraten zal fijngesneden kool, die eerst moet worden gekookt te bevelen. Er hete gekookte kool in de bodem van een grote kom, voeg een handvol spinazie op de top (of paksoi), dan lepel over de actie, zet dan op de top van dit alles een kippenborst vers gesneden gebraden. Voeg vervolgens op de top een aantal ingeblikte bamboescheuten en lente-uitjes. De kipfilet kan worden vervangen door reepjes rundvlees, varkensvlees of eend. Ook een vegetarische versie kan worden gemaakt met behulp van een groente bouillon en tofu.

Een van de leuke dingen van dit gerecht is dat je kunt eten met stokjes. Als je zoals ik niet gewend aan het eten met stokjes, dan kunt u die kan ongeveer 20 minuten duren om het voedsel te eten, moet u ook een lepel om de bouillon slurpen. Na het eten gedurende 20 minuten, je lichaam lijkt te zijn voldaan en geen honger meer.

Ik hoop dat je probeert dit recept, heb ik onderhouden over vage ingrediënten als ik geloof dat de geest van de schotel is het gebruik van wat je beschikbaar hebt, maar zorg ervoor dat u te veel ingrediënten te gebruiken, zodat je uiteindelijk met een doek schoon, eenvoudig en aangenaam.

Uitdaging: suikervrij dieet

Posted on 20/8/2012 at 12:33

Iedereen houd van snoep of een stukje van de rijke cheesecake en weer, en hoewel de meeste ervan uit dat als ze voorkomen dat deze zoete lekkernijen die blijft op de gezonde kant van de voeding vele zou verbaasd zijn hoeveel suiker nemen in op een dagelijkse basis. Er zijn verschillende zogenaamde "gezonde voeding" dranken en voedingsmiddelen die zijn gemaakt voor de consument te geloven dat ze een product dat goed is voor hen en hoewel sommige van hen kan echt leveren op die belofte kopen, de meeste mensen hebben de neiging om over het hoofd lees etiketten en suikergehalte kunnen verteren.

Suiker is wat zoete voedingsmiddelen smaken zo goed, en wordt ook gevonden in natuurlijke voedingsmiddelen, zoals fruit. Wat sommige ouders zich niet realiseren is dat er veel suiker in het voedsel dat zij geven hun kinderen, zoals fruit, sap dozen, en de meeste van de snacks die zij in hun pantry's voor kinderen snacks. Voor elke gram suiker verbruikt vier calorieën, een gram suiker pinda's bij het breken van hoeveelheden ervan in de sappen en desserts. Uw lichaam heeft suiker? Sommige deskundigen zeggen dat het is een goede bron voor de energievoorziening, maar anderen zeggen dat het niet iets wat je lichaam nodig heeft, omdat het kan voldoende energie te leveren voor alle koolhydraten per genuttigde dag. Suiker is opgenomen in bijna elke maaltijd deze dagen in een of andere vorm is een belangrijke oorzaak van overgewicht problemen van de natie en ook de wortel van de duizenden patiënten die lijden aan diabetes. Om een ​​experiment om te zien hoe suiker je lichaam beïnvloedt in gewichtstoename doen, kan vermoeidheid en algehele energie-niveaus kiezen om suikerhoudende voedingsmiddelen te vermijden om een ​​week zelfs en niet alleen dat je het verschil in hoe je je voelt, maar je kan hebben verloren een pond of twee in het proces.

Aan een suikervrij dieet te volgen moeten zich bewust zijn van alle producten die het bevatten, en niet gewoon aannemen als u niet eet gebak en koekjes die van de haak. Suiker is in alles, van snoep tot ingeblikt fruit, rozijnen, pastasauzen en dranken. Dit zal een eye-opening ervaring worden voor u slechts een week duren om echt meer bewust zijn van wat je het in je lichaam en zelfs wat u uw kinderen goed voeden. Voedingsmiddelen die aanvaardbaar zijn in uw dieet zonder suiker zijn volkoren brood, groenten, kip, roergebakken groenten, zelfgemaakte soepen, popcorn en eieren. In het algemeen zal u niets te vermijden in een blikje en vers voedsel te krijgen voor de week en lees altijd de etiketten. Vele voedingsfactoren voedingsmiddelen door de vervanging van suiker kunstmatige zoetstoffen die lager zijn in calorieën, maar ook die gemelde bijwerkingen bijwerkingen in het lichaam. Wees voorzichtig met wat ze consumeren suiker en probeer niet om een ​​week experimenteren, zul je versteld staan ​​van de resultaten en kan zelfs een dieter suiker-vrij te worden voor het leven!

Gezond eten en afvallen

Posted on 20/8/2012 at 12:30

Het is bijna onmogelijk om gewicht te verliezen - en het allerbelangrijkste, houden van het gewicht - niet het eten van een gezond dieet. Niet alleen zal het eten van recht helpen gewicht te verliezen, maar ook voor veel ziekten en aandoeningen te voorkomen. Gewichtsverlies is zeer complex. Dit vereist niet alleen de calorieën, maar het eten van de juiste soorten voedsel in de juiste hoeveelheden om uw natuurlijke stofwisseling en het vermogen om vet te verbranden te verhogen.

Het verliezen van gewicht vereist vaardigheden met betrekking tot emotionele en mentale en fysieke. Uw leeftijd en de algemene gezondheid zal ook een belangrijke rol spelen in wat te eten om gewicht te verliezen. Hier zijn enkele belangrijke tips voor gezond eten en afvallen.

1. Drink veel water. Dit is niet alleen ideaal voor het reinigen van het lichaam van gifstoffen, maar ook u helpen zich meer tevreden, waardoor het gevoel van honger die gevoeld kan worden.

2. Draag altijd een lijst met u wanneer u winkelt. Je moet ook eten een gezonde maaltijd voordat je gaat. Dit voorkomt impulsaankopen van snacks en zorg ervoor dat wat u koopt in uw gezond dieet plan.

3. Eet kleine. Dit is vooral belangrijk tijdens het eten uit. Restaurants geven vaak veel grotere porties dan de meeste mensen comfortabel kunnen eten. Kies een gezond gerecht en neem deel ervan mee naar huis in een "doggie bag." Op deze manier krijg je twee gezonde maaltijden voor de prijs van een.

4. Bij het opstellen van maaltijden thuis te vervangen calorierijke ingrediënten met vetarme versies. Omvatten verschillende porties fruit en groenten in uw maaltijden ook. Ze zijn een grote bron van vezels en water. Niet alleen zal je het volume van elk gerecht dat is voorbereid, maar hebben minder calorieën in hen. Ze zijn ook in overvloed.

Zoals je kunt zien, dit zijn slechts enkele zeer effectieve manieren om ervoor te zorgen dat je gezond eten en gewicht te verliezen op hetzelfde moment. Regelmatig Volg deze tips en je zult versteld staan ​​van de hoeveelheid gewicht je verliest!

Gezond eten en afvallen hoeft niet veel tijd het bereiden van maaltijden menu's of saai betekenen.

 

Beginnen met kettlebell oefeningen

Posted on 20/8/2012 at 12:27

Er zijn vele kettlebell oefeningen die vrije gewichten kunnen worden gebruikt om te bouwen, kracht en behendigheid te helpen, terwijl het helpen met vet verlies. Kans is groot dat je waarschijnlijk al een kettlebell in veel verschillende fitness magazines gezien, ik zag ze in de winkel, of eigenlijk het bezit van een kettlebell, maar weet nog steeds niet hoe ze effectief te gebruiken in een kettlebell training.

Wel goed nieuws, want kettlebell oefeningen eigenlijk zijn zeer goed voor oefening thuis gym, omdat ze kunnen komen in kleine maten beheersbaar en kunnen vaak in plaats van halters of een aantal oefeningen worden gebruikt, de kettlebell in eigenlijk geeft je een betere training. Hier zijn een aantal kettlebell oefeningen die je kunt proberen thuis om te wennen aan uw kettlebell en te helpen beginnen met het verliezen van overgewicht That.

De molen is ontworpen om te richten vet in de buikspieren terwijl het helpen om strenge dan je biceps en schouders. Om deze oefening te voltooien kettlebell behoefte aan een hoge open ruimte als je arm volledig strekken zich uit over je hoofd. Rechtop staan, zou langzaam verhogen je arm, met een kettlebell in de hand, en volg de natuurlijke trilling van een windmolen. Ash steekt zijn arm met zijn slijpen andere arm kettlebell moet naar beneden, maar als je langzaam omlaag brengen draagarm kettlebell moet je kont te duwen terwijl je je rug recht en verbreed uw vrije arm. Herhaal deze oefening acht keer en dan de kettlebell te plaatsen in de andere hand en herhaal nogmaals cking mimi deelt zijn zijde.

Een front squat met een kettlebell is een uitstekende manier om toon en versterking van de spieren van de quadriceps en de kuiten en billen. Om deze oefening uit te voeren, staan ​​met je voeten comfortabel apart Vervreemd en houd de kettlebell met beide handen in het midden van zijn lichaam met zijn handen gekruist over zijn kettlebell alsof hij op het punt om een ​​pull-up oriented do richting van de borst. Langzaam lager het gewicht naar beneden op de top van haar armen, terwijl kraken tot ze zo laag als je kunt gaan zonder te vallen en kettlebell van de grond. Zodra je hier te komen, ga terug weer in beweging strek je lichaam en het retourneren van de kettlebell totdat u terug bent in uw borsthoogte.

Dit zijn slechts twee voorbeelden van hoe je kunt beginnen met het maken gebruik van uw kettlebell vandaag. Er zijn veel meer manieren waarop u kunt effectief keten dan vele delen van uw lichaam als u bereid bent om in de praktijk van integratie ting de kettlebell in uw oefening routine. Voor meer informatie kunt u zand of video's die er op het web die u kunnen helpen zie je dezelfde kettlebell oefeningen en nog veel meer.

 

Het mentale dieet plan voor optimism en energie

Posted on 20/8/2012 at 12:25
Het voedsel dat we eten geeft vorm aan ons leven (en de wegen van ons lichaam!). Onze natuurlijke dieet is een grote invloed op onze energie-niveaus, chemie van de hersenen en de algehele gezondheid.

Uiteindelijk kunnen we ontkennen of genieten van onze eetlust. We weten dat onze staart uit als ontbijt of lunch missen. We weten ook dat de lethargie die afkomstig is van meer verjaardagstaarten.

Maar hoe zit het met je mentale dieet plan? Sommige studies schatten dat zal denken ongeveer 60.000 gedachten vandaag. Interessant is dat de meeste van deze gedachten zijn hetzelfde als gisteren.

Veel gedachten komen en gaan, maar er zijn enkele ideeën die u kiest te denken. Sommigen van hen gewoonte worden, vaak in zijn mentale landschap.

Als het eten, deze gewone gedachten - zij die geven - hebben een grote invloed op onze energie-niveaus, chemie van de hersenen en de algehele gezondheid. Als voedsel, loont het om zorgvuldig te kiezen.

Je weet wanneer je een sad gedachte, is er een duidelijke echo in je fysieke lichaam - misschien een keel (geknepen-up), met tranen in zijn ogen en schieten er in de borst. Dit is een duidelijk voorbeeld van de geest / lichaam-verbinding.

Al onze gedachten hebben geen fysieke gevolgen, zodat de gedachten die, geleverd door het uitgeven van tijd met hen, een grote impact hebben.

Dit is geweldig als onze gedachten zijn positieve en inspirerende - onze fysieke voordelen van een hoog-energie op het verkrijgen van de mentaliteit en het drijfvermogen gezondheid. Maar wanneer onze gedachten zijn pessimistisch, depressief, is onze fysieke ervaring vermoeiend en zelf-beperkend.

Het lijkt erop dat het recept voor succes is positief denken. Niet echt, tenminste niet als het betekent het ontkennen van de werkelijkheid. Als er iets niet klopt in jullie wereld, is het nutteloos om te doen alsof dat het is. Proberen om een ​​gedachte gewoon prachtig onderdrukken.

Nu, terwijl je geen controle over de gedachten die zich voordoen in je geest, kunt u bepalen of om te genieten. Dit is de manier waarop we vorm geven aan onze ervaring van de fysieke werkelijkheid.

Zo kunt u genieten van het denken over alle dingen die je niet bevalt, die verkeerd zijn met de wereld, die je vult met wanhoop.

U kunt ook op basis van de werkelijkheid zelf, genieten van na te denken over wat ze willen hervormingen die je wilt en de manieren waarop het verschil zou kunnen maken zien.

Het geheim is om het realiseren van uw geest het menu, zodat je kunt kiezen wat je het beste bevalt. Om te beginnen, kies een dag en bijhouden van uw gedachten zowel negatieve als positieve.

Hier is een voorgestelde methode. Ga eerst twee soorten gekookte bonen - een soort van een lichte kleur en de andere donker. Dan krijg je twee kleine containers - bijvoorbeeld lege jampotjes of oude yoghurt potten.

Gedurende de dag, wanneer je je bewust bent van het vallen van een negatieve gedachte, zet een donkere graan in een container. Ook wanneer je je bewust bent van het vallen van een positieve gedachte, zet een korreltje lichte kleur in de andere container. Aan einde van de dag, zult u gemakkelijk zien het resultaat.

Je zou verbaasd zijn op uw vermogen om uw mentale dieet te kiezen. Hoe u gebruik maken van deze mogelijkheid vorm zullen geven je wereld - spannende mogelijkheden openen of sluiten ze af. Als u zich verplaatst in de richting van de uitdagingen en kansen van de toekomst, de keuze is aan jou.

Friends

Hosting door HQ ICT Systeembeheer