Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Alles over bodybuilding


Kevin peter eigenaar van www.het-ideale-lichaam.nl vertelt in deze blog zijn verhalen en tips.

Home | My Profile | Archives | Friends

Zwem Jij Weleens?

Posted at 11:44 on 19/10/2008
Wist jij dat zwemmen een behoorlijke groeiresultaat kan geven op je lichaam?

Als ik in de sportschool train pak ik altijd dezelfde spiergroepen, ongetwijfeld zal je soms spiergroepen pakken die je nooit gebruikt.

Wanneer ik zwem pak ik alle spieren. Oftewel ik train heel mijn lichaam door 1 of 2 keer in de week 50 baantjes te zwemmen.

Je moet het eigenlijk zo bekijken overdag zit je in de sportschool en train je de vaste spiergroepen.
Als je savonds gaat zwemmen pak je onbekende spiergroepen (eigenlijk alles) hoe ideaal is dat.

Je traint dus heel je lichaam!

Vraag voor de gein is in je sportschool of ze daar weleens zwemmen. Ik weet zeker dat 90 % amper of nooit naar het zwembad gaat. Terwijl het ervoor zorgt dat je heel je lichaam traint.

Veel succes met het trainen en ik hoop nadat je deze mail gelezen hebt nu heel anders denkt over zwemmen!

Met vriendelijke groet,

Kevin Peter

www.het-ideale-lichaam.nl
Comments (0) | Post A Comment! | Permanent Link

5 Tips Die Je Absoluut Laten Groeien!

Posted at 11:42 on 19/10/2008
Tip1

Zorg voor een goede voedingschema!

De voeding is 1 van de belangrijke dingen waar je aan moet voldoen om goed te kunnen groeien.
Het is dan dus van grootbelang dat je met voedingschema's aan de gang gaat. Zet het schema zo in elkaar zodat je over de gehele dag voldoende voeding binnen krijgt. Deel het schema per maaltijd in eiwitten en koolhydraten.

Tip2

Zorg naast een goede voedingschema ook voor een goede trainingsschema!

Om goede resultaten te behalen is een traingschema niet weg te denken. Als het trainingschema niet goed in elkaar zit dan haal je ook nooit het maximale uit je lichaam. Bestudeer je schema dus vaak! En zorg voor voldoende rust in het schema. Wat ook heel belangrijk is, is om de zoveel tijd ( na 8 weken ) een nieuwe schema in te delen. Omdat je dan de spieren weer gaat prikkelen..

Tip3

Probeer zelf te ontdekken wat voor jou werkt en wat niet.

Met de bovenstaande zin bedoel ik, dat je niet altijd hetzelfde trainingsprogramma aan moet houden van een vriend of vriendin, maar dat voor jezelf vaak dingen moet gaan uittesten. Want wat voor een vriend of vriendin kan werken hoeft niet zo voor jou te werken. En je komt dan op een gegeven moment voorjezelf te weten wat werkt en wat niet.

Tip4

Slaap 8 / 9 uur op een dag.

Tijdens het slapen is jouw lichaam aan het herstellen van de aangebrachte schade die je die dag hebt aangericht. Je doet er dan dus goed aan om minimaal 8 uur per dag te slapen.  

Tip5

 Blijf gemotiveerd en geconcentreerd!

Wanneer jij niet gemotiveerd bent tijdens het trainen zal je ook nooit het maximale uit een training halen. Natuurlijk snap ik dat je een keertje geen zin hebt om te gaan trainen dat hebben we allemaal. Maar beloof jezelf dan wel dat je de volgende training extra je best gaat doen.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt gehad!

Succes met je lichaam.

Kevin Peter

www.het-ideale-lichaam.nl
Comments (0) | Post A Comment! | Permanent Link

Hosting door HQ ICT Systeembeheer