Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Social media steeds belangrijker voor consument van de tegel en sanitair branche

Bij het kopen van tegels voor de badkamer en keuken is advies van bekenden, collegaís en familie. Bij wand- en vloer tegels is dit het belangrijkste aspect. In combinatie met de opmars van social media, betekend dit dat leveranciers nog sterker moeten inzetten op mond-tot-mond reclame. Dit blijkt uit onderzoek van woonkennis. Collega's, vrienden, relaties en familie zijn echter ook een belangrijk referentiekader. Word of mouth biedt leveranciers daarmee een grote kans hun producten hoog in het beslissingsproces te krijgen. Zij doen er daarom goed aan hun beloftes na te komen. Als afspraken worden nageleefd en verwachtingen worden ingelost, is de kans groot dat een klant een ambassadeur wordt en er een positieve buzz ontstaat rondom een merk of product.Bij het kiezen van keukenonderdelen en sanitair en tegels laten consumenten zich informeren door een scala aan bronnen, variŽrend van internet tot de showroom. Zowel internet als websites van fabrikanten krijgen gemiddeld een 4,1. Beurzen (2,1) en woon- of klusbladen en tv (2,9) zijn aanzienlijk minder belangrijk. Internet wordt steeds vaker door consumenten gebruikt als oriŽntatiekanaal voor allerhande producten. Bij badkameronderdelen is de rol hiervan inmiddels belangrijker dan van diverse traditionele media. Consumenten laten zich bij hun aankoop informeren door een scala aan bronnen die te vinden Zijn over tegels. Internet kan fabrikanten van sanitair en wand- en vloertegels helpen omdat nieuwe media vaak wordt geraadpleegd in het beslissingsproces. Ook aan woningbezitters die de afgelopen twee jaar onderdelen van de keuken hebben vervangen tegels hebben gekocht, is gevraagd naar het belang van verschillende aspecten in het beslissingstraject. De showroom is voor woningeigenaren gemiddeld het belangrijkst (6,5). Bij het uitzoeken van keukenonderdelen telt het fysieke aspect klaarblijkelijk zwaar. Het gemiddelde belang van eigen ervaringen of het advies van bekenden ligt met een 6 iets lager. Het advies van de verkoper krijgt een 5,9. Internet scoort met gemiddeld een 4,8 bij keukenonderdelen hoger dan bij onderdelen van de badkamer. Websites van fabrikanten krijgen evenals bij badkameronderdelen een 4,1.Veel retailers beginnen naast de traditionele winkels ook webwinkels waar tegels worden gekocht. Cheaptegel is ook onderdeel van een reeds bestaande formule dat ook via internet klant wenst te bedienen. De ondernemers van deze website merken dat klanten het makkelijk vinden om vanuit hun luie stoel te bestellen nadat ze eerst in de "normale" winkels hebben geproefd en gevoeld aan de tegels. Prijzen op internet van sanitair en tegels zijn vele malen lager omdat er bijna geen voorraden worden gehouden en de ondernemers hebben over algemeen weinig personeel rondlopen. Dus zelf in de sanitair en tegel branche gaat men over op social media en internet. www.cheaptegel.nl

jurmac78's Profile

Name: James De vries
Gender: Male
Birthday: March 13, 1978 (Age: 40)
IM Screen Name: Jurmac78 (AIM)
Location: Almere, Flevoland, Netherlands

Entries Written: entries
Comments Written: 0 comments
Signup Date: May 11, 2011
Last Login: May 11, 2011

jurmac78's Blogs

Social media steeds belangrijker voor consument van de tegel en sanitair branche entries, 0 comments
Bij het kopen van tegels voor de badkamer en keuken is advies van bekenden, collegaís en familie. Bij wand- en vloer tegels is dit het belangrijkste aspect. In combinatie met de opmars van social media, betekend dit dat leveranciers nog sterker moeten inzetten op mond-tot-mond reclame. Dit blijkt uit onderzoek van woonkennis. Collega's, vrienden, relaties en familie zijn echter ook een belangrijk referentiekader. Word of mouth biedt leveranciers daarmee een grote kans hun producten hoog in het beslissingsproces te krijgen. Zij doen er daarom goed aan hun beloftes na te komen. Als afspraken worden nageleefd en verwachtingen worden ingelost, is de kans groot dat een klant een ambassadeur wordt en er een positieve buzz ontstaat rondom een merk of product.Bij het kiezen van keukenonderdelen en sanitair en tegels laten consumenten zich informeren door een scala aan bronnen, variŽrend van internet tot de showroom. Zowel internet als websites van fabrikanten krijgen gemiddeld een 4,1. Beurzen (2,1) en woon- of klusbladen en tv (2,9) zijn aanzienlijk minder belangrijk. Internet wordt steeds vaker door consumenten gebruikt als oriŽntatiekanaal voor allerhande producten. Bij badkameronderdelen is de rol hiervan inmiddels belangrijker dan van diverse traditionele media. Consumenten laten zich bij hun aankoop informeren door een scala aan bronnen die te vinden Zijn over tegels. Internet kan fabrikanten van sanitair en wand- en vloertegels helpen omdat nieuwe media vaak wordt geraadpleegd in het beslissingsproces. Ook aan woningbezitters die de afgelopen twee jaar onderdelen van de keuken hebben vervangen tegels hebben gekocht, is gevraagd naar het belang van verschillende aspecten in het beslissingstraject. De showroom is voor woningeigenaren gemiddeld het belangrijkst (6,5). Bij het uitzoeken van keukenonderdelen telt het fysieke aspect klaarblijkelijk zwaar. Het gemiddelde belang van eigen ervaringen of het advies van bekenden ligt met een 6 iets lager. Het advies van de verkoper krijgt een 5,9. Internet scoort met gemiddeld een 4,8 bij keukenonderdelen hoger dan bij onderdelen van de badkamer. Websites van fabrikanten krijgen evenals bij badkameronderdelen een 4,1.Veel retailers beginnen naast de traditionele winkels ook webwinkels waar tegels worden gekocht. Cheaptegel is ook onderdeel van een reeds bestaande formule dat ook via internet klant wenst te bedienen. De ondernemers van deze website merken dat klanten het makkelijk vinden om vanuit hun luie stoel te bestellen nadat ze eerst in de "normale" winkels hebben geproefd en gevoeld aan de tegels. Prijzen op internet van sanitair en tegels zijn vele malen lager omdat er bijna geen voorraden worden gehouden en de ondernemers hebben over algemeen weinig personeel rondlopen. Dus zelf in de sanitair en tegel branche gaat men over op social media en internet. www.cheaptegel.nl
Hosting door HQ ICT Systeembeheer