Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

Refurbished Industry is a great help

• 11/5/2012 - Tele2 service ha, ha, ha ...


Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:mijn oude nummer is nog niet geactiveerd
Tele2 zegt:Heb je de bestelling al geplaatst?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:Je kunt dit bekijken door in Mijn Tele2 onder 'Abonnementsgegevens' op de knop 'Bekijk status' van het betreffende abonnement te klikken. De ADSL lijn wordt binnen maximaal 30 dagen opgeleverd. Je oude nummer kun je 5 dagen na oplevering van je verbinding weer gebruiken. Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?
Jij zegt:de termijn van 5 dagen is al lang verstreken
Tele2 zegt:Dat begreep ik niet. Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt:verbind me door met een mens
Tele2 zegt:Ik zal kijken of er op dit moment een medewerker online is. Om je verder te kunnen helpen wil ik eerst graag weten waar je vraag over gaat. We hadden het zojuist over status van je bestelling. Gaat je vraag hier nog steeds over?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:Ik kan kijken of er een Tele2 klantenservice medewerker beschikbaar is om dit chatgesprek over te nemen, wil je dat?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:Voordat ik je kan doorverbinden heb ik nog enkele gegevens van je nodig, dan kan de klantenservice gelijk je gegevens erbij pakken. Wat zijn je voorletters en achternaam?
Jij zegt:mijn naam
Tele2 zegt:Prima, dank je. Wat is je straatnaam en huisnummer?
Jij zegt:mijn adres
Tele2 zegt:Prima, en wat is de bijbehorende postcode?
Jij zegt:mijn postcode
Tele2 zegt:Mooi! We zijn er bijna. Wat is je telefoonnummer?
Jij zegt:dat is het probleem
Tele2 zegt:Tot mijn spijt kon ik geen telefoonnummer herkennen in je antwoord. Geef alsjeblieft je telefoonnummer op, zodat mijn collega's je gegevens er bij kunnen pakken.
Jij zegt:mijn oude nummer
Tele2 zegt:Ok.
Tele2 zegt:Ik ga je nu doorverbinden met een echte medewerker. Het duurt maximaal 2 minuten voordat een medewerker zal reageren via dit chatgesprek, een moment geduld alsjeblieft...
Arjan zegt:Het doorverbinden is gelukt. Binnen enkele seconden zal een medewerker dit chatgesprek verder oppakken.
Arjan zegt:Goedendag, klopt het dat ik met dhr of mevr Naam chat?
U zegt:dhr ja
Arjan zegt:Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:ons oude nummer is nog steeds niet omgezet
U zegt:ons oude nr is "oude nummer"
Arjan zegt:Dat nummer hebben we niet kunnen overnemen. Het verzoek is geannuleerd. Om een nieuw verzoek in te dienen raad ik aan te bellen met 0900-2411602 bereikbaar tussen 9:00 en 21:00 uur.
U zegt:hoe kan dat gebeuren?
U zegt:door wie is dat verzoek geannuleerd?
U zegt:en wat zegt me dat een nieuw verzoek niet opnieuw "geannuleerd" wordt
Arjan zegt:Dat weet ik niet. Er is een foutcode, maar wat die betekend dat zal uitgezocht moeten worden.
U zegt:ik wacht wel even
Arjan zegt:Dan dank ik u voor deze chat en wens u een fijne dag.
Arjan zegt:Na deze chat heeft u de mogelijkheid om een aantal vragen te beantwoorden. Wanneer u uw mening wilt geven, stellen wij dit op prijs.
Tele2 zegt:Het gesprek met de Live Chat agent is beëindigd. Welkom terug bij de Virtuele Assistent van Tele2. Wij vinden jouw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in jouw tevredenheid en wensen verzoeken wij je deze Vragenlijst in te vullen. Alvast vriendelijk bedankt en tot ziens! Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?
Jij zegt:Ja, hoe kan ik al mijn abonnementen opzeggen!
Tele2 zegt:Mag ik vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen?
Jij zegt:Dat leg ik op Facebook wel uit .....
Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

• 11/5/2011 - 6 tips for the PABX manager

1. Don't fix it when it works
Als je geen problemen hebt met je centrale ga er dan ook niet aan (laten) sleutelen, een PABX kan wel 25 jaar probleemloos meegaan. Zelfs in een centrale van 15 jaar oud zitten al meer dan 700 faciliteiten.
2. Don't upgrade unless you need extra features
Laat je niet verleiden(of bedreigen) tot de aanschaf van een upgrade. De meeste "argumenten" zijn niet valide en gebaseerd op Fear, Uncertainty and Doubt; de FUD factor. Je centrale blijft echt wel doordraaien (zie 1.) en spare parts zijn altijd te verkrijgen.
Monteurs blijven voldoende kennis houden van uw systeem. Bug fixing hoort gratis te zijn.

3. Use short term maintenance contracts
Om te voorkomen dat je voor lange tijd contractueel geen kant uit kunt adviseer ik een onderhoudscontract af te sluiten waarbij de leverancier voor langere tijd gebonden is, maar dat je zelf ieder jaar, of bij een verplichte Upgrade of iedere andere verplichting die kosten met zich meebrengt, zonder kosten het contract kunt eindigen.
Er zijn meerdere bedrijven die je PABX willen onderhouden als hij een oudere release heeft.

4. Buy refurbished spare parts and peripheral equipment
Waarom zou je een splinternieuwe interfacekaart in je 10 jaar oude centrale zetten als je een paar jaar oud origineel exemplaar kunt krijgen met 12 maanden garantie tegen een fractie van de nieuwprijs. Niet meer geproduceerde digitale toestellen zijn ruimschoots in allerlei kwaliteiten te koop in de "Refurbished" markt. Hierdoor kun je ook de standaard toestellen blijven gebruiken.
5. Zoek bij gebruikersklachten het oorspronkelijke nummerplan eens op.
Vaak is het handig om te zien hoe men destijds de centrale had ingericht. Het kan zijn dat er mensen, functies of toestellen zijn verplaatst waardoor faciliteiten voor de huidige gebruiker verwarrend of ronduit hinderlijk zijn geworden.
6. Vraag referenties als je naar VoIP wilt gaan
Laat je leverancier een paar succesvolle implementaties met contactpersoon doorgeven van naar aard en omvang gelijksoortige bedrijven, waar je zelf contact mee op kunt nemen voor een openhartig gesprek.
Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

• 14/3/2011 - Telefooncentrale uit de prullenbak

Het is mode om de telefooncentrale te verketteren en naar de prullenbak te verwijzen.
Echter, er zijn nog een heleboel bedrijven die een hybride telefooncentrale kopen. Ze combineren de betrouwbaarheid van de 99,999% beschikbare PABX met VoIP voordelen om een economisch en praktisch telecomnetwerk te hebben.

Ook zijn er nog een heleboel bedrijven die gewoon hun vertrouwde telecom apparatuur blijven gebruiken ook als het allang afgeschreven is. "Don't fix it when it works" is hier het devies. Leker goedkoop ook, want uit productie genomen onderdelen en telefoontoestellen zijn nog volop te koop op de "refurbished" markt.

Omdat wij graag voorzien in deze behoefte halen wij graag goed werkende apparatuur "uit de prullenbak" en maken ze weer geschikt voor verkoop.
Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

• 26/1/2011 - Maak weer eens een nummerplan

 

 

Volwassenen gebruiken gemiddeld slechts 1% van hun hersencapaciteit. en organisaties maar 8% van de faciliteiten van hun telefooncentrale.

 

Pas je nummerplan eens aan!

 

De telefooncentrale moet zich aanpassen aan je organisatie, niet andersom!

 

Bij de installatie van je telefooncentrale is ooit gekeken hoe de circa 700 faciliteiten van een telefooncentrale het best ingezet konden worden voor je organisatie.

Dit nummerplan diende als basis om de centrale juist te kunnen programmeren en beantwoordde vragen als;

-         waar gaan onbeantwoorde oproepen heen,

-         wie wordt naar wie doorgeschakeld,

-         hoeveel keer moet een toestel overgaan voordat hij doorgeschakeld wordt,

-         welke call pick up groepen zijn er,

-         wie komen er in een huntgroep,

-          wat gebeurt er in de nachtstand, etc, etc

Je organisatie is door de jaren veranderd, je nummerplan waarschijnlijk nooit.

 

Vaak hoor ik dat de telefooncentrale niet “goed” meer werkt, maar meestal wordt dan bedoeld dat de programmatuur niet meer aanlsuit op de huidige werkwijze;

-         ze vragen op mijn toestel nog steeds naar “de financiële administratie”

-         ik kan het toestel van mijn collega niet opnemen met Call Pick Up

-         vaak krijg ik een faxtoon aan de lijn

-         ik moet het toestel van mijn collega gebruiken om naar buiten te bellen

-         mijn functie toetsen kan ik niet gebruiken

-         op mijn functietoetsen staan kreten die ik niet begrijp

-         ik mis oproepen omdat mijn toestel maar twee keer overgaat

-         telkens als ik een gesprek wil aannemen springt hij over naar mijn collega

-         als ik in gesprek ben worden andere bellers doorgezet naar een verkeerde afdeling

 

Wij zorgen ervoor dat het nummerplan weer aansluit op de organisatie. Daar is geen software upgrade voor nodig, alleen maar de faciliteiten die al in je telefooncentrale zitten opnieuw beoordelen hoe ze het best in te zetten zijn.

Samen met een ervaren Project Manager kun je de telefooncentrale weer aanpassen aan de werkwijze van je huidige organisatie. Hierdoor kun je langer en beter gebruik maken van je telefooncentrale.

Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

• 24/1/2011 - Oudjes zien er bij ons als nieuw uit


Afgeschreven zijn ze als ze bij ons binnenkomen, op een hoop gegooid, ongewenst en overbodig.
Hun draden zitten in de war, er ijn stickers op ze geplakt met alarmnummers. Soms zijn ze mishandeld en misbruikt bij frustratie of woede. Soms hebben ze werkloos bij een bureau rondgehangen en dienden ze alleen als versiering. Soms ging hun werkgever failliet en moesten ze noodgedwongen verhuizen. Soms hebben ze jaren lang hun werk gedaan zonder haperingen en zijn  ze voor een jonger model ingeruild die eigenlijk precies hetzelfde kan.


Hoe dan ook,  als ze geluk hebben komen ze bij ons terecht en worden ze met liefde behandeld. Dan gaan wij aan het werk en geven ze een revitalisatie kuur, we geven ze een Make Over en brengen ze weer optisch, technisch en hygienisch in uitstekende conditie. Na een test worden lelijk geworden onderdelen vervangen door nieuwe, en eventuele defecten gerepareerd.
In een nieuwe verpakking beginnen ze weer aan een tweede leven waarbij hun goede werking met garanties ondersteund wordt.


We hebben het hier natuurlijk over oude telefoontoestellen. Digitale systeem toestellen die bij een Nortel, Avaya, Ericsson, Siemens of Alcatel bedrijfstelefooncentrale horen.
Technisch kunnen ze 15 tot 20 jaar oud worden. In de praktijk worden ze vaak al na 5 jaar weggegooid omdat er een nieuw model is en de fabricage van de oude gestopt is.
Zonde van de grondstoffen, de fabricage kosten en de energie die nodig is voor productie en transport.

Bij Teleswitch kunt u terecht voor een breed scala jonggebruikte digitale toestellen!
Comments (1) :: Post A Comment! :: Permanent Link

• 13/1/2011 - Duurzaam - Goedkoop saam

Duurzaam hoeft niet duur te zijn als je er een beetje handig mee omspringt.
Zo kun je apparatuur langer gebruiken of eerder gebruikte apparatuur weer opnieuw inzetten.
Het mes snijdt aan twee kanten, je kunt je investeringen over een langere termijn afschrijven en het kopen van eerder gebruikte apparatuur is veel voordeliger dan het aanschaffen van nieuwe apparatuur.
Afgedankte apparaten kunnen nog heel goed na een opknapbeurt bij een ander bedrijf nog jaren gebruikt worden. Dit "refurbishen" wordt door bedrijven gedaan die inmiddels een industrie vormen met gegarandeerd goede producten.



In de regels die door het voormalige Senter Novem zijn opgesteld, wordt refurbished apparatuur zelfs expliciet genoemd als een vorm van duurzaam inkopen.
Hergebruik zorgt immers voor minder gebruik van grondstoffen en energie bij het produceren van nieuwe producten.
Goed voor het milieu en goed voor de portemonnee, welke CSR manager zou dat nou niet willen?

Gooi dus ook geen goed werkende apparatuur zomaar in de container, de refurbishing industrie zorgt graag voor een tweede leven en haalt deze apparatuur graag op. Soms krijgt u er ook nog voor betaald.
Door samen te werken kunnen we het goedkoop maken voor elkaar.
Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

• 14/12/2010 - Wat is refurbishen?

Refurbishen betekent eerder gebruikte apparatuur zover opknappen dat ze optisch, technisch  en hygiënisch weer in uitstekende staat zijn.
Vervolgens worden ze netjes verpakt weer met garantie aangeboden.

Op deze manier blijven uit productie genomen apparaten beschikbaar voor bedrijven die deze apparaten graag willen blijven gebruiken.
Daarbij is de prijs dan ook nog eens enorm aantrekkelijk.

Senter Novem kent extra punten toe bij offerte beoordelingen als er sprake is van refurbished apparatuur, dus ook bij offertes kan het aanbieden van refurbished apparatuur een pre zijn.

Daarnaast valt hergebruik ook prima binnen het streven van Maatschappelijk Verantwoordt Ondernemen en menig CSR manager zou wat vaker naar deze mogelijkheid kunnen kijken.
Duurzaam is in dit geval zeker niet duurder!
Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

• 14/12/2010 - Goed werkende telecom apparatuur weggooien?

Helaas gebeurt het veel te vaak; goed werkende apparatuur eenvoudigweg in de vuilnisbak gooien.
Anderen zouden er nog gebruik van kunnen maken maar moeten nu door gebrek aan "oude apparatuur"  kosten maken.

Teleswitch Europe verzamelt oude ICT netwerken, telecom apparatuur, telefooncentrales en digitale telefoontoestellen met het doel om deze weer na een opknapbeurt (het zogenaamde "refurbishen" weer aan te bieden met garantie.



Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

• 14/12/2010 - Waarom geen VoIP

Overal kun je op het web voordelen vinden van VoIP installaties.
Daarom noem ik hier alleen maar een paar nadelen.

VoIP is er nu al even en wat blijkt:

De apparatuur is helemaal niet goedkoper, nee, het is duurder. Duurder in aanschaf en duurder in gebruik. Reken maar eens uit wat de TCO van de oude telefooncentrale was en wat nu voor VoIP gerelateerde kosten gerekend moet worden. De BTG heeft al geruime tijd vergeefs onder haar klanten gezocht naar een positieve VoIP Case.

Het beheer moet ineens rekening gaan houden met mogelijke malware en virussen die zich ook in VoIP toestellen kunnen nestelen. 

Het netwerk levert tal van kwaliteitsproblemen op als de Class of Service niet nauwlettend in de gaten wordt gehouden. Niet alleen tijdens de implementatie, maar ook bij latere wijzigingen in het netwerk. Noodstroomvoorzieningen moeten ineens voor iedere router, switch en andere actieve netwerkcomponenten in het netwerk opgenomen zijn om redundantie voor de spraak te garanderen en dan nog hebben veel organisaties last van echo, blikkerig geluid en wegvallende gesprekken.

Al deze apparatuur maakt dat je het gebouw bijna volledig kunt verwarmen met de vrijkomende hitte uit de serverruimte(s) waar het electriciteitsverbruik ineens enorme aandacht heeft gekregen.


Als klap op de vuurpijl is het hele VoIP verhaal aan licenties opgehangen en wisselen de VoIP toestellen zich in hoog tempo af voor de nieuwe verder verbeterde generatie die alleen op de laatste release software werkt, dus upgraden maar ....

De gebruiker die bij zijn “oude” digitale telefoon wel drie faciliteiten wist te gebruiken zoals Hold, Transfer en Call Pick up kan met een VoIP toestel na enige oefening ook deze drie faciliteiten vinden. De rest van de honderden faciliteiten die de “efficiëncy” moet verbeteren wordt domweg niet gebruikt, net zomin als al de honderden faciliteiten in een PABX die ook al generaties lang de efficiëncy en de productiviteit van de medewerkers sterk verhoogd hebben. Niets nieuws dus onder deze zon.


Veel bedrijven stappen over op VoIP omdat niemand meer wil investeren in “oude” technologie, ook niet als deze bewezen betrouwbaar en goedkoop is, maar naast VoIP zien we ook ontwikkelingen als Hosted PBX, Microsoft Lync of Cisco Cius, google er maar eens op.

Mocht uw bedrijf zich nog eens achter de oren krabben, dan bieden wij de mogelijkheid om met inzet van refurbished apparatuur nog geruime tijd van uw betrouwbare telefooncentrale te kunnen genieten.

Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

About Me


«  October 2017  »
MonTueWedThuFriSatSun
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

Links

Home
View my profile
Archives
Friends
Email Me
My Blog's RSS
Teleswitch

Friends

Page 1 of 1
Last Page | Next Page
Hosting door HQ ICT Systeembeheer