Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?
My Future Me

Description

Ik heet Mendy en ben 16 jaar. Dit is een weblog voor elkaar. Ik zal er mijn dagelijkse dagboek in zetten en ik kan jou helpen je Future You waar te maken. Maar jij kan mij ook helpen mendy1993@live.nl


«  December 2017  »
MonTueWedThuFriSatSun
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

My Links

* Home
* My Profile
* Weblog Archives
* Friends

Tips (gehaald van een andere website)

*Drink elk uur een glas koud water, dit zorgt ervoor dat je vol raakt *Maak een ritme door iedere avond bijvoorbeeld een uur te hardlopen of te dansen of iets anders wat je leuk vindt en caloriŽn verbrandt *Slaap meer dan 6 uur per dag, anders vertraagt je stofwisseling *Ga recht op je stoel zitten, zo verbrandt je meer calorieŽn *Als je het niet kan weerstaan een hap chocola te nemen, neem dan pure chocolade, hier zitten minder caloriŽn in en je raakt er vol van *Neem een laxeermiddel, dit zorgt ervoor dat je lichaam minder tijd nodig heeft om voedingsstoffen eruit te halen en je dus sneller afvalt *Als je wilt gaan eten, denk eerst 60 seconden na: wil je dit wel echt? Heb je het nodig? Wil je dan echt zo graag dik worden? Kan je de verleiding weer eens niet weerstaan? Je bent zwak als je naar die zak chips grijpt! Na deze gedachtes heb je vast geen zin meer. *Slik aspirines, deze verhogen de stofwisseling *Onthou, je kunt nooit te dun zijn *Gezond is een verradelijk woord. In een broodje gezond zitten bijvoorbeeld meer caloriŽn dan in een kroket, en in Bruin brood zitten meer caloriŽn dan in Wit brood! *Heb je het gevoel dat je gaat flauwvallen? Strooi wat zout op je hand en lik het op. ( Ik weet het, heel vies.) *Ga een uurtje voor het avondeten weg en zeg dat je bij een vriendin eet, in de tussentijd ga je hardlopen, na 2 tot 3 uur ga je weer terug. Hup, avondeten overgeslagen (In het avondeten zitten meestal de meeste caloriŽn, dus als je een maaltijd overslaat, kun je het beste deze doen, ik zelf ben niet altijd zo slim geweest.) *Voor het slapen gaan, doe minimaal 100 situps *Zet je wekker wat later, dan moet je sneller naar school fietsen en verbrandt je meer caloriŽn *Als je een eetbui voelt aankomen, ga dan iets doen wat je bezighoudt, ga een pro-ana site bezoeken, ga douchen, een tijdschrift lezen of hardlopen. Verzin wat! *Als je honger krijgt, poets dan je tanden. Na die frisse smaak, smaken chips of chocola of andere dikmakers niet lekker meer! *Als je honger krijgt, drink dan in 1x een glas cola light, hier raak je heel vol van en je wordt er misselijk van *Brand een CD met leuke dansmuziek, zet hem op en ga lekker los, zo hoef je even aan niets te denken, het voorkomt trek in eten en je verbrandt nog caloriŽn ook (Voor mij heeft dit erg geholpen!) *Zorg dat je altijd bezig bent, want uit verveling ga je meestal eten *Pak een leeg schrift en gebruik dit als Eetdagboek. Je schrijft er iedere dag eerlijk in wat je eet, en hoeveel je weegt. Je kunt er bijvoorbeeld ook plaatjes uit tijdschriften in plakken! Dan is het nog leuk ook. *Bezoek geregeld pro-ana sites, die geven je de steun weer om door te gaan! *Denk bij elke hap die je neemt: 'Wil ik liever een paar seconden iets lekkers in mijn mond of een leven lang dun zijn?' Meestal bedenk je je voor je het eten doorgeslikt hebt *Bedenk als je iets wilt gaan eten, waarom je wilt gaan eten? Heb je echt honger of heb je gewoon trek in iets lekkers? *Vergelijk jezelf met dunne meisjes van je school, zo blijf je gemotiveerd door te blijven gaan en zelfs nog veeeel slanker te worden *Kauw op sterke kauwgom, dit zorgt ervoor dat je trek in andere dingen verdwijnt *Sla in je maag als je hongergevoel erger wordt, zo heb je iets minder pijn *Een eetbui kan opkomen door vermoeidheid, als je moe bent, ga dan gewoon een uurtje slapen, dit is ook goed voor je stofwisseling! *Krijg je zin om te eten? Ga dan naar een vriendin of vriend, bij hem/haar thuis kan je de kastjes niet leeggraaien Let op : Alleen voor Ana Mia's! Hoe kots je je eten eruit? *Steek je wijs- of middel -vinger zo diep mogelijk in je keel *Achteraan je tong zit een flap (de huig), irriteer die flap *Adem uit tijdens het kotsen, dan gaat het veel makkelijker *Drink voor het kotsen lauw water, dan komt het er makkelijker uit, je wordt er namelijk vrij misselijk van *Als het niet lukt, probeer het nog een keer, nog een keer, nog een keer en nog een keer. Blijf onthouden: Je wilt dun zijn! Dat lukt niet als je het opgeeft als het even moeilijk wordt! Blijf Proberen! *Kots meteen na het eten, dan is het nog niet helemaal verteerd en gaat het dus veel makkelijker. Een tijdje na het eten kan natuurlijk ook, maar het zal wel iets moeilijker gaan. *Gebruik een tandenborstel of een pen als het niet lukt met je vinger Tips voor hardlopen! *Begin langzaam, des noods wandelend, je moet je spieren eerst opwarmen, daarna verbrandt je alleen nog maar meer caloriŽn *Hardloop iedere keer een andere route, anders begint het te vervelen *Neem je mp3 mee tijdens het hardlopen, zo gaat het even wat sneller en hoef je je niet te vervelen *Loop in verschillende tempo's, het is niet erg als je 5 minuten wat langzamer loopt *Zoek een motivatie, ga bijvoorbeeld ergens heen. Sommige mensen hebben altijd een doel nodig om iets te bereiken. Ga bijvoorbeeld naar het strand. Zo lijkt het ook allemaal wat sneller te gaan *Kies een bochtige route, Dan hoef je niet naar een lange weg te staren waar geen einde aan komt, zo lijkt het alleen maar langer te duren Heb jij nog tips die ik niet opgenoemd heb? Plaats het in een reactie, dan schrijf ik de tip erbij!

Posted: 16:44, 25/5/2010
Comments (0) | Add Comment | Link


Posted: 16:40, 25/5/2010
Comments (0) | Add Comment | Link


Posted: 16:39, 25/5/2010
Comments (0) | Add Comment | Link


Posted: 16:38, 25/5/2010
Comments (0) | Add Comment | Link


Posted: 16:38, 25/5/2010
Comments (0) | Add Comment | Link

25/05/2010

Lieve Lezer Ik ben het nu echt zat ik voel me gewoon niet lekker in me vel en ik moet echt afvallen. Ik ben 178 en weeg nu 70kg. Ik wil graag 60 wegen maar aangezien ik heb gelezen dat je beter eerst met 5 kan beginnen en dan een cadeautje kopen en daarna weer 5 of meer ga ik dat maar doen. Ik streef voor nu dus naar 65. Ik heb nog geen idee hoe ik dit allemaal voor elkaar ga krijgen maar ik ga tips van andere sites halen en kijken of ik zelf ook nog tips ontdek. Om jou te helpen en als je mij zou willen helpen HEEL GRAAG! je kan altijd contact met me opnemen via: mendy1993@live.nl Mijn eetdagboek van vandaag: ochtend: halve krentebol &thee met melk en suiker middag: liga evergrean & water later: thee met melk en suiker & stroopkoek & 1 snoepspekje avond: lasagna beweging: naar school en terug gefietst & vanavond hockeyen voor 1,5uur. Verbeteringen: ik moet leren thee zonder suiker te drinken en koek en snoep laten staan. Avondeten kan ik moeilijk overslaan want dat hebben me ouders door. Kus Mendy

Posted: 16:24, 25/5/2010
Comments (3) | Add Comment | Link

Hosting door HQ ICT Systeembeheer