Weblog maken?


MaakEenWebsite.nl (tip)
Totaal slechts 10 euro per maand incl. domeinnaam en gratis overzetten van uw bestaande weblog bij Bloggers.nl 100 MB ruimte
emailadres
Lees meer..... en bestel
Gratis geld verdienen met e-mails lezen? Meld je aan bij
Zinngeld, Surfrace, Qassa en Euroclix !

Op zoek naar God?

rieke weel advertising

11/9/2008 - crossmedia campagne week 37

de volgende campagne heb ik gevonden via http://crossmediaforum.web-log.nl en heeft veel indruk gemaakt. Het wijst me weer op de uiteenlopende mogelijkheden die er op dit moment zijn om af te wijken van traditionele print campagnes. BDO created a subway poster that has a fully functional headphone jack imbedded in it, which plays samples of various exclusive tracks available at pepsiaccess.ca. There are close to 100 posters playing 12 different tracks running in Toronto and Vancouver from now until the end of summer. Every Pepsi comes with a PIN, which can be redeemed for access to ultra-exclusive music, concerts, events, etc. at pepsiaccess.ca. This poster plays a 30 second track sample of Crazy by Gnarls Barkley. After an announcer says: That was a taste of an exclusive track from Gnarls Barkley. Check out pepsiaccess.ca for more. http://www.frederiksamuel.com/blog/SINGLE_AD_PAGE.php?ad=pepsiacc.jpg
Comments (0) :: Post A Comment! :: Permanent Link

About Me



«  October 2017  »
MonTueWedThuFriSatSun
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

Recent Posts

crossmedia campagne week 37

Links

Home
View my profile
Archives
Friends
Email Me

Friends

Hosting door HQ ICT Systeembeheer