Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Frank Bijl van Duijvenbode

About Me

CV van Frank Bijl van Duijvenbode
Home | Profile | Archives | Friends

- 21:20, 10/1/2006

WIE IS WIE

bij [bvd]mindshift

 

FRANK BIJL VAN DUIJVENBODE,

TRAINER

 

Frank Bijl van Duijvenbode (1961) werkte voor o.a. Unilever, Procter & Gamble, Nedlloyd, Philips, IBM Europe, Akzo Nobel, Shell, DSM, KPN, Wehkamp, De Vara! en Libertel. Het vak professioneel communiceren heeft hij gedurende 15 jaar een enorm praktische invulling gegeven. Hoe werkt het en waarom. Tegelijkertijd heeft hij vele intensieve studies in binnen- en buitenland gevolgd en trainingen doorlopen. De afgelopen 5 jaar stelt hij zijn bekwaamheden en ervaringen ten dienste van derden. Met flair en charisma beweegt hij zich door alle lagen van een organisatie. Van topmanagers tot verkoopmedewerkers. Als succesvolle consultant nam hij in 2003 de stap om zich als zelfstandige te specialiseren op zijn vakgebied: het versterken van mensen en organisaties. Inmiddels weten vele grote en kleine bedrijven de weg naar hem te vinden. In die bedrijven legt hij een stabiele basis onder de bedrijfsvoering en de manier waarop mensen communiceren. Een referentielijst is op aanvraag beschikbaar. 

 

Frank Bijl van Duijvenbode zijn onderscheidend vermogen;
Hij onderscheidt zich in zijn grondige kennis van de meeste (religieuze) filosofieŽn. Met deze kennis is hij in staat Ďte spelení met de losse elementen in communicatie, marketing, en bedrijfskunde en deze tot een samenhangend, begrijpelijk en werkbaar geheel te maken.

 

Een voorbeeld;
Wist u dat Pythagoras (ja, van die stellingÖ) wordt gezien als de grondlegger van wetenschap en filosofie zoals die nu bekend is in Europa?  

 

Frank Bijl van Duijvenbode Devies;
Wees je eigen raadgever, pleeg overleg met jezelf en neem je eigen beslissingen.

 

Frank Bijl van Duijvenbode Visie;
Zijn visie op het overbrengen van kennis is om de aangeboden theorieŽn in de workshops zo nuchter en simpel mogelijk te brengen. Veel wat hij levert is heel herkenbaar voor de cursisten. Wat hij vaak hoort is -nu zit er een structuur in de dingen die ik weet en het is toepasbaar geworden-. Hij levert de kennis en de kunde opdat de cursisten het daarna zelf kunnen doen en hem niet nodig meer hebben. Hij blijft in de regel dan ook niet meer dan een paar dagen bij een organisatie.

 

Lezingen;
-Is de diagnose ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) subjectief? De lijn tussen ADHD en een gezond actief kind kan zeer vaag zijn.


Frank Bijl van Duijvenbode Gouden Regels bij zijn workshops;
Niets is waar voor u, tenzij u het zelf hebt waargenomen en het is waar overeenkomstig uw waarneming.
Verander niets wat succesvol is.

Een greep uit enkele bronnen van Frank Bijl van Duijvenbode:
Leiderschap - Fayol, Bennis, Kets de Vries. Strategie - Ansoff, Porter, Prahalad, Hamel, Robert S. Kaplan. Cultuur - Barnard, Follett,  Hofstede, McGregor, Van Caem. Toekomst - Peters, Handy, Toffler, Naisbitt. Zweverig - De Veda, Pythagoras. Herontwerp - Taylor, Drucker, Hammer, Champy. Structuur - Weber, Mintzberg, Moss Kanter. Organisatiekunde - Jim Collins en Standard Business Administration.  Statistiek - drs W van Noort. Communicatie en verandering (NLP), R. Bandler en J. Grinder, Anthony Robbins en Robert Benninga. Communicatie - Eric Berne, Amy Bjork Harris en Thomas Harris, Anthony Robbins, John Knecht. Emoties - Daniel Goleman, Leary. Lichaamstaal - Desmond Morris, Julius Fast, Anton Stangl, Ted Troost. Marketing - Kottler, Levitt. Leren - Argyris, De Bono, Senge, Nima (srm) en Al Ries en Jack Trout, Dr Bronislaw Verhage. Verkoop techniek - Les Dane, N. Rackham. Kwaliteit - Deming, Juran,  Ishikawa, Crosby. Internet - Negroponte, De Hond, Jobs, Gates, Tapscott, Tim Berners-Lee.  PR - Effective Public Relations - Professor Scott M. Cutlip. Merken Bouw - Giep Fansen, drs Andy P. Mosmans jr en drs Roland van der Vorst. Positionering - Al Ries, Jack Trout.


1 Comments | Post Comment
Hosting door HQ ICT Systeembeheer