Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Netwerk en Team Marketing


Alles over de voor en nadelen van netwerk en team marketing

Home | Profile | Archives | Friends


Alles over Netwerkmarketing

Posted at 16:33, 15/1/2007

 

Nieuw concept: de geboorte van netwerkmarketing.


Net als elke nieuw concept heeft netwerkmarketing tegenstanders en onbegrip. Er is geen enkel mysterie over deze vorm van verkoop en distributie. Netwerkmarketing is ontstaan in de veertiger jaren, voornamelijk omdat men ontdekte dat er mensen waren die tegen korting wilde kopen en daar eigenlijk wel reclame voor wilde maken. Het bedrijf dat hiermee startte California Vitamins ondervond dat het eenvoudiger en effectiever was een verkoop organisatie op te zetten van mensen die allemaal een beetje verkochten dan topverkopers, een marketing afdeling en een groot reclame budget op te tuigen. In plaats daarvan combineerden zij twee ideeën en ontworpen een compensatieplan voor de mond tot mond reclame makers die nieuwe klanten kregen door hun positieve productervaring te delen. Bovendien kon men binnen een aantal levels extra verdiensten creëren. netwerkmarketing was geboren!



Misbruiken onder de naam netwerkmarketing.


Een aantal jaren later werd dit bedrijf omgedoopt tot NutraLite. In 1956 startte het bedrijf Shaklee eveneens met voedingssupplementen. Niet lang daarna waren het twee voormalige NutraLite distributeurs Rich de Vos en Jay van Andel beiden van Nederlandse afkomst het bedrijf Amway. Net als vele innovatieve doorbraken was netwerkmarketing ontstaan uit praktijk ervaringen. De snelle groei van netwerkmarketing bracht ook al snel de eerste misbruiken doordat sommigen de naam gebruikten als dekmantel voor kettingbrieven. Rond 1930 werden er volgens schattingen van de US post elke dag al rond de 10 miljoen kettingbrieven verstuurd. Dit systeem dat als een piramidebrief bekend werd, werd later dan ook vaak in een adem genoemd met netwerkmarketing bedrijven die deze legitieme bedrijven als dekmantel gebruikten.



Fraude netwerkmarketing


Deze consumenten fraude werd aan de orde gesteld door de senaat in 1974 en deze illegale bedrijven werden verboden. Alle netwerkmarketing bedrijven werden onder de loep genomen de Federal Trade Commission (FTC) Ook Amway kwam onder vuur te liggen toen men verklaarde dat dit bedrijf illegaal zou zijn omdat men weigerde hun producten via traditionele winkels te verkopen. Amway spendeerde miljoenen dollars aan rechtzaken om hun naam te zuiveren en kregen van de FTC uiteindelijk in 1979 het gelijk aan hun zijde. Nu de FTC netwerkmarketing als een legaal distributiesysteem had verklaard zou een ware explosie van de industrie ontstaan.



Wie is er betrokken bij netwerkmarketing?


Heden ten dagen zijn er duizenden netwerkmarketing bedrijven operationeel over de gehele wereld. Enkele bedrijven zijn inmiddels al doorgedrongen tot de Fortune 500. Bedrijven als Sprint, MCI en AT&T danken hun eerste successen aan netwerkmarketing. Sommige traditionele bedrijven zijn overgestapt op het netwerkmarketing model zoals het cosmetica bedrijf Avon. Een van de redenen was dat traditionele bedrijven het als een nadeel ondervonden dat de consument niet meer bereikbaar was d.m.v. telefonische verkoop omdat steeds meer vrouwen gingen deelnemen aan het arbeidsproces. De switch naar het netwerkmarketing model werd dan ook vaak ingegeven door deze veranderingen.



Waarom kiezen bedrijven voor netwerkmarketing?.

 


Waarom kiezen zoveel bedrijven voor de netwerkmarketing methode om hun producten en diensten naar de markt te brengen? Simpel gesteld; het is efficiënter! Er hoeft geen geld uitgegeven te worden voor reclame, distributie en de verkoop tot het moment dat het product afgeleverd wordt. Vergeleken met de gigantische reclame budgetten van traditionele bedrijven is alleen dat al een grote besparing. Bovendien is de marketing en verkoopafdeling minimaal ten opzichte van een traditioneel bedrijf. De kosten om een product naar de markt te brengen bestaat heden ten dagen voor 80 procent uit marketing uitgaven. Netwerkmarketing bedrijven geven dit geld uit aan commissies na de eigenlijke verkoop wat bijna 100 procent efficiëntie oplevert. Bovendien is gebleken dat de aanbeveling van familie, vriend of relatie de meest effectieve manier van adverteren is.



Veranderingen netwerkmarketing


De groei van netwerkmarketing is groter in landen als Amerika waar de zekerheid van een vaste baan dermate geslonken is dat men eerder bereid is om netwerkmarketing van een bijverdienste uit te laten groeien tot een volwaardig inkomen. Allerlei industriëlen komen en gaan in een relatief snel tempo. De platenindustrie (vinyl singels en LP’s) goed voor indertijd 24 miljard omzet jaarlijks heeft slechts 30 jaar bestaan. De staalindustrie heeft een hele grote concurrentie gekregen aan de kunststoffen. ook de komst van de computer heeft er voor gezorgd dat opnieuw vele arbeiders moesten omscholen of werkeloos raakten. Dit alles maakt dat mensen gaan nadenken over hun toekomst. Wil je in de nabije toekomst gaan concurreren met geavanceerde robots, elke keer van beroep of baan moeten veranderen? Marketing op een parttime basis kan een financieel extraatje opleveren dat kan uitgroeien tot een volledig inkomen, bovendien met een stukje zekerheid naar de toekomst toe. (residueel inkomen)



Samenwerking in plaats van concurrentie.


Een van de redenen van het succes van netwerkmarketing bedrijven is gebaseerd op samenwerking. In tegenstelling van traditionele bedrijven is je carrière afhankelijk van het helpen van andere mensen in je organisatie. Netwerkmarketing is het delen van informatie, trainen en begeleiding die uiteindelijk resulteren in de verkoop van meer producten. Mensen krijgen graag waardering en erkenning voor wat ze waard zijn en binnen het netwerkmarketing proces zijn er mogelijkheden om persoonlijke groei te creëren. De stap naar deze verandering wordt echter vaak pas gemaakt als iemand de mogelijkheden, voor en nadelen goed heeft kunnen uitleggen omdat iemand zich graag vastklampt aan de bekende wereld. Het verkennen van nieuwe dingen is voor slechts enkele mensen een natuurlijke zaak. Mensen hebben van nature een hekel aan veranderingen.



Tegenstand


Hoeveel mensen zijn er niet bang hun baantje en status kwijt te raken in het traditionele bedrijfsleven? Netwerkmarketing gaat over de persoonlijke ontwikkeling van mensen. Het is niet in het belang van media als kranten, magazines, radio en televisie om positieve berichtgeving te publiceren over de netwerkmarketing industrie, er is simpelweg geen geld aan te verdienen. Sterker nog, sommigen kunnen op termijn wel eens in hun bestaansrecht aangetast worden. Elke positieve publicatie kan het eigen belang schaden.
Netwerkmarketing bedrijven zorgen voor een verandering in de handelsketen. Hoe zou u over deze industrie praten als u een eigenaar van een winkel, groothandel, of makelaar bent? Wat zou u vertellen over netwerkmarketing als u werkzaam zou zijn bij een van deze bedrijven en uw baan op het spel stond? Denkt u dat er mensen zijn geweest die advocaten hebben ingeschakeld en politieke lobbies hebben gebruikt in het verleden om aan te kunnen tonen dat de netwerkmarketing industrie niet legaal zou zijn? Net als elke industrie zijn er ook netwerkmarketing bedrijven geweest die hun zaakjes niet goed voor elkaar hadden. Politiek gaat ook gebukt onder persoonlijke belangen, de beleggingswereld kent zijn schandalen en zo valt over elke industrie wel het een of ander aan te merken. Waarom zou netwerkmarketing in deze verschillend zijn? Het blijft altijd zaak een bedrijf te kiezen dat bij je past. Kijk naar hun management, producten en prestaties.



Ongekende mogelijkheden van groot tot klein


Netwerkmarketing is een manier om producten met korting te kopen, het eigen productgebruik te financieren, een inkomen te verwerven, of uit te groeien naar financiële vrijheid net wat de persoon in kwestie ambieert. U kunt nooit een residueel inkomen opbouwen met een traditionele baan. Van netwerkmarketing wordt gezegd dat het de volgende stap is in de evolutie naar het vrije ondernemersschap zeker nu Internet als distributie en verkoopkanaal is toegevoegd ten gunste van de netwerk marketer.

 

Nu is er een organisatie waarbij het netwerk gebruikt maakt van duizenden on- en off-line winkels wereldwijd

Deze grootste consumentenorganisatie heeft het nadeel van de meeste netwerkmarketing bedrijven geëlimineerd, door met haar netwerk gebruik te maken van vele duizenden winkels wereldwijd waar haar leden kunnen shoppen en korting kunnen krijgen. Dus geen eigen te dure producten meer en niet meer afhankelijk zijn of dit bedrijf deze producten wel blijft produceren. Ook is het niet gebonden aan 1 of enkele productgroepen, alles wat op de wereld legaal te koop is, kan hier worden verkocht. Tevens heeft dit bedrijf niet het probleem om de producten te verzenden, want daar zorgen de aangesloten ketens zelf voor. Bovendien is het voor de aangesloten bedrijven zeer interessant om mee te doen in dit concept vanwege de grote groep aangesloten members die een grote koopkracht vertegenwoordigen. Bovendien heeft dit bedrijf een uniek online opleidingstraject voor haar leden.


Het is interessant om te zien hoe velen zich vastklampen aan de voor hen bekende wereld en het – gat in de markt – simpelweg niet zien!

Ga naar www.vanuithuiswerk.nl en laat u verrassen over wat netwerkmarketing voor u kan betekenen.


Ongegronde vooroordelen over Team Marketing

Posted at 13:40, 15/1/2007

Stop met die ongegronde vooroordelen over Team Marketing…

Team Marketing is om te beginnen een heel gewone marketing- en handelsmethode en toch zet het veel van onze gewoontes op zijn kop. De meeste mensen hebben er problemen mee om nieuwe wegen te bewandelen en anders te gaan denken. Vaak denken wij dat we een goed product gekocht hebben, alleen al vanwege het feit dat het honderd keer op tv of op paginagrote advertenties of affiches te zien was. Reclame werkt met ongelofelijke psychologische invloeden die zo slim gebruikt worden, dat we er ons niet eens van bewust zijn. De media heeft een ongelofelijke macht. Ze kunnen onze meningen sturen en ze kunnen ons een specifieke houding laten innemen. Het gevolg is dat de meeste consumenten liever kiezen voor een bekend merkproduct, omdat men er in het onderbewustzijn van uitgaat dat dit ook een garantie is voor kwaliteit, maar ook dat is vaak niet het geval. In de regel betalen wij meer voor de verpakking en de merknaam, dan voor het werkelijke product. De consument wordt ‘wijs gemaakt’ dat men 'in’ moet zijn, en daarom koopt men eerder dat product wat men denkt te kennen. Wat men niet kent is vreemd. En iets wat vreemd is, bekijkt men vaak langdurig met een afkeurende houding. Maar ook wat bij een 'merkproduct‘op de verpakking staat, hoeft er niet altijd 'in’ te zitten.

Of bent u van mening dat de reclame altijd de waarheid vertelt?

De producten die door serieuze Team Marketing bedrijven worden aangeboden, zijn vaak van veel betere kwaliteit, en bieden in de regel extra voordelen. Ze zijn alleen niet zo bekend. Dat is misschien een van de redenen voor de scepsis bij de mensen.

In het volgende gedeelte zullen we de meest voorkomende vooroordelen en misverstanden behandelen:

"Team Marketing is een niet -serieus te nemen piramide - en sneeuwbal-systeem"

Dat is een fundamentele vergissing en vaak voorkomend door onwetendheid. Het is één van de hoofdoorzaken waarom vele mensen Team Marketing überhaupt niet eens nader willen bekijken, en op die manier de kans missen op een zeer lucratieve business.

Team Marketing is niet gelijk aan Team Marketing. Tegenwoordig dient men een onderscheid te maken tussen serieuze en niet -serieuze, tussen legale en illegale marketingprincipes. Het klopt dat er diverse bedrijven geweest zijn (en helaas nog steeds zijn) die nieuwe zakenpartners het vele grote 'geld ’ beloofden en u vervolgens een paar honderd of zelfs duizend euro uit de zak geklopt hebben. Dit geld werd als zogenaamd ‘kopgeld', een premie voor het aanbrengen van iedere nieuwe partner, verdeeld.

Maar degelijke 'praktijken' zijn snel te ontmaskeren. Intussen zijn er bijvoorbeeld in Duitsland eenduidige wettelijke regels opgesteld, die zulke praktijken eens voor altijd verbieden (§6c van het UWG, tegen onzuivere competitie). In Nederland is er ook al voldoende jurisprudentie over systemen die in het verleden hiervoor voor de rechter gekomen zijn, en die per direct verboden werden. Dit zelfs op straffe van het terugbetalen van het ‘kopgeld ’.Zulke praktijken hebben niets te maken met Team Marketing.

Frauduleus opererende firma’s zijn gekomen en zijn even zo snel weer verdwenen. Helaas is er een groot aantal bedrogen en teleurgestelde partners achtergebleven, en heeft deze situatie voor een negatieve naam van de industrie gezorgd. Het zijn de ‘zwarte schapen’die het officieel erkende Team Marketing misbruiken, en die pretenderen hetzelfde te doen. Doch dit alles wat er gebeurd is kwam meer en meer in de geschiedenisboeken terecht, en dient daarmee als 'ervaringsfase’ van de laatste honderd jaar beschouwd te worden.

Want het goede nieuws is dat Team Marketing bedrijven die ook officieel onder deze noemer mogen opereren, en die minimaal 10 jaar op de markt zijn en daar een vaste positie ingenomen hebben, zonder uitzondering zonder problemen gezien mogen worden als serieus, en zij mogen met recht als zuiver omschreven worden. Al deze bedrijven, en wereldwijd zijn dat er maar ongeveer 20, hebben zichzelf in het bijzonder daarom kunnen bewijzen, omdat ze vanuit een goede achtergrond en moreel gezien correct en ethisch werken. Deze bedrijven zijn betrouwbaar en beschikken over een dermate logistiek apparaat, waarbij grote warenketens zelfs in het niets verdwijnen. Deze bedrijven zullen de 'reuzen ’van de toekomst worden, en ze zullen vele traditionele manieren van distributie en handel gaan verdringen. En dit omdat zij de 'normale consument' de kans biedt hierin te participeren. Dit zal tot gevolg hebben dat in het bijzonder de detailhandel het meest getroffen wordt door deze ontwikkeling. We kunnen u daarom alleen maar adviseren uzelf op deze ontwikkeling op tijd in te stellen, en Team Marketing niet als ‘vijand’ te (gaan) beschouwen, maar als dé handelsvorm van de toekomst, die reeds vandaag al (wellicht op de eerste plaats) als 'tweede been’gebruikt kan worden.

Experts hebben berekend dat in het jaar 2010 ca. 75% van de bevolking ofwel klant of partner van een Team Marketing bedrijf zal zijn.

Wij mogen alleen niet de fout maken om alles op een hoop te gooien. In principe valt er niets tegen een sneeuwbaleffect in te brengen. Een enkele kleine sneeuwbal kan een hele lawine veroorzaken. En dit dient slechts als ‘beeldspraak’ gezien te worden, wat duidelijk maken zal hoe dynamisch de ontwikkeling binnen een team kan zijn.

Ook tegen piramides is niets in te brengen. De meest stabiele en meest veilige bouwwerken in de wereld werden in Egypte neergezet, en dienen na drieduizend jaar nog steeds als onovertroffen gezien te worden, ondanks de technische mogelijkheden van vandaag de dag.

Het is in deze samenhang overigens interessant om te weten dat de franchise- industrie in het begin met dezelfde clichés te kampen had. Aan het einde van de jaren ‘50 zouden franchisebedrijven in de Verenigde Staten bijna verboden zijn geweest. Dit alles omdat het bij een stemming in het Congres maar ging om een verschil van 11 stemmen. De reden was dat men de franchisebedrijven in eerste instantie als ‘piramidesystemen’ zag. Gelukkig kwam het niet tot een verbod, en vandaag de dag stelt de franchise industrie een niet meer weg te denken economische factor voor in onze maatschappij, waaraan wereldwijd miljoenen mensen hun arbeidsplaats aan te danken hebben.

Nogmaals: een serieus Team Marketing bedrijf heeft niets te maken met illegale of moreel bedenkelijke sneeuwbalsystemen.

"Team Marketing is iets voor dromers en is niets ’tastbaars’"

Dit vooroordeel heeft heel veel te maken met het imago van Team Marketing, want naast de noodzaak van geld verdienen streeft ieder mens natuurlijk ook naar een maatschappelijk aanzien. Het ’klinkt' nu eenmaal wanneer men zeggen kan: "Ik ben mediamanager“ of "Ik werk bij de bank“. Hoe klinkt dat überhaupt binnen Team Marketing? “Ik ben teammedewerker“...?

Als mediamanager blijft u mediamanager. Als u bij de bank werkt, dan blijft u dit verder doen. Maar als u verder als extra gebruik maakt van een slimme zakelijke mogelijkheid, dan is dat alles. Er zijn letterlijk geen woorden voor…’

Weet u waar dit vooroordeel vandaan komt? Het valt in dezelfde categorie cliché-uitspraken als “Wie niets wordt, wordt kastelein“. Ter informatie; Er zijn heel veel kasteleins die een bepaalde welstand in deze maatschappij bereikt hebben, en die financieel volledig onafhankelijk geworden zijn.

Om het nog even heel duidelijk te stellen: Te geloven dat Team Marketing alleen maar iets is voor dromers, en dat het niets ‘tastbaars' is, is pure onzin!

Waarom echter verscheidene mensen dit beeld van Team Marketing hebben, heeft te maken met het feit dat de meeste Team Marketingbedrijven via informatieve bedrijfspresentaties de mensen echter voorspiegelen hoe gemakkelijk het toch moet zijn, quasi ’over één nacht ijs' en 'kinderlijk gemakkelijk’ rijk te kunnen worden.

Team Marketing is echter een efficiënt en intelligent zakelijk model. Een realistische kans voor jong en oud, man of vrouw, voor vermogende mensen en voor financieel noodleidende mensen. Het probleem is echter dat men in de meeste gevallen niemand laat zien hoe het daadwerkelijk functioneert.

In de meeste gevallen gaat het in eerste instantie alleen om het snelle grote geld. Juist dat is de oorzaak van al die misverstanden, en dit voert juist tot het tegendeel van waar Team Marketing daadwerkelijk toe in staat is, namelijk de mogelijkheid voor ieder mens om een solide en duurzame bron van inkomsten op te bouwen.

Er zijn in principe maar een paar simpele en eenvoudige regels die wel eerst geleerd dienen te worden.

En hier hebben we het volgende misverstand. Zonder het ook maar op enigerlei wijze in twijfel te brengen, wordt het als vanzelfsprekend aangenomen dat men een beroep zoals arts of automonteur nu eenmaal eerst dient te leren voordat men het 'beroep' kan uitoefenen. Ironisch genoeg geloven de meeste mensen echter al alles over Team Marketing te weten, en zijn ze niet bereid om iets van anderen aan te nemen of te leren. Ook dit is van elementair belang voor succes. Beter gezegd: het zou één van de basisvoorwaarden moeten zijn.

Men kan zelf expert zijn op een ander vakgebied. Men kan zelfs als bedrijfsleider van een grote onderneming bewezen hebben dat men succesvol is. Men kan hoogleraar aan een universiteit zijn, of men kan architect zijn, en niemand zou de competentie op dit gebied in twijfel brengen. Maar dit hoeft helemaal niet te betekenen dat men de juiste eigenschappen en kennis voor Team Marketing heeft.

Meestal zijn het de meest ‘eenvoudige' mensen die in deze industrie bijzonder zijn. Niet omdat deze business iets zou zijn voor de lager opgeleiden, maar omdat 'eenvoudige mensen' het minder gecompliceerd houden.

Want het is niet gecompliceerd, men dient alleen te weten hoe het werkt!

Daarom is het van groot belang het juiste bedrijf met de juiste filosofie te vinden, en om een sponsor te hebben die u echt actief hulp biedt met de opbouw van uw business. Iemand die ook in de positie verkeert om te bemiddelen in de juiste aanpak.

En daar ligt het verschil. Dan is Team Marketing niets voor dromers, maar een eersteklas kans voor iedereen om zijn of haar eigen leven te veranderen en te verbeteren, als het bedrijf waar u mee gaat samenwerken maar een serieuze Team Marketing onderneming is. Team Marketing is net zo tastbaar als ieder ander bedrijf. Diegenen die in deze industrie succesvol zijn, verdienen dan ook het allerhoogste respect.

"Binnen Team Marketing verdienen alleen de ’mensen aan de top’"

Dat klopt, maar het klopt ook weer niet.

Wanneer u een bekend merkproduct koopt, verdienen er dan de ’mensen aan de top' ook niet aan? Het verschil is echter alleen dat een conventionele producent niet de mensen uitbetaalt die haar product verder aanbevelen, maar dit geld in reclame steekt, wat ons uiteindelijk het product aanbeveelt.

Natuurlijk is het zo dat diegenen die eerder met de business begonnen zijn profiteren van de resultaten die behaald zijn door de mensen die daarna gekomen zijn. Maar bij een eerlijk vergoedingsplan (marketingplan) laat het systeem echter toe dat iemand die er later bijgekomen is, succesvoller kan zijn dan iemand die al een langere tijd bezig is. Klinkt dit onlogisch?

Dit is het echter niet. Om het uit te leggen, dienen we wel even wat specifieke vakkennis naar voren te brengen. We spreken in deze industrie over 'Downline' (dat is de organisatie die na u, ofwel 'onder' u ontstaat) en we spreken van een ’Upline’ (de mensen die voor u kwamen, ofwel ‘boven' u ). Verder is er nog het begrip ‘Lijnen en Niveaus’. Het eerste niveau zijn de mensen die u in deze business geïntroduceerd hebben, de mensen die u persoonlijk ’aangeworven' hebben. Het tweede niveau zijn die mensen die door uw aangeworven mensen zijn geïntroduceerd, enz.


Stel uzelf nu eens voor dat u 3 nieuwe partners (A, B en C) aanwerft. Dat is uw eerste niveau. Deze mensen werven zelf weer nieuwe partners. Dat is dan hun eerste niveau en uw tweede niveau.

A heeft het voor elkaar gekregen om in totaal 7 nieuwe partners te werven, en uzelf heeft het tot een totaal van 3 (A, B en C) gebracht. Wie zal er nu volgens u meer verdienen, u of A?

U profiteert weliswaar van uw gehele downline, dus ook van de resultaten van A, maar u zult onder bepaalde omstandigheden eerst dan meer gaan verdienen, als de downlines van de andere partners (B en C) ook verder groeien. Of het moet zijn dat u zelf ook, net als A, meer dan 3 partners op uw eigen niveau heeft aangeworven. Het zal weliswaar voor A nooit mogelijk worden om u in de hiërarchie qua positie in te halen, maar hij of zij heeft dezelfde kansen als u.

Daarom is het volstrekt onbelangrijk hoeveel niveaus ‘boven' u staan, of wie er zich boven u bevindt (lees liever ‘voor u begonnen zijn’) wanneer u met Team Marketing begint.

Doorslaggevend is enkel en alleen wat er ‘onder u’, ofwel 'na u’ gebeurt.

U verdient niet aan uwUpline', maar uitsluitend aan uw 'Downline'.

Probeert u daarom de persoon, die u geattendeerd heeft op deze business, dus niet te omzeilen en ergens anders uw ‘heil te zoeken’. In eerste instantie zou het tegenover die persoon niet fair zijn, andersom zou u het ook niet leuk vinden, en ten tweede heeft deze persoon het verdiend een eerlijke behandeling te krijgen. Per slot van rekening bent u door hem of haar op deze zakelijke mogelijkheid gewezen. Ten derde is het een verkeerde gevolgtrekking om te denken dat u elders meer voordelen zou kunnen halen.

Het mooie aan dit systeem is dat u blij kunt zijn om ieder enkel succes wat in uw downline geboekt wordt, omdat u daar namelijk ook de vruchten van zult plukken. Afgunst is hier absoluut niet op zijn plaats. Verander hier uw denkpatroon. Binnen Team Marketing bestaat er niet zoiets als ‘kruiwagens', 'stoelen onder de poten vandaan zagen' of 'in de gratie vallen van…' Als u binnen Team Marketing anderen helpt om succesvol te worden, dan is dat tevens ook uw succes. Het is een vorm van wederzijdse ondersteuning. Voor sommige mensen is dit moeilijk te begrijpen, omdat zij het vanuit hun eigen bedrijf anders gewend zijn.

En wanneer u een organisatie heeft opgebouwd die aan uw verwachtingen voldoet, dan zou u het waarschijnlijk ook als onredelijk beschouwen wanneer u niet ook de vruchten kunt plukken van alle omzetten die in uw hele groep ontstaan?

Waarom zou het dan onterecht zijn als 'de mensen aan de top', de mensen die voor u gekomen zijn, ook aan uw omzetten verdienen? Het verschil met u is alleen dat zij eerder zijn gestart en al eerder wat gepresteerd hebben.

Dus in plaats daarover na te denken, kunt u beter zelf van het voordeel van een tijdelijke voorsprong benutten en beginnen, en wel nu! Anderen zullen in de toekomst deze kans ook aangrijpen. Waarom zou u dan niet gebruik willen maken van de mogelijkheid om er voor te zorgen dat deze mensen in de toekomst deel uit kunnen gaan maken van uw eigen organisatie?

Wees in ieder geval wel op uw hoede voor zakelijke modellen waar u in het begin eerst enkele honderden of zelfs duizend euro moet betalen zonder een ‘tastbaar' product, en waar het schijnbaar draait om het snelle en gemakkelijke geld verdienen. Hier zou de twijfel kunnen worden bevestigd dat alleen 'de mensen aan de top' verdienen. Dit soort bedrijven komen en gaan in zeer korte tijd, en dit heeft niets te maken met de opbouw van een solide bedrijf.

Laat u niet vertellen dat u er helemaal vanaf het begin bij moet zijn om een topverdiener te kunnen worden. De meeste Team Marketing bedrijven gaan namelijk in de eerste 2 tot 5 jaar failliet, en laten vele teleurgestelde en negatief gestemde medewerkers achter. Zet liever uw zinnen op een bedrijf dat al vele jaren hun betrouwbaarheid heeft bewezen. Gelooft u mij, geen van deze bedrijven heeft tot dusver de marktpotentie enigszins kunnen afromen. De potentie is, ook wanneer dit maar moeilijk voor te stellen is, in de juiste branche onbeperkt. En dat zal in de toekomst door de opkomende nieuwe generatie ook zo blijven!

Team Marketing is niet gemakkelijk. En 'niet gemakkelijk' betekent geen 'zwaar werk'. Het dient echter wel geleerd te worden, en er is tijd voor nodig en standvastigheid. U bent eigen baas, en er is niemand die u vertelt wanneer u wat moet doen. Dit alles betekent zelfdiscipline. ’s Avonds een paar keer afstand kunnen doen van een tv -quiz of Goede Tijden Slechte Tijden. En juist dat is voor velen nu eenmaal niet gemakkelijk.

"Ik ken niemand die voor Team Marketing in aanmerking komt"

Op dit punt dient men zichzelf niet te vergissen. Een van de grootste fouten die de meeste mensen maken is om andere mensen al vooraf te beoordelen. Iedereen, maar dan ook iedereen, komt voor deze industrie in aanmerking.

 

 

Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat u zegt: Ik weet niet hoe ik mensen zou moet aanspreken die ik niet ken...“, want het is nu juist niet de bedoeling om uw eigen familie- en kennissenkring af te grazen’. Het feit wil dat het daarbuiten wemelt van toekomstige potentiële succesvolle Team Marketingsterren. De besten zullen die zijn die nog nooit iets te maken hebben gehad met deze business. Het zullen chauffeurs zijn en het zullen managers zijn, huisvrouwen en hoogleraren, bankemployees en belastingadviseurs, politieagenten en zakenmensen.

Zij hebben allemaal een gezamenlijke noemer: ze zouden deel willen nemen aan een zeer effectief en aan een zich steeds meer doorzettende mogelijkheid om meer geld en/of meer tijd en kwaliteit en levenskwaliteit te realiseren, waarbij iedereen dezelfde kansen heeft. Ze weten het alleen nog niet, omdat hen waarschijnlijk nog nooit op deze manier is uitgelegd hoe zij ware marktpotentie kunnen herkennen, of dat aan te tonen is hoe men dit doet.

Meestal draait het om de angst dat men zichzelf niet toevertrouwd zulke mensen te vinden, en ze voor hun eigen organisatie te winnen. Want, als we er absoluut zeker van zouden zijn dat we vanaf morgen 5 of zelfs 10 echte ‘renpaarden' in onze stal hadden staan, dan zouden we direct met de business beginnen, toch?

Wie nu deze laatste stelling met nee beantwoord, mag vanaf hier gerust stoppen met lezen …

Een paar goede mensen in uw eigen organisatie te hebben, dat is de sleutel tot het geheel. Dat zou betekenen dat u wat meer achterover zou kunnen gaan hangen, terwijl deze mensen de business onder u verder succesvol zouden opbouwen. Correct?

Correct! Maar dat gebeurt natuurlijk niet van de ene op de andere dag, zulke mensen dient men wel eerst te vinden. En om drie, vier, of vijf succesvolle partners in uw eigen downline te hebben, dient men mogelijkerwijs in totaal 30 partners gevonden te hebben en minimaal 100 mensen hebben aangesproken. Correct?

Fout. Laten we realistisch blijven. De realiteit is dat het quotum meestal hoger ligt. Laat u niet wijsmaken dat u alleen een paar mensen dient te attenderen op deze zakelijke mogelijkheid en dat alles dan als vanzelf gaat lopen. Waarschijnlijk dient men zelfs 1.000 of 2.000 mensen aangesproken te hebben (aanspreken, niet verkopen). Lijkt dit onmogelijk?

Denkt u, dat u dagelijks in contact komt met minimaal 5 mensen?

Voorbeeld: bakker, buschauffeur, postbode, assurantieadviseur, krantenverkoper, medewerker van de snackbar, arts, verkoopster in een bloemenzaak, mensen op een rommelmarkt, tankstation, een kort gesprek in een lift, enz., enz.

Als er een manier zou zijn hoe u deze mensen op de business kunt attenderen zonder iets te moeten verkopen (dagelijks maar 5, telt zich op jaarbasis op tot 1.825), gelooft u dan dat er drie, vier of vijf goede medewerkers over zullen blijven?

Dat komt neer op een succespercentage van 0,2%! Lijkt u dat realistisch?

Ik zal u dit vertellen: het is onmogelijk om op deze manier niet succesvol te worden! En het heeft op geen enkele wijze iets met verkoopachtige 'sluwheid’ te doen. Het is nu eenmaal de wet van de getallen. Het is géén geheim, géén truc, maar een feit!

Stelt u zich eens voor dat u een jaar lang dagelijks 5 mensen attendeert op deze zakelijke mogelijkheid, en u krijgt daarbij 1820 keer “nee dank u, geen interesse“ te horen. Maar u vindt wel 5 mensen die uw downline succesvol laten groeien (en u zult deze mensen vinden!), dan heeft u een jaar lang met in totaal 1.825 mensen gesproken, niet meer en niet minder. Dit betekent echter dat u op die manier een regelmatig (extra) inkomen kunt opbouwen, wat u misschien reeds op dit moment al financieel onafhankelijk zal gaan maken. Van nu af aan ondersteunt u alleen nog maar die 5 partners die uw business tot een succes laten worden.

Theoretisch gezien kan dit resultaat ook al na 1 maand worden bereikt, maar dat is wederom theorie. Er zijn zulke gevallen wel bekend, maar dat zijn absolute uitzonderingen. Na een realistische periode van ongeveer 1 jaar is er dus amper nog twijfel dat u uw doel niet zult bereiken…

De winstgevende grens (break-even) kan echter na enkele weken al worden bereikt, en dat praktisch zonder financieel risico.

Welk ander zakelijk concept kan u dat bieden?

Ik kan u nu al beloven dat u na een jaar niet meer zult stoppen zelf verder dagelijks met 5 mensen te praten, omdat u er plezier in zult gaan beleven. De wet der getallen gaat ook voor u werken! De meest succesvolle mensen hebben het al voorgedaan. Iedereen die zich voor een bepaalde periode consequent hieraan heeft gehouden, is bijna vast en zeker succesvol geworden.

We kennen hierbij geen enkele uitzondering. Het functioneert!

Men dient alleen bereidt zijn het toe te passen. Het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden. Maar als men wil dat het draait, dan dient men wel zelf de aanzet te geven, 'te gaan rijden’.

Maar hoe spreekt men mensen aan, en hoe doet men dit precies?

Nou, een klein geheimpje willen we natuurlijk ook bewaren. Hoe kunnen we anders interessant genoeg voor u blijven om eventueel met ons te willen samenwerken?

Wij hebben een systematiek ontwikkeld die zich als zeer succesvol en uiterst effectief bewezen heeft.

Gelooft u mij, Team Marketing functioneert. Ook voor U!

Wij laten u zien hoe, en we helpen u actief met de opbouw van uw business.

"Verkopen is niets voor mij"

Vele mensen denken dat Team Marketing hetzelfde is als 'verkopen’.

“En verkopen kan (of wil) ik niet”.

Wanneer men daadwerkelijk wil begrijpen waarom deze bedrijfsvorm voor iedereen, maar ook daadwerkelijk voor iedereen geschikt kan zijn, dan dient men ook hier even terug te gaan in de tijd.

Van vele zakelijke mogelijkheden die aangeboden worden, wordt beweerd dat het zich op geen enkele wijze handelt om verkoopactiviteiten. Sommige bedrijven menen daar nog eens bovenop duidelijk te moeten maken dat, als u potentiële medewerkers wijs kunt maken dat klanten bij u als rijpe vruchten in een mandje vallen, en dat het om een product gaat zonder concurrentie, dat men dan alleen nog maar 'hoeft uit te delen’.

Het is leuk om af en toe eens te dromen, maar ik wil u adviseren om u verre van zulke uitspraken te houden. Wie zulke ‘argumenten’ gebruikt wil iets ‘mooi praten’. Er is niet zoiets als dat ene product wat verder niemand heeft en wat niemand kent. En ook niet dat men op alle fronten de beste of de nummer 1 is. Het ene bedrijf heeft op dit gebied zijn voordelen, een ander weer ergens anders. De ene keer is het ene bedrijf de nummer 1, een andere keer het andere bedrijf. Ook de nummers van de Beatles stonden niet allemaal in de hitlijsten, en niet al hun hits werden nummer 1. Desondanks behoren zij tot de meest succesvolle muziekbands aller tijden.

Veel belangrijker is dus dat een onderneming over een langere periode (minimaal 10 jaar achtereen) heeft bewezen dat het tot de beste ‘groepen' behoort, en dat het producten aanbiedt die in principe allemaal op een hoog kwaliteitsniveau zitten. Het mooiste zou zijn als een bedrijf zich op haar marktgebied over een langere periode als marktleider heeft kunnen bewijzen.

Dat geeft pas ‘body ’ aan een bedrijf!

Het is belangrijk dat het een of andere product uit het assortiment bijzondere kenmerken of voordelen heeft die een duidelijk verschil maken met andere producten op de markt. Maar er zullen altijd andere bedrijven zijn die iets vergelijkbaars aan te bieden hebben. Ook hier geldt dat bij het ene product het ene bedrijf beter is, en bij een ander product weer een ander bedrijf.

Maar terug naar die verkoop …

Allereerst is er in zijn algemeenheid een zeer uiteenlopende mening over het begrip ‘verkopen'. Vaak wordt verkopen geassocieerd met vertegenwoordigers’, deur aan deur verkoop’, of worden het ‘psychologisch geschoolde trucs' genoemd.

Dat is allemaal verleden tijd. We leven nu in de 21e eeuw! Professionele verkoop heeft vandaag de dag alleen nog maar dan succes, wanneer er gekwalificeerde en eerlijke voorlichting gegeven wordt. Men kan doorgaans wel op korte termijn geld verdienen waarbij men andere mensen door misleiding probeert ‘te pakken’, maar het is daarna praktisch onmogelijk om dezelfde klant tot een tweede aankoop te bewegen. Een bedrijf dat zich op deze manier op de markt profileert, zal het in deze tijd geen 2 jaar meer volhouden.

De tijden waarbij een stofzuigerverkoper zijn voet tussen de deur zet en zich in een overrompelende vorm toegang tot een woning verschaft, en het ‘slachtoffer’ dan zo lang bepraat totdat deze uiteindelijk wat koopt, zijn voorbij.

Verkopen betekent niet ‘overtuigen'. Verkopen betekent geen druk uitoefenen op anderen. Verkopen betekent luisteren, en iemand op de voordelen wijzen van het product. Dat is in de kern eigenlijk alles.

Binnen Team Marketing heeft verkopen nog een compleet andere betekenis:

Vergeet u vanaf dit moment maar eens 1 maand alles wat u zichzelf over verkopen in uw hoofd heeft gehaald of wat u over verkopen geleerd heeft. Plaats uzelf in plaats daarvan maar eens in een  situatie die we bijna allemaal dagelijks meemaken:


Wanneer diegene die u aangesproken heeft ook daadwerkelijk de film is gaan zien, dan zult u daarna ongetwijfeld vragen: “En, was ie leuk?”

Ziet u dat ook als ‘verkopen’?

Natuurlijk is dat ook een vorm van verkopen! Maar het treffende begrip in dit voorbeeld is eerder ‘aanbeveling’.U hebt slechts iemand op iets gewezen waar u enthousiast over bent. Hoe zou u het dan vinden als de bioscoop voor uw aanbeveling een paar euro als dankjewel aan u zou opsturen?

En juist dat zien wij binnen Team Marketing als ‘verkoop’.

U wijst iemand alleen maar op iets, dat is alles! Het is zo simpel, dat de meeste mensen er moeite mee hebben het zich eigen te maken. Velen maken het zelfs tot een gecompliceerde aangelegenheid, en vragen zich af waarom het niet functioneert wat ze doen. Zo ontstaat natuurlijk zeer gemakkelijk het idee dat men niets zou mogen verkopen, omdat men denkt dat men niet kan verkopen.

Net zoals men iemand op een bioscoopfilm kan attenderen, zo kan men bijvoorbeeld ook iemand attenderen op een internetsite. Bijvoorbeeld de site waar u alles kunt lezen wat u op dit moment aan het lezen bent. En aansluitend hoeft alleen nog maar te vragen of het bevallen is, met in het bijzonder of de zakelijke mogelijkheden voor die desbetreffende persoon interessant zijn. Daarop kunnen eigenlijk maar twee antwoorden gegeven worden, en dat is “ja” of “nee”.

Denk nu alstublieft eens even terug aan het feit dat u maar 5 maal een “ja" nodig heeft, zodat het u niets hoeft uit te maken wanneer u 1820 keer een nee te horen krijgt. Want van die 5 mensen die in uw business goed beginnen, kunt u in de toekomst hoogstwaarschijnlijk leven. En waarschijnlijk niet slecht. Uit die 5 mensen kunnen er namelijk 50, 500 of zelfs 5000 worden. Het wordt uw organisatie waarvan u uit alle ontstane omzet met een paar procent in de winst mag delen.

Uw 5 mensen x 5 x 5 x 5 x 5 = 3.125 mensen in uw totale organisatie.

Denk maar eens aan een zanger die graag een carrière zou willen opbouwen als popster. Er zal praktisch geen enkele producent zomaar naar hem toekomen. Dus gaat hij naar de producenten, en het is ook zeer onwaarschijnlijk dat direct de eerste producent van zijn talent overtuigd zal zijn en hem een platencontract aanbiedt. Ook Elvis werd in het begin als kunstenaar uitgelachen, en dat weet de zanger. Hij weet dat hij van zo veel mogelijk producenten de aandacht dient te trekken. Misschien zelfs van honderden. Hij weet ook dat hij geen 100 producenten nodig heeft om succesvol te worden.

Hij heeft er maar één nodig!

Een van de meest succesvolle partners kreeg het voor elkaar om een organisatie van meer dan 200.000 medewerkers op te bouwen. In zijn eerste niveau heeft hij misschien 100 zakenpartners die hij in de loop der tijd zelf in de business heeft gebracht. Kunt u zichzelf voorstellen dat het hem nu financieel zeer goed gaat? Maar een groep van in totaal 30 partners kan al een heel goed tweede inkomen betekenen.

Maak uzelf alstublieft vrij van al die blokkades. Deze vorm van verkoop, waarbij men bij Team Marketing succesvol kan worden, heeft niets met het traditionele begrip ‘verkoopactiviteiten’ van doen. Natuurlijk is Team Marketing verkoop. Trap er niet in wanneer men u iets anders voorschotelen wil. Hoe kunnen anders omzetten ontstaan wanneer er niets in - en verkocht wordt? En waar zou uw provisie dan vandaan moeten komen? Verkopen betekent binnen Team Marketing nu eenmaal niet verkopen, maar ‘aanbevelen’. U zelf zult niet meer dan twee of drie klanten nodig hebben. De echte groei ontstaat door de opbouw van uw eigen organisatie.

Dat wat veel meer telt is standvastigheid en de wet van de getallen. Hoe meer mensen u op de informatie wijst die bijvoorbeeld op deze Internetsite te lezen is, des te groter is de kans dat u de juiste partner zult vinden.


 Die personen die interesse hebben, zullen u dat vanzelf wel aan u kenbaar maken. Wanneer u probeert om iemand te overreden of te overtuigen, dan zult u dat bij deze persoon ook steeds weer opnieuw moeten doen. Iemand die dit principe begrepen heeft en er open voor staat zo ’n kans te willen aangrijpen, zal dat helemaal alleen doen. Daar heeft men u niet bij nodig.

De grotere uitdaging ligt meer daarin zulke mensen bij de start te helpen, en ze daarbij te ondersteunen om succesvol te worden.

Helpen, en niet belerend optreden! Actief ondersteunen, en niet alsmaar praten!

Met andere woorden: Alles wat u doet dient gemakkelijk en dupliceerbaar te zijn. Het dient zo te zijn, dat het door zo goed als iedereen gewoon nagedaan kan worden. Leiden, betekent voordoen. Hoe, dat laten wij u zien. 


Het zou dodelijk zijn voor deze business wanneer u de instelling zou hebben dat het onder uw waarde is zelf de eenvoudigste dingen te doen. U kunt het dan ook niet van anderen verwachten. Vele menen alles steeds weer beter of anders te kunnen doen. Ook dat is voor 99% een garantie dat uw business niet zal lopen. Gelooft u mij, er zijn al duizenden mensen voor u geweest die dat geprobeerd hebben. De meeste mensen hebben alleen maar daarom opgegeven omdat ze niet bereid waren van anderen te leren, of om iets aan te nemen van die mensen die in deze industrie al over een langere periode het bewijs geleverd hebben. Hét bewijs dat het gaat, en hoe het gaat.

Het wiel is al uitgevonden!

Maar al te vaak hoort men een “ja, maar…”, of “bij jou ligt dat anders…”

Luister niet naar die eeuwige ‘beterweters’ en ‘mopperpotten'. Laat uzelf niet van de wijs brengen door mensen die steeds maar weer praten, maar doe dat wat de succesvolle mensen in deze industrie voorgedaan hebben.

Het belangrijkste woord in deze business is niet ‘verkopen’, en zeker niet ‘praten’, maar DOEN!

"Maar weinige verdienen geld, de meeste kost het geld"

U kent beslist de uitspraak “Stel me aan uw vrienden voor, en ik zeg u wie u bent.”

Men zou het echter ook nog op een andere manier kunnen zeggen: Bekijk het gemiddelde inkomen van uw tien beste vrienden, en men zou vrij nauwkeurig vast kunnen stellen wat u verdient.

Een verbluffend inzicht, niet waar? Dit komt omdat we door onze omgeving gevormd worden. Door wie zou u uzelf het liefst laten zien hoe u miljonair wordt? Door een miljonair of door iemand die per maand € 2.000,- verdient?

Een tip: Luister alleen naar die miljonairs die ’uit de goot gekomen zijn’, want dit zijn vaak de mensen die eerst zelf het ’knopje hebben moeten omdraaien’en die persoonlijk gegroeid zijn, alvorens hun inkomen is gaan groeien. Dit zijn vaak de mensen met karakter en die prettig in de omgang zijn...

En die mensen die het niet gered hebben, zullen ook u in ieder geval wijs proberen te maken dat het niet gaat. Misschien omdat u zelf niet beter weet. U weet het niet, omdat het u waarschijnlijk nog nooit iemand heeft laten zien. Waarom? Omdat de mensen uit uw omgeving ook u gezegd hebben dat het niet werkt. Steeds maar weer wordt ons een beeld geschetst van wat er van ons word verwacht: Men dient naar school te gaan, daarna dient men een beroep te gaan leren of door te gaan met studeren. Daarna moet men 40 jaar lang gaan werken, en daarna kunt u in alle rust van uw pensioen gaan genieten …

Hoe heet dat ook weer zo mooi in die slogan van een bank? U hebt nog zo ’n mooi leven in het verschiet...

Onder zulke omstandigheden ontstaan er ook meningen van dien aard dat in Team Marketing niet alleen niets verdiend zou worden, maar dat het bij de meeste mensen zelfs geld kost. Maar we hebben er al over gesproken dat het zeer bepalend is een serieus bedrijf te vinden, en daar op de juiste wijze mee om te gaan.

Het klopt, het is wijd en zijd bekend dat vele mensen die in de Team Marketing business begonnen zijn, ofwel zo goed als niets verdienen, of die zelfs meer geld investeren dan dat er binnenkomt.

Overigens investeren niet alleen vele mensen geld, maar ook onnodige tijd en energie, en ze verspillen daarbij ook nog de ene na andere vriendschap.

Ja, dit is waar. Maar het is maar de halve waarheid.

De bedrijven die tot deze vooroordelen bijgedragen hebben, zijn er grotendeels niet meer. Ze waren er inderdaad alleen maar op uit om zoveel mogelijk mensen te vinden om aan hun geld te kunnen komen. Ze speelden met de hoop op een betere toekomst, en hebben vervolgens iedereen laten vallen.

Het is echter een feit dat een zeer groot deel van de zakenpartners bij de gevestigde Team Marketing bedrijven een gemiddeld maandelijks inkomen van ca. € 700,- verdient. Dat klinkt niet erg veel, maar voor de meeste mensen is het een zeer welkom extra inkomen, waarmee ze misschien hun eerstvolgende huur, de afbetaling van de auto, of de volgende vakantie financieren kunnen. En veel mensen hebben ook helemaal niet die grote carrière als doel, maar ze willen gewoon hun persoonlijke financiële situatie iets verbeteren. En laten we eerlijk zijn: ze hebben er dan ook in de regel niet veel voor gedaan.

Het feit wil ook dat iedereen binnen Team Marketing een reële kans heeft om ieder financieel doel te bereiken, en dat velen het ook aantoonbaar gelukt is. Om een topverdiener te worden in deze industrie, dient men op z ’n minst van een dermate kaliber te zijn, dat men over een onwrikbare wil beschikt en gedisciplineerde trouw blijft. Trouw aan uzelf en aan het bedrijf. Men dient het zelf (en niet degene die u in deze industrie geïntroduceerd heeft!) daadwerkelijk en serieus te willen. Het maakt niets uit wanneer men het eerst iemand in dient te praten. Maak het niet moeilijker dan het al is, investeer uw tijd in zo'n geval liever in een nieuw contact …

Team Marketing biedt u alle mogelijkheden, zonder dat er financieel risico aan vastkleeft.

Die kans is aanwezig.

Het komt er uiteindelijk ook op aan wat men er zelf van maakt.

Onder zulke omstandigheden zou u zonder verdere vragen met de hoogst mogelijke inzet en een absoluut serieuze houding deze business beginnen, én verder (blijven) doen! U zou er alles aan doen om er voor te zorgen dat uw beslissing en investering geen fiasco zou worden.

Wanneer u als doel heeft om via Team Marketing vermogend te worden, dan dient u het basisprincipe van deze manier van zaken doen te begrijpen, en dient u deze principes zonder compromissen op te volgen. Elke dag en nauwgezet, alsof het een ’heel normaal' bedrijf is. Anders wordt het helemaal niets …

Wie dit alleen maar als ’hobby' beschouwt, zal in de regel alleen maar zakenpartners vinden die deze business ook net als een hobby zullen beschouwen, en zal ook de hoogte van het inkomen met dat van een hobby overeenkomen.

Wanneer u iedere dag vijf mensen aanspreekt, en dat gedisciplineerd en consequent een jaar lang, dan zult u veel succesvoller zijn dan eenmaal per maand met 150 personen praten. Eén voor één …
 het einde van het jaar klaar zal zijn.

Nu is er een organisatie waarbij het netwerk gebruikt maakt van duizenden on- en off-line winkels wereldwijd

De Discount Home Shoppers Club (DHSC) maakt met haar netwerk gebruik van duizenden winkels wereldwijd waar haar leden kunnen shoppen en korting kunnen krijgen. Tevens bestaat er daar de mogelijkheid om met gebruik van Teammarketing een doorlopend inkomen op te bouwen. DHSC is hierdoor niet gebonden aan 1 product of productgroep en heeft niet het probleem om de producten te verzenden, want daar zorgen de aangesloten ketens zelf voor. Bovendien is het voor de aangesloten bedrijven zeer interessant om mee te doen in dit concept vanwege de grote groep aangesloten members die een grote koopkracht vertegenwoordigen.u nu pas kunt genieten van de vruchten van uw succes. Een fantastisch gevoel.

Wanneer er überhaupt één geheim voor succes zou zijn, dan is het dit wel.

Blijf aan de bal!

...en dan zult u ook geld verdienen!
Hosting door HQ ICT Systeembeheer