Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Nagtegaal's blog

Inspiratiebord

09:49, 11/11/2011 .. 0 comments .. Link

In dit inspiratiebord is het logo Li-Ning centraal. Omdat het hier allemaal om gaat. Links onderin vind je de doelgroep waar ik me op wil richten namelijk urban lifestyle personen die ook van sport houden zoals hardlopen of badmintonnen. De 3 kernwaarden energiek, gepassioneerd en positief zijn ook in dit bord te vinden. Wat er verder nog in staat is een reclame van Adidas die mij inspireert om ook zo iets te doen maar dan voor Li-Ning.

Bronnen:

Li-Ning logo:

http://www.counterkicks.com/forum/showthread.php/408-Official-Li-Ning-Thread\

Urban lifestyle dudes:

http://www.kitmeout.com/2008/09/carrot-clothing/

Nike reclame logo:

http://www.powerofculture.nl/nl/actueel/2005/augustus/haksar.html

Nike store:

http://www.actiepakker.nl/kortingscode-nike-webshop/

Energiek:

http://www.bereikjedoelnuwel.nl/

Positief:

http://www.llink.nl/Tip.1518.0.html?&tx_llpidatabase_pi1[tip_id]=40

Passioneel:

http://www.ikgahetandersdoen.nl/tag/passioneel-leven/

Badminton:

http://www.hoffit.nl/aanbieders/5/Badminton?c=0&t=1

Adidas:

http://www.bureaubladachtergronden.com/Wallpapers-Merken-Publiciteit/Afbeeldingen-Afbeeldingen-Kleding-Schoeisel/Desktops-Adidas/achtergrond-adidas-reclame.htm

Hardloper:

http://ftdworld.net/spotinfo.php?id=235938



MindMap Ni-Ling

14:11, 7/11/2011 .. 0 comments .. Link


Brief Li-Ning

13:06, 7/11/2011 .. 0 comments .. Link

Amsterdam, 7 November 2011,

 

Betreft: Beschrijving Opdracht,

       

 

Geachte Mr. Jay Li,

 

De opdrachten is eigenlijk in 4 delen verdeelt, namelijk een aantrekkelijke landingspagina, een vervolgpagina waar je sportschoenen kan customizen of een webshop, een poster(A2 formaat) die visueel en inhoudelijk aansluit op de landingspagina en 2 banners die ook visueel en inhoudelijk aansluiten op de landingspagina.

 

U bedrijf richt zich vooral op de jonge trendgevoelige randstedelijke liefhebbers. Deze doelgroep is overal te vinden op het internet en heeft een grote on-en offline vriendenkring. De opdracht moet ook aan een aantal voorwaarden voldoen zoals positief, gepassioneerd, energiek.

 

Ik wil deze opdracht zo aanpakken dat Li-Ning zich uniek maakt op de Nederlandse markt, door onder andere te kijken naar andere sportmerken hoe die zich uniek hebben gemaakt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Daan Nagtegaal



About Me

Home
My Profile
Archives
Friends
My Photo Album

Links


Categories


Recent Entries

Inspiratiebord
MindMap Ni-Ling
Brief Li-Ning

Friends

Hosting door HQ ICT Systeembeheer