vakantie in spanje: Ador

19-07-2013

21:42, 19/7/2013 .. 0 comments .. Link
vandaag wwas de laatste dag :(. we gingen eigenlijik niet zo veel doen, ik moet nu inpakken. ik ben nog even langs de winkel gegaan en allemaal kadootjes gekocht voor vriendinnen. jaha !?!? we hebben geBBQt was heel lekker. ik ga morgen ochtend weg. ik vond het een hele leuke vakantie, en ik vond het heel leuk om een blog te schrijven. nu kan ik altijd nog nagenieten van wat ik gedaan heb als ik het weer lees. doeiiiiii

18-07-2013

21:26, 19/7/2013 .. 0 comments .. Link
vandaag gingen we naar BENIDORM naar de vriend van mijn vader, we gingen om half 11 weg, vanaf 12 uur op het strand. ik heb alleen maar gezont omdat mijn buik helemaal niet buin was... die is bruin mensen het is me gelukt. maar ik ga verder, de vriend van mijn vader lag aan de andere kant van het strand, heel handig...... dus die vriend kwam op een gegeven moment naar ons toe (met de taxi). hij heeft drie uur met ons zitten praten op het strand. daarna gingen we naar zijn vrouw en kinderen. hele aardige mensen ( de vriend van mijn vader en zijn vrouw hebben 3 jaar in BENIDORM gewoont). we gingen bij hun appartement in het zwembad zwemmen was heel leuk. toen gingen met de menschen eten in een nederlands restaurant, waar je gewoon een frikandel kon eten. ik had vis besteld met frietjes. toen gingen ik met hun kinderen spelen op het strand want die zat er recht tegenover. de kindere waren 5 en 7 een jongen en een meisje. dat meisje was heel lief en ik ging de hele tijd met haar spelen. darna gingen we nog naar een nederlandse bar. waar we gingen air hockeyen. daarna heb ik het meisje naar boen naar hun appartement gedragen en gingen we naar huis om 1 uur snachts.

17-07-2013

21:22, 19/7/2013 .. 0 comments .. Link
op woensdag gingen we wachten tot dat een vriend van mijn vader antwoorden want hij was op vakantie in BENIDORM. maar hij antwoordde niet..... dus dachten we dan maar naar het strand in GANDIA is ook heel leuk hoor! heel de avond op het strand gelegen. ik hou van het strand. we hadden weer hoge golven, echt leuk. en toen lekker in bed gedoken om 1 uur snachts want we moesten de volgende ochtend vroeg uit bed 9 uur haha....

16-07-2013

13:18, 17/7/2013 .. 0 comments .. Link
gisteren zijn we naar het strand gegaan om 5 uur was heerlijk we gingen in de zee en de golven waren echt heeeeel groot, niet normaal. dat kwam omdat het heel hard waaiden. het was ook gele vlag dus een beetje gevaarlijk maar wel heel leuk. ik heb toen lekker gegeten. we aten donner kebab. toen heb ik bij ale hop nog een nieuwe brillenkoker gekocht en een spuit ding wat water nevel over je heen spuit!

15-07-2013

13:13, 17/7/2013 .. 1 comments .. Link
op maandag gingen we naar hele mooie watervallen. omdat we de auto helemaal beneden geparkeert hadden, konden we gezellig helemaal naar boven lopen ( grrrrrr). je kon bij de watervallen zwemmen, dat was heel koud maar wel leuk. ik heb dus onder een waterval gestaan. daarna gingen we naar BENIDORM, ik voelde me net een benidorm bastard.... we hebben daar bij een heel lekker restaurant gegeten. ik at een pizza hawai, die erg lekker was. en als toetje crepe met NUTELLA. floor had een pizza met NUTELLA. daarna gingen we nog even naar het strand omg 10 uur. je zag de horizon niet mmer omdat het zeewater de zelfde kleur had als de lucht!!!

14-07-2013

13:11, 17/7/2013 .. 1 comments .. Link
we gingen op zondag BBQen ik heb de hele dag gesimst..... en toen lekker BBQ gegeten mmmm.....

13-07-2013

13:03, 17/7/2013 .. 0 comments .. Link
op zaterdag gingen we naar de wok, bij de wok waren we om 9 uur savonds de eerste. de bediening zet eerst de tv op volume 100, toen heeft mij oma gevraagd of het zachter mocht. jawel mensen het ging van 100 naar 90 !!!! wel heerlijk eten een hele grote chocolade fontijn !!! en ijsjes en alles. maar toen kwamen de spanjaarden die vreten gewoon, dat is geen eten meer. hun brod was gewoon 15 cm hoog  met eten en dan liepen ze 5 x met zo'n bord. mijn moeder heeft het gefilmd en de bediening zit gewoon tv te kijken. dat is heel normaal. ik had gewoon geen honger meer. daarna gingen we naar de carrefour om 11 uur. heel handig als de winkel tot 12 uur open is.

12-07-2013

21:56, 12/7/2013 .. 2 comments .. Link
vandaag werd ik laat wakker. floors oorpijn word steeds erger. ze neemt pilletjes en merijn eerst ook, maar bij hem is het al over. floor is naar de huisarts gegaan en ze heeft medicijn maar ze lust het niet dus ze neemt het niet..... drama. en papa wil naar huis als floor niet het medicijn neemt. ze mag namelijk niet meer in de zon en niet meer met haar hoofd onder water. dusssss..... help!!!!!! nee grapje, maar floor moet nu wel haar medicijn gaan nemen want anders kunnen we niet meer naar het strand :(.

11-07-2013

21:53, 12/7/2013 .. 0 comments .. Link
gisteren heb ik hele lekkere lasagna op mmmm... ik ging meehelpen met koken. en daarna ging ik naar de zee alweer. bij een strandtentje hadden ze geen ice tea meer dus ik heb een of ander limoen slush puppy op, was heel lekker. floor heeft allemaal last van haar oor. drama in huis.

10-07-2013

21:49, 12/7/2013 .. 0 comments .. Link
op woensdag ben ik alweer laat mijn bed uit gegaan haha. ik heb de hele dag niet heel veel gedaan. om 6 uur gingen we naar het strand. lekker hoor de golven waren heel hoog. het ging alweer bliksemmen en onweren.we gingen bij een strandtent wat drinken en 2 zakken ships opeten. en ik word steeds bruiner :). alleen als je uit de zee komt ben je heel plakkerig echt smerig. maar voor de rest is alles wel goed hier in spanje!!!

9-07-2013

00:20, 10/7/2013 .. 0 comments .. Link
ik de ochtend en middag heb ik niet heel veel gedaan een beetje in de jacuzzi gezeten. ik heb wel een ding gedaan ik ben helemaal naar boven gelopen op berg midden op de dag, en dat was warm. en toen gingen we naar het strand alleen we hadden honger dus gingen we eten bij de MAC. alleen toen werd het weer heel slecht en ging het regenen, het hoort pas weer te regenen in september. en we gingen naar de supermarkt. en toen er uit de supermarkt gingen was het helemaal aan het bliksemmen echt heel hard. en nu zit ik op een berg in de bliksem, onweer en regen.

8-07-2013

00:11, 10/7/2013 .. 0 comments .. Link
gisteren zijn we naar la vital gegaan want mama heeft kleren nodig. uiteindelijk heeft mama een hempje en een t-shirt. en ik heb een hempje een trui en een bikini, ik heb een bikini met stipjes. floor ging aan een elastiek trampoline springen ze vond het uiteindelijk best wel eng. we aten in de avond hele lekkere zelfgemaakte pasta. en ik heb tot haf 12 een sudoko zitten maken.

7-07-2013

00:43, 9/7/2013 .. 0 comments .. Link
op zondag gingen we om 3 uur naar javea naar het strand maar eerst gingen we onderweg langs een heerlijke pizza en pasta restaurant. het was daar heel mooi en pizzas waren heerlijk. ze hadden een oude piano staan, daar ging ik fur elise op spelen. dat klonk heel vreemd omdat die piano heel oud was. daarna gingen we door naar het strand aleen mama en ik vonden het te warm op het strand dus we gingen even een rondje langs het strand lopen langs alle winkeltjes. toen we terug waren was het al weer iets minder warm, maar nog steeds heel warm. dus ik ging in de zee, de zee was heel rustig vandaag en het water was heel helder je kon de vissen zien zwemmen. merijn en ik gingen proberen de vissen te vangen alleen het lukte niet. toen gingen we nog met zijn alle langs het strand lopen. er was een ale hop daar dus ik heb daar een snor ketting gekocht en uil oorbellen. we hebben uiteindelijk nog tot 9 uur op het stand gezeten en nog een heel grappig potje tennis gespeelt en toen gingen we naar huis.

6-07-2013

09:12, 7/7/2013 .. 1 comments .. Link
gisteren hadden we grote plannen is niks van gekomen haha. gisteren zijn papa, mama en floor naar de winkel gegaan en hebben vers brood gehaalt. lekker hoor. toen ben ik in de jacuzzi gegaan en heb een gooi ding gesloopt van merijn maar hij doet het nog wel. en we zijn weer gaan BBQen want we hadden nog eten over. en we hadden een opdracht voor de vakantie we moesten een foto maken van een vreemd dier. ik ben al 100 rondjes om het huis gelopen in de hoop dat er salamanders aan de muur zaten ik ben niks tegen gekomen. dus ik zit binnen komt papa ineens binnen en zoekt de camera maar ik wist waar die lag dus ik pak de camera en loop naar buiten en vraag wat er aan de hand is. zeggen ze dat er een salamander op de boom zit. dus ik dacht dit is mijn kans om te winnen ik zoek even het beestje iik heb als enige een foto van de salamander. dus ik moet hopen dat hun er geen meer vinden want anders verlies ik alsnog.

5-07-2013

14:04, 6/7/2013 .. 0 comments .. Link
gisteren gingen we naar ONDARRA en daar gingen we eerst tapas eten en daarna winkelen ik heb daar voor mij zelf sieraden gekocht 2 lange kettingen en oorbellen een ketting met een uil en een met een klokje. en ik heb hardloopschoenen gekregen en een adidas shirt ook voor het hardlopen en nog een spijkerbroek. we zijn in de avond bij de chinees gaan eten het was heel lekker en toen was ik moe.

4-07-2013

13:59, 6/7/2013 .. 0 comments .. Link
op donderdag gingen we eerst naar de bejaarden club... nee grapje we gingen met allemaal bejaarden koffie drinken met een broodje. toen gingen we naar de LIDL en daar gingen we BBQ vlees halen. toen verveelden we ons thuis en we zijn maar even 2 uurtjes naar het strand geweest :). en ik word stees bruiner.... daarna gingen we naar huis en lekker BBQen. ik ging meehelpen.

3-07-2013

22:22, 4/7/2013 .. 1 comments .. Link
gisteren was het een beetje een luie dag we zijn 2 uur gaan winkelen bij de CARREFOUR. en we aten in de avond een slibtong met gebakken aardappeltjes en verse boontjes uit de tuin van een buurtbewoner. en toen heb ik tot 1 uur in de avond gefacetimed ....

2-07-2013

09:51, 3/7/2013 .. 1 comments .. Link
gisteren begonnen we weer met een heerlijk ontbijtje met chocolade croissantjes. daarna gingen we in de jacuzzi. om een uur of 5 gingen we naar GANDIA een stadje naast ADOR waar mijn oma woont. we gingen eerst even winkelen. ik heb 2 T-shirts gekregen en 1 colbert. maar omdat mijn vader onwel werd gingen we maar stoppen met winkelen :( . daarna gingen we eten bij de MAC. na dat we bij de MAC hadden gegeten gingen we naar het strand mijn vader was zo stom om zijn zonnebril in de zee niet af te doen. die is dus nu weg. toen hebben we een uurtje aan het strand gelegen, ik ben al een beetje bruin geworden. daarna gingen we terug naar de MAC voor een MACflurry mmmmmmmm..... ik had oreo met caramel saus. toen gingen we terug naar huis en even later lagen we alweer te slapen .

1-07-2013

00:34, 2/7/2013 .. 0 comments .. Link
gistermorgen gingen we om 10 uur ontbijten met heerlijke chocolade croissantjes. ben daarna lekker in de jacuzzi gaan zitten mmmmm..... daarna gingen we winkelen bij la vital een overdekt winkelcentrum. bij la vital is op de 2de verdieping heb je open zijkanten, waardoor er allemaal vogels naar binnen vliegen. maar we gingen als eerst in la vital naar een vrouw met knuffels waar je op kon rijden toen kregen merijn en floor ( mijn broertje en zusje) Zo'n beest van mijn oma. je krijgt muntjes en elk muntje is 8 min en we hadden er 3 voor elk beest. aan elk beest zitten wieltjes aan de onderkant bij de poten en die gaan rijden als je op een knopje drukt bij het stuur. en dan kan je met zo'n  beest door het winkel centrum rijden. en als je klaar bent breng je die beesten terug. ik heb er zelf ook even op gereden. terwijl merijn en floor rondjes aan het rijden waren ging ik bij de ZARA kleren gekeken en gepast. ik heb 1 kort broekje 1 lange broek en een trui. daarna gingen we bij een restaurantje wat eten want het was ondertussen al 3 uur. ik heb een chocolade broodje gegeten met volgensmij NUTELLA lekker. toen gingen we naar de supermarkt met een uitgebreid parfum asortiment. na dat we hebben gewinkeld hebben we thuis nog lekker wat zoutjes opgegeten. als avond eten aten we een lekker stukje tonijn met gebakken aardappeltjes en een witlof salade. en om een uur of 9 gingen we in de jacuzzi met een mooie zonsondergang achter de bergen.

het huis

11:16, 1/7/2013 .. 1 comments .. Link
als je foto's van het huis wil zien kijk dan op deze website:

p.s je kan er op klkken het is een link.