Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Crash Dieet

Crash Dieet

16:58, 9/11/2011 .. 0 comments .. Link
Blijkt, het is niet de af en toe een stuk van Death by Chocolate Cake dat betekent in onze gewichtsverlies inspanningen. Het is de universele wens om veel gewicht te verliezen met het Crash Dieet ASAP en de verwachting dat kunnen we gewoon dieet is gemakkelijk los.

Gewichtsbeheersing experts noemen het de valse-hoop-syndroom - bij lijners onrealistische verwachtingen over hoe lang het zal duren om het overtollige pondjes kwijt zijn.


Aanbevolen Gerelateerd aan Diet & Weight Management
Verover je hongeraanvallen

Door Denise Foley Je gaat mee met als motto: uw eigen bedrijf, als het hits - een intense, out-of-the-blue verlangen naar een candy bar of een cupcake of een zak Fritos. Indien op dat moment, a Girl Scout zou komen aan uw deur, ze kon haar cookie-badge te verdienen rechter ter plaatse. Hellooo, Thin Mints! Bijna alle vrouwen ervaren dat machtige gevoel 'gotta het hebben "op een bepaald moment. Het object van verlangen is meestal chocolade, studies zeggen, en we hunkeren naar het met dezelfde ijver waarmee Catherine verlangt ...

Lees de Conquer Your Food Cravings artikel>>


Helaas blijkt uit onderzoek dat onrealistische verwachtingen verhogen het risico van uitval van een gewichtsverlies programma. En hoewel minstens een studie is gebleken dat lijners tijdelijk minder eten als hun verwachtingen te hoog is, kan dat undereating worden vervangen door veel eten bij de eerstvolgende verleiding.

Over het algemeen deskundigen eens, onrealistische gewichtsverlies met het crash dieet  doelstellingen zijn niet productief, en kan leiden tot falen. De beste manier om te gaan: kleiner, realistische doelen, zegt Janet Polivy, PhD, een psycholoog aan de Universiteit van Toronto in Mississauga, Canada.

De vraag is: Hoe ga je realistische doelstellingen van het gewichtsverlies?

5 manieren om Sensible doelstellingen van het gewichtsverlies Set
Wanneer WebMD de experts gevraagd naar hun tips over het stellen van realistische doelstellingen van het gewichtsverlies, hun aanbevelingen kwamen tot een paar eenvoudige strategieën. Maar voordat u deze in gebruik genomen, vergeet niet om uw plannen van het gewichtsverlies dan met uw arts te praten.

Op te lossen om langzaam te verliezen
"Medisch, de meeste clinici zou doelen van het verliezen van vijf tot 10 procent [van je start gewicht] zeggen zijn haalbaar", aldus Jennifer A. Linde, PhD, assistent-professor in de epidemiologie aan de Universiteit van Minnesota, Minneapolis.

Dus als je weegt 200 pond, zou een bereikbaar doel zijn 10 tot 20 pond te verliezen.

Reken maar uit.
"Een realistisch doel is het verliezen van een tot twee pond per week te blijven gezonde", zegt Linde.

Dat betekent dat realistisch over uw tijdsbestek. Als u tot 25 kilo te verliezen, figuur bent u inschepen op ten minste een drie-maanden-programma. Vijftig pond? Veronderstel dat een tijdsbestek van ten minste zes maanden. Doel 500 tot 1000 calorieën verbranden per dag hetzij door minder te eten, meer bewegen, of beide.

Stel korte termijn doelen.
Reach voor minimilestones. In plaats van zich te concentreren op het crash dieet slechts 25 pond te verliezen, ga dan voor - en vieren - dat de eerste 5-pond verlies.

Volg uw vooruitgang.
Noteer uw successen op een manier die voor u werkt. Profiteer van online programma's, gebruik van een notebook, of houd een dagboek. Wat houdt je op het goede spoor.

Denk aan doelstellingen op lange termijn.
"Het is OK om groot te denken, Linde zegt," maar het kan betekenen dat klein beginnen en het werken aan een groot doel. "

Dus als je lange-termijn doel is het verliezen 50 pond in een jaar, bijvoorbeeld, misschien uw korte-termijn doel is om de dag door zonder te eten te veel.

Er is een oud gezegde: langzaam verliezen, het uit te houden. Dit adagium is zinvol voor ten minste een reden: Het verliezen van gewicht langzaam betekent dat je de tijd om nieuwe gedragingen vast te stellen had, zoals minder eten en bewegen meer.

En als je je richt op het proces van het veranderen van je gewoonten --- niet alleen op het verliezen van gewicht - die nieuwe en gezondere gewoontes zal een grote boost in het helpen van u te bereiken uw gewichtsverlies doelen zijn.


About Me

Home
My Profile
Archives
Friends
My Photo Album

Links


Categories


Recent Entries

Crash Dieet

Friends

Hosting door HQ ICT Systeembeheer