Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?
Auto informatie Home | Profile | Archives | Friends
Alles wat met auto's te maken heeft zoals de techniek maar ook bijtelling etc.

Gevaren van aquaplaning14/6/2012
Bij het rijden op een droge weg in de zomer, de bestuurder heeft nauwelijks een gedachte te werpen voor de banden. Wanneer een onweer breekt of een blijvende zomerregen de groeven in de weg vult, is het een heel ander balspel. Het gevaar van aquaplaning voelbaar de stuurinrichting: het is moeilijk te controleren de auto, vooral als de banden in slechte toestand of versleten. De beste manier om aquaplaning te voorkomen is het gebruik van nieuwe banden. Ook nieuwe banden niet volledig elimineert de risico aquaplaning, maar het is mogelijk om de auto te besturen zolang u de rijsnelheid passen aan de omstandigheden.

Vanuit het oogpunt van verkeersveiligheid, is het belangrijk om banden met de juiste groefdiepte en eigenschappen van de weersomstandigheden. Wanneer er veel water op de weg en de rijsnelheid een bepaalde grens overschrijdt, het loopvlak van de band niet meer opzij duwt het water van onder de band. Het gevoel tussen de band en de weg zullen verloren gaan, en zo zal de grip.

Wanneer er minder dan vier millimeter loopvlak in de banden in wezen de banden grip en aquaplaning eigenschappen slechter Het risico aquaplaning name verhoogt. Bovendien is de remafstand langer is en de auto gaat slippen gemakkelijker.á

Tests uitgevoerd door Nokian Tyres laten zien dat met een versleten band (loopvlak minder dan 1,6 mm, ongeveer 5 mm water op de weg), aquaplaning zal optreden bij het rijden in een bocht bij een snelheid van 76 kmh, terwijl de weerstand tegen aquaplaning snelheid voor nieuwe banden is 96 km / u.

Wanneer de rijsnelheid toeneemt en de banden slijten, wordt het contactvlak tussen de band en de weg drastisch verminderd. De figuur toont de grootte van het contactoppervlak een zomerband verschillende diepten groef met een dikte van water drie millimeter en rijsnelheid van 75 km / h. Het contactvlak van een voertuig versleten banden, draad 1,6 mm, is slechts 16 percent ten opzichte van een stationair voertuig.

Neem contact op met omgeving8 mm4 mm1,6 mm74% 58% 16%

Neem contact op met gebied ten opzichte van diverse groef diepte van een zomerband. Rijden snelheid van 75 km / u, 3 mm van het water op de weg.
0 Comments | Post Comment | Permanent Link

K Jetronic 8/6/2012
Mechanische brandstofinjectie. De 'K' staat voor Duits: "Kontinuierlich", wat betekent dat continu. Dit verschilt van gepulseerde injectiesystemen, dat de brandstof voortdurend stroomt uit alle verstuivers, terwijl de brandstofpomp druk in het brandstof tot ongeveer 5 bar (72,5 psi). De lucht wordt in Ook gewogen - de hoeveelheid brandstof te injecteren bepalen. Beter bekend als 'Continuous Injection System' (CIS) in de VS. Dit systeem heeft geen lambda-lus of lambda regeling. K-Jetronic debuteerde in de 1973.5 Porsche 911T in januari 1973, en later werd ge´nstalleerd in een aantal van Porsche, Volkswagen, Audi, BMW, Mercedes-Benz, Rolls-Royce, Bentley, Lotus, Ferrari, Peugeot, Renault, Volvo, Saab , DeLorean en Ford auto's. De laatste auto naar K-Jetronic te gebruiken was in 1994 de Porsche 911 Turbo 3.6.

Benzine wordt vanuit de brandstoftank grote regelklep genoemd brandstofverdelerpomp, die een brandstoftoevoerleiding scheidt van de tank in kleinere buizen, een voor elke injecteur. De brandstof verdeler is gemonteerd boven een controle lamel waardoor alle inlaatlucht moet passeren, en werkt door het variŰren brandstofhoeveelheid toegevoerd aan de injectoren op de hoek van de lucht lamel, die op zijn beurt bepaald door de hoeveelheid debiet van lucht langs de lamel en de stuurdruk. De regeldruk wordt geregeld met een mechanisch apparaat genaamd de controle drukregelaar (CPR) of de warm-up regulator (WUR). Afhankelijk van het model kan het CPR worden gecompenseerd voor de hoogte, vollast en / of een koude motor. Als de auto is uitgerust met een zuurstof sensor, wordt de brandstof mengsel aangepast door een apparaat genaamd de frequentie ventiel. De injectoren zijn eenvoudig veerbelaste keerkleppen met sproeiers, eenmaal brandstof druk van het systeem wordt hoog genoeg om de tegenveer te overwinnen, de injectoren te beginnen spuiten.
0 Comments | Post Comment | Permanent Link

Oliepomp vervangen8/6/2012
1Opgericht in een schone ruimte, wordt u het blootstellen van de interne onderdelen van de motor, niet aan te raden buiten. Vuil en olie zorgen voor een cashiered motor. Vind wat sleutel / socket maten je nodig hebt en hebben ze de buurt van tevoren. Bespaart een tocht door de gereedschapskist van onder de jeep. tip: de twee bouten aan de achterzijde van het carter bijna altijd groter dan de rest, vanwege de grote afdichting.

2Zet het voertuig op een vlakke ondergrond, bij voorkeur binnenshuis. Plaats in Park, zet de handrem, en whisky de achterwielen. Gebruik de krik aan een kant van de vrachtwagen te tillen totdat je een krik onder de regeling AXEL. Het kan afglijden het frame en je verpletteren. Een vriend van mij stierf onder een voertuig, en het was geen pretje. Herhaal aan de andere kant. Zodra de stands zijn in de plaats kun je "lopen" de truck hoger met de krik en staat als je meer ruimte nodig. NIET hoger zijn dan de hoogte van de aansluiting staat met blokken. Opnieuw dode is geen pretje. Nogmaals, als je jeep is "opgeheven" je misschien niet eens nodig de aansluitingen en standsGesponsorde linksHydraulische cilinders blokkeren cilinder.

3Nu ben je klaar om de olie af te tappen in een opvangbak. Trek aan de grote stekker aan de achterzijde bodem van de pan. Gooi van de olie in een stad goedgekeurd dump bak, als je klaar bent. Verwijder eventuele obstakels, zoals uitlaat, transmissielijnen, enz. die de pan zal verhinderen naar beneden, Als de as in de weg zit, en de pan niet kan worden uitgeschoven je kan hebben om grotere stands te krijgen en uit het frame lift naar vallen de as naar beneden verder. Als je voorzichtig zijn.

4Verwijder de bouten rondom de olie pan, met inbegrip van de groten in de rug. De pan zal meestal worden geplakt op erg strak. Probeer het raken van het zijwaarts met je hand eerst, en op zijn hoogst een rubber hamer. Niet deuk in de pan. Soms moet je de kit los met een lange scheermes snijden.

5* De oliepomp zal aan de achterzijde van de motor. Het is gemakkelijk te herkennen, want het heeft een pick-up tube en filteren er op dat naar beneden onderdompelen in de pan op te zuigen olie uit de pan. Gewoonlijk wordt op zijn plaats gehouden met slechts een bout en geen pakking of afdichting. Het wordt gehouden in de juiste richting met een speld. Na het verwijderen van de bout moet geexporteerd worden. Plaats de nieuwe pomp. Het kan zijn dat de pick-up buis en scherm te gebruiken van de oude. Lijn de pin in zijn hol. Zorg dat de drive spline aan de bovenkant een lijn staat met het station dat neerdaalt uit de nok versnelling. Gebruik geen kit in de motor ooit. Zet de bout terug in, houd dan ongeveer 35-40 ft pond, of ongeveer 1 vlakke verleden handvast.

6* Schraap de oude pakking van de olie pan, en goed reinigen van de olie pan. Gebruik een kleine, en ik bedoel kleine hoeveelheid pakking lijm om de pakking te houden in de pan. Het moet olie-en residu vrij voor de lijm te houden zijn. Schraap de oude pakking van het motorblok, het ook moet relatief olie-vrij te zijn op het gezicht waar de pan zullen paren. Sommige pakkingen vereisen een klein, en nogmaals, ik bedoel kleine hoeveelheid silicium RTV zwart, waar de kurk vlees de rubberen afdichtingen. Als de kit squishes meer dan ongeveer 1/16e van een duim je vroeger veel, reinig deze dan en opnieuw te beginnen of de smurrie die squishes in uw motor zal je jacht op een nieuwe oliepomp snel weer.

7Na de pakking lijm uitgehard is, ongeveer 30 minuten tot 1 uur. Doe de olie pan terug op zijn plaats, zorgvuldig niet om de pakking te verplaatsen. Alle de bout gaten in de pakking moet blijven opgesteld. Start 2 bouten op tegengestelde hoeken om het te houden op zijn plaats totdat je alle andere bouten gestart. Start alle bouten met de hand, hoeft u niet wilt dat de hoofdpijn van helicoiling een motorblok van een gekruiste bout te leren kennen. Draai alle bouten, ongeveer 30 ft pond, of iets meer dan handvast. NIET VAST, pan bouten zijn meestal klein en zal afbreken indien meer dan de strak. Geloof me als u heeft uw schoonmaak werk goed zal het niet gaan lekken. Als je toch een klein lek na een paar dagen. Ga terug en draai de bouten een klein bedrag.

8Plaats de aftapplug in de olie pan, plaats geen afzuiging, of regels die u verhuisde terug zoals ze waren. Laat de truck terug naar beneden het tegenovergestelde van hoe je opgevoed is. Gebruik de krik om voldoende speling te krijgen op een staan ​​om te laten zakken en neem hem dan uit een kant laten zakken en aan de andere kant herhalen. Doe nieuwe olie weer aan en een nieuw filter is een goed idee, vul het tot de volledige markering op de peilstok. U bent klaar om te gaan!
0 Comments | Post Comment | Permanent Link
Hosting door HQ ICT Systeembeheer